![]() |
Telefoon in de plomp.
Zoals al bij een paar mensen bekend; mijn telefoon ligt ergens in ons buurland in de plomp. Was hem dus kwijtgeraakt in de ardennen. BOEIE. Nu wil ik een nieuwe.
Maar, omdat die gasten van Sony Ericsson zo dom zijn als wat, staan er nergens prijzen bij de telefoons en kan ik dus ook de prijs van deze niet vinden: http://www.cepteknolojileri.com/imag...on%20W660i.jpg De Sony Ericsson W660i walkman. GRRRR. Help? :thumbsup: (en is ie fijn ofzo? ) |
|
Je moet voor muziek geen Sony Ericsson kopen.
|
Nokia 5130 express music is ook aardig en heeft uitbreidbaar geheugen geloof ik.
|
http://tweakers.net/pricewatch/15294...60i-zwart.html
moeilijk he -_-" nah laat ook maar, staat niets nuttigs bij. Maar voor muziek speciaal? iPhone XD |
Dat was ook niet de vraag. De vraag is; hoe duur is hij? En voor muziek alleen doe ik het niet nee. Ik vind het gewoon erg fijn om bereikbaar te zijn. :')
|
Dan hoef je geen walkman telefoon te kopen, schat. :')
|
Volgens mij verkopen ze hem niet meer....... :|
|
Het is toch een kut telefoon. Voor hetzelfde geld kun je veel betere telefoons kopen. Zeker als het je niet om de mp3 player gaat.
|
Ik vind hem gewoon mooi? :?
xD |
Oke oke ik beken. Ik heb nog een mp3 nodig, maar als ik dat hier zeg barst de bom los en gaan jullie met 100 tegelijk offtopic.
|
Nee.
Ik heb ook een Sony Ericsson, en het geluid is top. Maar... Die oortjes gaan fakking snel kapot, (ik heb 2 paar gehad, alletwee in minder dan een maand weg) en Sony Ericsson zelf is de enige die die dingen verkoopt. Ze hebben een speciale inplug, waardoor je dus alleen die van hun kunt kopen. En die zijn fakking 30 euro. :d |
Nou Deegje, ze hebben dus ook sony ericssons waarbij je zo'n plug in ding hebt. Waardoor je dus je eigen oortjes kan gebruiken....
Volgende optie: Sony Ericsson W302 (Silver) http://www.gadgetrider.eu/images/art...n-telefoon.jpg |
Ja, maar dat kreng gaat ook tyfus snel kapot, worteltje.
|
Hm Deegje, dan zal dat maar zo zijn. Aangezien ik de laatste tijd met geld aan het smijten ben (JEZUS, echt een paar hondert euro de laatste maand :| ) kan dat er ook nog wel bij. Maar wat vind je van die laatste?
|
Naja, volgens mij heb je het zelf al in je hoofd; je MOET een Sony Ericsson, aangezien je de hele tijd vóór de Ericsson argumenteerd. Ik denk niet dat ik heel veel aan je mening kan doen, koop dat kreng maar. :+
|
Gna goed gezien. :+ heb alleen geen enkele ervaring met de ericsson, vandaar. Het schijnen wel goede telefoons te zijn, en zoals ik zei; geld te veel. Naja, niet te veel natuurlijk, kan er een hoop andere leuke dingen mee doen. Domme ik.
Maar aangezien ik toch echt een mobiel nodig heb, en deze een niet zo schandelijke 70 euro is, vind ik dat dat best wel kan.. Aight? |
Doe maar.
|
En enig idee of je tegenwoordig je telefoon nog ergens simlock vrij kan maken? :')
|
Kan. Maar dan heb je geen garantie meer.
Kost een tientje. |
kan ook gewoon in de winkel.. kost alleen wel f*cking duur.. maar dan heb je nog wel garantie.. heb ik ook gedaan
|
Euhm. Helaas, in de winkel mag het niet meer. Is voortaan verboden. :') Iig in Eindhoven.
|
oh :o..
|
Hmjah ik weet het ook niet. Vorig jaar kon dat nog wel, maar ik geloof dat met ingang van dit jaar dat gewoon verboden werd. Winkels krijgen dus een boete als ze het wel doen.
|
Sommige telefoons hebben mastercodes om die simlock-vrij te maken, weet alleen niet of die gratis te vinden zijn ergens.
Zelf vind ik SE niet zo fijn, menu vind ik beetje onhandig (die ik had). Maar als je het zelf wilt moet je het zeker doen. De ervaring zal het leren (goed of slecht) |
Zo is dat. :yes:
|
Citaat:
|
Klopt het dat er dan geen garantie meer op zit?
|
Dat zei ik je al. :+
|
Das wel kut. :')
|
Behoorlijk.
Welke provider heb je dan? |
Ik zou nooit genoeg hebben aan die paar GB op die kaartjes, maar da's iets persoonlijks.
|
Ik wil vodafone. Maar deze is t mobile dacht ik.
|
Vodafone is ook veel te duur. :')
T-mobile is het best imo. |
Ik zelf heb hi, maar ook dat is wat je zelf wilt xD
|
Citaat:
|
:yes: Precies.
En aangezien ik dat na 3 dagen ook niet meer deed, en jullie na een paar jaar wel nog steeds...... Ik ben er trouwens uit. Ik wil de Ericsson W302 in het zwart, omdat zilver niet kan met vodafone en ik geen zin heb in gezeik. Vind hem helemaal niet zo mooi int zwart maar hee, het is maar een mobiel he. |
Ik vind hem wel iets hebben in het zwart :yes:
|
Iets...zwarts bedoel je?
|
Laat ik het zo zeggen, ik vind zwarte telefoons mooier dan zilvere :) Maar een computerkast bijvoorbeeld vind ik mooier in het zilver :+
|
Niet mee eens :P over het algemeen ziet zwart er plastic uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
af en toe wel ja,, anders zelf spuiten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2e bal rechts. |
Citaat:
|
die 2e bal niet?
die ligt hier op sterk water. |
Wie zeikte mij hier nou ook al weer af op offtopic gaan? :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Agree, vodafone is gewoon heel erg fijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.