![]() |
wat vinden julie ervan?
A lonely death
The sun has set The moon is above our head The fight is ready to start And I take a last look at my one true love She smiles at me for the last time I start my journey to war My son was killed by a boar When I run the last mile I look at the sky and see him smile Now I fight for my life And I always think about my wife I got a bullet in the head And see my wife lying in bed My life flashes fast And I take the breath that was my last I scream her name into the dark And that was the last beat of my heart I hear her voice very clear As she sees me disapear My life has ended And I got everything I wanted ze zeide dat dit mijn mooitse was als julie er nog willen horen heb er nog een paar xD |
De rijm klinkt erg geforceerd.
|
ik ben het met blabla eens.
en ook de logica in bepaalde rijm gedeeltes ontgaat me een beetje. als ik dit moest beoordelen zou ik een 7 uit 10 geven denk ik. maar niet hoger. |
och tog beter dan 5/10 xD en ik heb het maar gedaan voor de fun lol. en het was ni echt geforceerd want het kwam er vlot uit xD
|
Best wel nice ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de rien lol
|
Citaat:
|
Ik vind het wel mooi.
|
Citaat:
|
en het is niet emo bedoelt gewoon een oorlogs gedicht? xD
|
Dat vraag je aan jezelf?
|
nee aan julie xD
|
Nou, die vraag weet je als het goed is zelf het beste ;)
|
ja het gaat over een oorlog ma vinden julie het emo? xD
|
ja.
|
Btje.
|
darn tis ni emo bedoeld D=
|
alles met dood, laatste keer, en sterven valt tegenwoordig onder de noemer "emo".
|
zelf die dat dood zijn in irak zijn dan emo? XD
|
My call: Geen emo.
Als mensen zeggen dat dit je beste is, laat de rest dan maar zitten. Het is niet slecht hoor, maar oh zo standaard. |
ik zal is poste wa ik het beste vind van mezelf xD
deze vind ik persoonlijk beter xD Life is like a game You play all day and you're still the same You get stronger every day And when you don't like something you wave it away Life is a game You're always the same Let's go together And we will become best friends for ever je zal wel weten waarom xD |
beetje geforceerde rijm, but its not emo :d
|
geze die ik hier juist gepost heb is zeker ni emo xD en bij die laatste gaat het ni om de rijm want er zijn niet rijmende delen O-)
|
Hmm, doet me eigenlijk niks.:p Maar haal hem volgende keer in ieder geval door de spelling's jekker.
|
wel die spellings jekker ziet geen fouten xD
|
Citaat:
|
zeg he die commas moeten er ni bij want tis een gedicht xD
|
comma's MOETEN wel.
anders is het vertyft irritant om te lezen. dus "," "," en "." |
Citaat:
|
Interpunctie maakt niet uit in een gedicht. Eigenlijk maakt niks uit in een gedicht, maar meestal wil je de spelling toch wel goed hebben.
|
Je zult toch echt interpunctie nodig hebben om het ritme aan te geven.
|
Niet elk gedicht heeft ritme.
Het zijn de woorden die het gedicht een gedicht maken. |
zie je xD
|
*gaapt*
|
Citaat:
bijvoorbeeld enter |
Citaat:
|
Als het maar mooi is :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu stop ik hiermee.
Punt :+ |
Citaat:
Punt. :+ |
Het is dat het je eigen topic is...
|
Citaat:
Citaat:
Nu stop ik echt, jij wint :')
|
XD ok ok ik stop er ook mee met die .....
|
Citaat:
|
Gewoon eerste verhaaltjeding kijken, daarna kappen, dan ist wel mooi geweest.
|
Citaat:
|
OT: TL;DR
Off topic: Gears of War 2 ownt. |
de nieuwe prince of persia ook :d
|
Ik ben niet zo'n fan van Prince of Persia.
