![]() |
School? klaag hier.
Vakantie voorbij.
morgen als eerst gezeik over de kut stages.ben de papieren kwijt geraakt. maar wat ik wil weten wie heeft er zin in? |
ik heb der zin in.. der zitten chille mensen op die school en heb een relaxed rooster op m'n nieuwe school.. dus dat moet helemaal goed komen :thumbsup:
|
De vakantie was al een week voorbij. :z
|
oh bij mij niet tenminste vandaag is het mn laatste dag.
|
School... alles best maar waarom moet je er zo f*cking vroeg je nest voor uit?!
|
Moet nog 2 vakantietaken afwerken tegen dinsdag.
|
weet ik veel.ze moeten de lessen pas rond half 11 laten beginnen.
en ja dan krijg je weer die docenten die lopen te janken dat je dit mee moet nemen en dat en zus en zo :sigh: ik denk altijd vakantie is vakantie en dat is het |
Als de school om half elf begon, was ik pas om een kwart voor zes thuis, als ik (nu) tot vijf over half 4 heb.
|
Nee gewoon wat je normaal heb dus 5 over half 4
|
Klaagmuur ->
|
Citaat:
|
ja en we krijgen nu te veel les. mogen we een tijdje een paar uurtjes later?
|
Citaat:
|
Nog een weekje.8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen beginnen met de minor communicatie...heb er zin in :d
|
Ik heb ook nog een week. Ik hoef vrijdag alleen een uurtje..
|
klaag.
|
bah. Morgen weer de wekker.
|
-.-' had eerst een blok uur omgang klant... daarna 2 tussen uren en daarna 1 uurtje gym (we hadden niet eens gegymd) en dan vrij :S verneukte rooster heb ik tog
|
oh en dan moet ik ook nog wachten op een schoolbus die overvol was :S
|
Citaat:
|
VAKANTIE!!!!!! :d
|
Wuu, heb jij nog vakantie?
|
Ik heb ook vakantie nog hoor.. kut leerplicht =)
|
naja beetje laat maar dat maak niet uit.
ik heb mn rooster bekeken echt kut maandag-2 uur dinsdag -4 uur:( woensdag- 4 uur:( donderdag-stage:S vrijdag 12 uur:O |
maandag vrij
dinsdag 13.30-17.30 woensdag 10.30-17.30 donderdag vrij vrijdag 8.30-12.30 blaat. |
je hebt 2 dagen vrij, yokel
|
oja, dit jaar 60 minuten rooster:{
|
Citaat:
|
heb iedere week gwn een ander rooster.. :|
prutsgedoe ook altijd.. denk je eindelijk een dag in de week vrij te hebben ga je naar een ander groepje en daar gaat je vrije dag.. enige mazzeltje is dat ik vaak vroeg uit ben :') |
Da's flinke mazzel.
|
hehe, ik ben elke dinsdag vrij!
Verder maandag om kwart over 12 beginnen tot kwart over 4. woensdag van kwart over 12 tot 5 donderdag van half 9 tot kwart voor 2 en vrijdag van half 9 tot half 4 |
Citaat:
je zei iets? |
Hm? Is er iets?
|
Bah, dit jaar kan ik waarschijnlijk niet 6 uur per week spijbelen.
|
hehe, ik mag vrij van school om rijles te hebben.
|
Wat een geluk voor je:|
de eerste echte schooldag was K*t had ff achter elkaar 2x nl en 2x wis:S |
Huiswerk is ook weer begonnen. :{
|
Als ik dadelijk weer school heb ( lees; woensdag :d) heb ik wss elke dag les tot 4/5 uur. En nooit een dag vrij.8|
|
Citaat:
Tussenstand: Hoofdstuk 5/12 *) |
Ik heb serieus bij elk boekverslag gewoon de achterkant gelezen en that's it.
