![]() |
Eerste letter, laatste letter alleen dan anders.
Goed, ik had dus een dom idee.
Het werkt gewoon als eerste letter, laatste letter. Alleen moet het woord wat jij kiest één letter meer hebben. Bijvoorbeeld: Laat. Tafel. Lummel. etc. Desnoods raadpleeg je 't woordenboek. :+ 't mag in elke taal. Nederlands, engels, italiaans, japans. Zolang 't maar een bestaand woord is en geen vage karakters zijn, zoals ze in 't russisch of japans hebben. 't moeten letters blijven. Maximaal aantal letters is 12. Dan begin je weer overnieuw, met de laatste letter van 't vorige woord. :+ Okay? Mooi. :Y) Begin: Opa. |
apen
|
nacht
|
Tropen.
|
narcist
|
Smarties.
|
stamcafé
|
Enkelband.
|
dierentuin
|
Namenlijsten.
|
anaalklieren
|
Nom.
|
maas
|
sopje
|
ergens
|
suikers
|
silicoon
|
Namenspel
|
lepels
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Scheldt
Om even op lepels door te gaan. |
tastbaar
|
Randebiel. :+
|
Legobootje
|
Enkelwonden.
(Yeah, I 'unno.) |
Negerzoentje.
|
emo
|
opoe
|
engel
|
leugen
|
noot
|
:?
Klopt niet helemaal. Om maar even op noot door te gaan; tofoe |
Encore
|
engelsen
|
Waar doe je dat nou voor, slet?
|
Citaat:
|
Engelsen = 8 letters, geen 7.
Je blijft dom. |
Ik zie vaker staan dt het eerst bijv. 5 letters zijn, en daarna 7.
|
Je blijft dom. Die lui zijn ook dom. De bedoeling is één letter meer. Houd je daaraan of fuck off.
|
Citaat:
Met je IQ. |
+1
Pwned |
Hatrick :d
|
Eat that, bitch :d
|
Citaat:
Eendjes |
schijten :+
|
neukentje
|
Etenopslag
|
gristen
|
Citaat:
Etenopslag.. gepraktekak |
Citaat:
Djeez, leer tellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Large :') Ot. kankerhondje |
Citaat:
2. STFU, je bent dom aan het doen, als je iemand wil afzeiken, doe het dan met dingen waarmee je mensen kunt afzeiken. Zoals die gristen fout van jou, waar je achteraf niet meer op durfde te reageren. 3. Dat hierboven is waarschijnlijk te lastig voor jou kleine breintje, dus ga maar lekker zandkasteeltjes bouwen, en de kleuters lastig vallen. |
Citaat:
1. Er zijn hier toch geen leden, spam is verboden ja, vertel mij wat. Maarik reageer ook on topic. 2. Ja, ik had dat niet gelezen. Who cares? We zijn allemaal mensen. Ik zeik iemand af als ik dat wil wanneer ik dat wil. 3. Klein brein? hahaha. 'ik en Deegbal hadden vandaag in de klas een papieren vliegtuigeje gevouwen!' Ot. Jet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Just foolin'around 8) |
geen leden?
ik ben er nog hoor! *) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.