Al ziet 't er wel heel strak uit. |
ja die nieuwe wil ik wel spelen spijtig dat ik nog geen xbox noch ps3 heb =/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar het is dat mijn ma accoord gaat met men zus (mijn zus overhaalde haar) en zo dus en zeg ni daarvoor hebben ze dan vaders uitgevonde want ik heb er geen om je de moeite te besparen XD
|
Ohohoho~
Looks like you're screwed. |
nee ik ben ahmed the dead terorist niet XD ja weet ik maar ja voor de rest krijg ik redelijk veel XD
|
Hehe, kay.
|
Citaat:
|
verwende kinders
|
je moet gewoon heel veel shoarma eten
|
... want dat helpt -.-'
|
Citaat:
|
beter koop je gewoon traditionele gameboy zon enorme koelkast dan ben je pas hip
|
Citaat:
|
jongen! super nintendo is de bom man! je hoort er echt niet bij als je die niet hebt
|
ik heb bijna elke console die nu nimeer verkocht worden alleen de sega ben ik kwijt door dat hij stuk is en de gamegear
|
wat lul je dan? dan ben je het dus gewoon met me eens! vette shit ouwe
|
ben maar 16 ouwe en speel liever op de pc online games
|
ben maar 19, waarom noem je me ouwe? vind je me oud? HE?!?! VIND JE MIJ OUD?!
|
ja ouwe ge zijt ouder dan mij
|
ja, shit je hebt me
|
de nieuwe prince of persia is er ook voor de PC.
doe niet zo moeilijk zeg :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat vind je er nu van amnesia van die laatste die ik geadd heb :p
|
..Ik volg 'm even niet.
|
wat vind je van men gedicht die op de vorige pagina staat denk ik. niet het eerste.
|
Citaat:
|
e wat is TD;DR
|
Too Long; Didn't Read
|
da klein gedichtje van life lang O_o
|
Het leven is hard...
|
Citaat:
OT: niemand vind ze dus nog leuk als ik geen reacties nimeer zie :p |
Komt waarschijnlijk door het aantal offtopic reacties dat je zelf gemaakt hebt.
|
wel nu terug OT: :p wat vinden julie dan van deze
Iedereen komt, iedereen gaat Waar we ook komen, je praat Over goede dingen Die slecht beginnen Over slechte dingen Die goed eindigen Maar er is iets Iets waar jij veel van weet Maar dat alleen is niet niets Want jij weet dat ik je nooit vergeet Goede vrienden vind je niet veel Maar als je er hebt, steunen ze je Dus stuur ik je deze mail Met een vergeet-mij-nietje heb k juist uit gevonde zou wel goed zijn voor een vriendschaps mail :p |
Je moet er maar op komen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jawel... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ Dat. :P
|
over een vriendschaps gedicht :p
|
Ja :p
|
Ieeeeemoooooow
|
^ dat. :p
|
Citaat:
|
voorstellen jij.
|
emo gaat over dood lol en niet over vriendschap :p als je emo gedichtje wil ik heb er wel ergens een van toen ik depri was hehe en nee was ni emo gewoon depri door het peste >_<
|
julie kennen niets van gedichten :p
|
Ik wel, ik schrijf er elke week een, en lees er 3 per week.
|
Citaat:
ik heb er zat geschreven, net zoals meerdere andere forummers. niet dingen roepen die niet waar zijn. |
Citaat:
Dat niet iedereen hier zin heeft om hun werk te publiceren (niet iedereen is zo complimentjes-geil), betekent niet dat we niks weten, dude. Je hebt nou eenmaal geen buitensporig talent en je schrijft nogal clichématig. En jouw gedichten emo noemen is inderdaad niet een goed idee. Dat is een grove belediging voor de (ware) emo's. |
Citaat:
|
Pfoew, het is hier weer lekker gezellig :+
|
Citaat:
Oké, even serieus vriend. Wie zegt dat ik emo ben?:+ Nog iets, ik ken jou niet, dus weet ik niks over je talenten. Jij kent mij niet, et cetera. Klaar? Mooi. En nou je bek houden etter. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Typisch. Dwaas. |
Altijd leuk als mensen zichzelf al dizzen in een discussie :+
|
dizzen?
|
Of schrijf je dat anders?
|
ik ken het woord zelf niet :p
|
Ow, het betekend een discussie winnen van iemand ;)
|
bedoel je dat hij gewonnen heeft? :p want ik geef niet snel op :]
|
Nee, dat hij zich zelf klem praatte ;)
|
oh :p lol nu ben ik weer mee :p
|
Mooi! :p
|
lol :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.