Van de brugklas tot aan nu. :') Het blijft werken. |
Ik las altijd de verslagen van scholieren.com. :')
|
ik betaalde gewoon 10 cent om het magazijn met alle toetsen in te mogen.
|
Citaat:
Het is een studieboek ;) |
Citaat:
|
Wat een geluk morgen heb ik de hele dag vrij.ik moest de papieren hebben die de docent zou geven maar moest ook mn bus halen dus nu mag ik als de stage begint die papieren in leveren
|
Who the fuck ben jij eigenlijk..?? Je heb je niet eens fatsoenlijk voorgesteld :?
|
Kom je daar pas nu mee?
|
Ik heb me ook nooit voorgesteld, maar daar klaagt niemand over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een voorsteltopic helpt daar niet echt veel bij.
|
Welluss:o
|
hoi ik ben jamy.
ik ben een belg. en een maagd. soms doe ik dom. genoeg voorgesteld? |
de meeste stellen zich toch niet voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankje.<3
|
Je praat btw terug met mij?:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flikker toch een eind op, man. :')
|
banhammer?
|
Citaat:
|
epic.
|
:{
|
:+
+1 |
Fuck jullie allemaal.
|
:{ Ik liet je nog wel een sticker uitzoeken gister.
|
nu wil ie een ster uitzoeken.
|
Jitskes ster heb je al gevonden,hea Alex?
|
hoe weet jij dat :o
|
Boeiend, je laten pakken in een uitgang is erger.
|
nieuwe school, nieuwe klas, nieuwe mensen. gedver.
|
ik hadvandaag verzorging!! help..
ik zat zo in de les krijg ik een smsje.. godvertyfus denk ik.. zegt die kut kooistra ja geef die maar hier... :( even later legt ze men mobiel weg... die overgens nog aan stond en op geluid... word ik gebeld.. zwaar klote.. voraal omdat kooistra een zeikwijf is die overgens fucktop dom is |
Ik gaf ze nooit.
Dan maar weg. |
morgen maar 3 uurtjes les:D
|
Morgen is mijn vakantie afgelopen, 9 tot 2 school. *)
|
Ik vier. *)
|
Morgen nog lekker vrij.
|
Citaat:
|
* Zucht *. Nieuwe klas, derde dag. Samenwerken met meiden die zich (tot nu toe) niet aan de afspraak kunnen houden. Moet een opdracht inleveren vanmiddag, maar ben nog afhankelijk van iemand. Zij zou het om vier uur naar mij doorsturen. Als het er om half 5 nog niet is, maak ik het zelf maar helemaal af :|
|
Citaat:
|
damn, vorig jaar hadden we een klas van 18 omdat er een paar weer wat anders gingen doen, en nu zitten we met z'n 36'en. 2 klassen samen door bezuingingen etc. etc. Nu moesten mensen stoelen extra pakken en tafels delen.
Best wel kansloos. |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.
Niks te klagen!! :love: heb een rooster om te aanbidden, en een klas waarin veel leuke mensen zitten. |
heb jij ff mazzel
|
Citaat:
Nu heb ik ook maar mijn versie verstuurd naar de docent (heb er echt veel werk aan gehad!) |
das echt lullig
|
Maandag; 8:30 - 15:10
Dinsdag; 8:30 - 14:20 Woensdag; 8:30 - 13:05 ( waarvan 1 studie- uur) Donderdag; 8:30 - 13:05 ( waarvan 1 tussen- uur) Vrijdag; 8:30 - 15:10 xD I feeel good, tududududuu |
Bah.
Kom er net achter dat het laatste uur school nu om half fucking vijf is. Als ik dat krijg brand ik de school plat, welke kutaap verzint zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zooo, ben waarschijnlijk elke vrijdag om half 2 al vrij! Mooi op tijd de kroeg in dus :love:
|
Volgende week maar twee keer anderhalf uur concerncommunicatie *)
Maar ondertussen wel werken aan een opdracht die volgende week vrijdag afmoet, want dan is dat vak alweer afgerond (het gaat snel met minors). |
Citaat:
|
fucking 4 fucking dagen tot fucking half fucking vijf op fucking school:[
, maar de grootste zak stront is weg:d, alsmede andere sukkels:), alsmede coole leraren. :notgood: maandag frietbakdag blijft intact:thumbsup: supercoolespijbelcoördinator is weg8| |
Nog steeds geen school. :d
|
saaaaai
|
Citaat:
Sorry :+ |
Houd je mond, jij. :+
|
Citaat:
|
Vertel dan maar eens waarom jij nog steeds geen school hebt.
|
Citaat:
|
Ik ook, morgen eerste schooldag?
|
Woensdag. :d
|
Bah. Nog een klotezooi wiskunde inhalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan ik met mijn bril wel gebruiken :d
|
Citaat:
|
stap naar de eerste best supermarkt en koop ze xD
|
Citaat:
|
Maar Jitske is niet te koop :o
|
Citaat:
|
lenzen zijn irritant :(
|
Doe ik gvd echt een keer m'n best om latijn te maken, lukt het niet. De regeltjes dansen voor m'n ogen, vergeet telkens waar ik ben gebleven, concentratie is prut. Vervolgens gaat die rotleraar zeggen dat ik lui ben, dat ik het niet af heb. Val toch dood teringlijer.
|
Citaat:
|
's ochtends vroeg in de trein moeten staan om naar school te kunnen is niet leuk :no:
|
Niks om over te klagen, geweldige opdracht gekregen :D
|
Vertel.
OT: Wiskunde huiswerk. Ik kan me er niet toe zetten. Maar dat moet wel. |
Oh ik moet een bedrijf op een bepaalde manier uitlichten.
Teveel punten om op te noemen, maar er wordt wel beroep gedaan op je creativiteit :D |
crea is altijd goed
|
Puur creativiteit is niet goed.
|
ach wat maakt het uit......
ik moet voor aanstaande donderdag een stage plek hebben anders loopt mn diploma in gevaar.............. |
Yay. Ik ben het jaar begonnen met een 3. :')
|
en waar voor had je een 3?
|
Voor History. :{
|
wtf waar ging het over?
|
Een openboektest over de Russische revolutie. :')
't is mij toch veel te koud, daar. |
Nou lekker dan,ik zelf weet niks van de Russische revolutie.
In welke klas zit je? 1ste 2de 3de 4de? |
Hoezo?
|
niks was maar een vraagje
|
In de 3e.
En jij? |
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar een onvoldoende voor geschiedenis te halen?:{
|
Ik zit in de 4de
|
Een kwartier voor 9 open vragen hebben. En het hoofdstuk nog geen één keer gelezen hebben. En het gewoon een kutonderwerp is.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot; Jeeeuj, vandaag maar 4 uurtjes gehad waarvan ook nog 1 tussenuur. :+ Morgen heb ik alleen de eerste 2 uur les. Gheeee, ik begin van school te houden. :z :love: |
ziekerd
|
Grr, ben nu 1 week bezig. Economie-Talen..
Vrij moeilijke richting en ik ben te lui om te leren! |
Bah. Wiskunde inhalen vanmiddag.
|
' Schrijf in het Engels minimaal 100 woorden over waarom Laura de wereld niet rond zou mogen zeilen.'
Miss. ga ik die hier nog posten, kan leuk worden |
Doe maar. :+
|
Ga ik het eerst maken. Dat soort dingen heb je 10 minuten voor nodig en we krijgen er een week voor.
|
:')
Als je het hebt, post je het dan? :d |
doe ik.
|
Oké. :)
|
Ik ga denk ik wel een schijtversie maken want het slaat nergens op zo'n kutopdracht. Ik moet het mailen en meestal kijken ze alleen of je gemailt hebt en niet de inhoud de ofzo.
|
Deden ze dat bij ons ook maar. :+
|
Laura is a 13 year old girl. A girl who wants to sail around the world al by her own. You can see now that Laura is not a regular girl. She has gathered a shitload of media attention by telling everybody a cool story about sailing and traveling the world by her own. By now, The whole Netherlands went apeshit. Most of the people think that Laura cannot do this by her own or with someone else who will keep an eye on the midget. For this I won’t give Laura any kudo’s because she is just an ignorant bitch who thinks that she can rule the world and fight pirates. It would pretty suck if she had permission to sail because of that. Luckily for us, New-Zealand agrees with us so Laura still has no permission to set sail. She tought she could circumvent our authorities but she failed, so that makes her a dumb-ass geek as well.
By now, the most people in Holland think she is crazy, just like her dad (who will prolly be a childmolester because Laura hasn’t any friends for that reason) so Laura said she was getting tired from al media-attention. I hope they will find het way to keep her here so I can sleep too. Not that I’m worried but if she had the permission, I would go backpacking in Thailand and I don’t have my vaccinations yet. This all is my vision on Laura’s story and I hope we never have to discuss this anymore in any of your lessons Inleveren y/n ?? |
Ja.
Meningen moeten gegeven worden toch? |
eehm. nee :') Iets gematigder, en anders dat bitch shizzle eruit halen xD O-)
|
Ik zou 'r doen.
|
ik niet.
|
Inleveren. :yes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hij zit op de mail. :d
|
Ingeleverd als de versie hierboven? Of heb je hem een beetje aangepast?
|
Ik denk als hierboven :+
|
Dat zou geweldig zijn dan XD
|
Citaat:
examens zie ik nu al tegemoet komen. :') en t was fucking sarcasm. Mc Fisto; dr staat het woord 'het' tussen ipv 'the'. :* Verder een nice verhaaltje. |
Citaat:
|
En jeeeuj. Vandaag om 10 over 10 al klaar. :+
|
morgen 13:15 en dat is dan fucking vroeg:gaap:
|
Bah. Lange dag gehad. :{
|
zeikerds
|
ik kwart over 11:D
|
ik was vrij xD
|
Ze hebbem op de vrijdag een uur extra ingeroosterd voor Journalistieke vaardigheden.
Damn, 9 tot 3 |
kan ik je ook wel leren :+
|
Is goed hoor.
Kan ik thuis weer verder met schilderen van deuren en kozijnen, trekt me iets meer nu. :+ |
Kom je erachter vlak voor de les, dat er geen leraar is voor engels. Mag je weer naar huis.
|
Begint nu wel op gang te komen...vanmiddag 40 blz. (valt nog mee) lezen over Interculturele communicatie en in de loop van de week met de bijbehorende opdracht bezig, presentatie en handout in elkaar zetten, een start maken met lezen van 'Marketingcommunicatie' (9 hoofdstukken), en een marketingplan schrijven. Oh ja en nog naar de lessen, het werk en Zumba :p Ach het kan erger.
|
Succes ermee! :o
|
Citaat:
|
De boeken zijn idd een beetje droog geschreven, maar heb van meerdere docenten dit soort lessen gehad. Zeer leuk :yes:
|
Nog 1 jaartje en dan op kamers. :d Jiehoe
|
Nog 3 jaar en dan op kamers.
Yay. :{ |
Citaat:
ot; Stom schaap gaat onze klas nog voller maken, en dan hebben we al 31 mensen in de klas hè. 8| Vuil zeikwijf moest weer dr zin doordrijven. |
Nou daar gaat de kwaliteit door omhoog, zeg :{
|
Ik heb een klasje met 17 lui. :love:
|
Lekker boeiend, dan valt het ook minder op als je niks doet in de les.
|
Citaat:
Hoe oud ben je?:o Ot: ik blijf nog wel een aantal jaartjes thuis wonen.. lekker makkelijk :yes: |
Ja, ik ook.
|
Citaat:
|
Ik dacht nog wel dat je in het zelfde jaar als ik zat.:{
|
wajoow.. jij ben der ook vroeg bij. ik ben nu ook 17 maar ik blijf lekker waar ik zit :'D
|
Nu ik er over nadenk ben ik ook nog 17 als ik ga studeren.
|
Blaab, wat dacht jij? Welk jaar zit je?:)
En Doosje, sneeeel het huis uit wat mij betreft. Leren op eigen benen te staan! :D |
Ik zit in 5V, ik dacht jij ook.:o
|
Citaat:
|
Oeh, eindexamenjaar. :o
|
Citaat:
|
Daar heb je pillen voor.
|
Citaat:
No shit, wat voor iets? |
Pillen. Ik kijk morgen even voor je welke.
Die bevorderen het concentratie vermogen. Al is GP mijn favo middel daarvoor. :love: |
Citaat:
Alvast bedankt! :love: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.