![]() |
wat is de beste school?
hoi.
zijn er mensen die zijn school de beste vind of een andere school helemaal geweldig vind. mijn menisng is mijn eigen school het GROEN VAN PRINSTERERLYCEUM in vlaardingen!!!!!!! geef er ook even een reden bij wrm je die school zo goed/leuk/cool etc. mijn reden is omdat de docenten helemaal geweldig zijn en we hebben een groot sportveld+klimwand!!!!!! |
8|
|
wat?
|
:wave:
|
ok geef even normaal antwoord A.U.B.
|
Hoe kun je scholen vergelijken als je er maar één gezien hebt?
|
bij voorbaat kansloos topique.
|
oh uh uh Harvard?
|
Doe dan Oxford:thumbsup:
|
Volgens mij stond er laatst in de krant dat volgens The Times de Universiteit van Amsterdam de beste universiteit van Nederland was.
http://www.topuniversities.com/unive...rsity-rankings |
20 uitroeptekens achter een naam van een school...school geweldig vinden...docenten geweldig... dat zijn gewoon zoveel foute dingen in 1 tekst o.o.
Okay, sommige docenten kunnen best redelijk zijn. Een goede en leuke discussie zit er soms wel in. Maar op de manier waarop jij het schrijft lijkt het wel alsof je door roze wolken zweeft op school o.O. |
Faaaaaaaaaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook soms lief.
|
Citaat:
|
Het JFC in Barneveld
|
En nu gaat iedereen natuurlijk hun eigen school opnoemen :)
|
Er bestaat geen beste school voor mij. :)
tenzij er een school is waar je niet 2 euro moet betalen voor een frikandel. en alle chats mogen niet geblokkeerd worden zoals bij ons :(. én genoeg plek om te kunne zitten in de pauze. als er zo school is dan is dat mijn beste school. |
:d OLV lyceum
genoeg plek om te zitten omdat: we hebben een park recht voor de deur en we mogen schoolterrein verlaten in de pauze. goedkoop eten: zit een friettent, bakkertje en albertheijn op loopafstand voor in de pauze (de kantine is wel redelijk duur maar ze maken ook hele lekkere broodjes gezond/ham met allerlei shit erop) chats zijn niet geblokt alleen in de mediatheek kan er zo'n vrouw meekijken (dit kan niet als je in een computerlokaal zit). en zoals iedereen promoot ik mijn eigen school :d |
Dat van de mediatheek had ik ook. Een vrouw kon meekijken ofzo.
Ik zat toen in mijn tweede jaar en was aan het internetten en kwam op rotten.com. Dat was toen helemaal de bom. Ik mocht er niet meer in tot aan mijn laatste jaar. :') |
Hehe, die site ken ik ja :+
Bij mij kon je met een lieve lach echt alles maken. En gelukkig heb ik die :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
In het ICT gebouw, waar ik zit, kijken ze niet mee dus dan kunnen we gwn de beveiliging omzeilen. en als ze dan hun beveiliging upgraden dan doen wij dat ook :} (niet fokken met ICT :])
maar in het talencentrum voor engels mogen we nog geen eens op youtube anders sluiten ze je computer af. |
laptop:thumbsup:
|
Schoolserver die niet beveiligd is:thumbsup:
Dump er Halo portable online op, start een servertje en tijdens informatica met z'n allen in het lokaal tegen elkaar halo'en:') |
laptop kan idd ook maar die tafel zit altijd al vol en internet is net zo beveiligd als anders alleen is het wat makkelijker te omzeilen.
|
ja oke maar ik zit op HBO he dus heb standaard mun laptop bij ;)
|
Citaat:
alleen er is zo weinig plek voro dat je hem dan voor je pc moeten zetten en achter de computer moet graaien voor een internetstekker |
daar heb je draadloos voor ;)
en doe een ICT opleiding dus is wel handig om een laptop bij te hebben... |
ik doe ook ICT opleiding maar dan MBO.
HBO is te veel voor mij :) |
Citaat:
|
Citaat:
nah kBen in het 2e jaar havo naar 3 vmbo gegaan met 6 onvoldoendes :p kVind MBO moeilijk genoeg nu... kheb na 3 weken tobben eindelijk een websitje in elkaar gezet met wat gekopieerde tekst van wikipedia :]. |
ICT is zo facking saai.
Sorry voor deze nare uitspraak. |
Excuses aanvaard.
|
Citaat:
dus ja kan saai zijn maar met voordelen. |
^Dat heeft niks met saai te maken, meer met het niveau van de studie en dat jij te lui bent je eigen niveau te doen.
Maar ICT is wel saai ja. :+ |
om een koffieverslaving op te bouwen zit je daar perfect.
|
dat valt best mee :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Omdat je zelf nog in de ontkenningsfase zit?:+ Nee hoor, grapje:* ICT lijkt mij best cool, en nee I'm not a goddamn nerd! :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee en ik ga er van uit dat iedereen hier slim genoeg is om te snappen wat ik met 'is' bedoel.
|
Citaat:
|
Het was een onnodige verbetering, want er was niks echt fout. :)
|
het is wel degelijk een fout aangezien je van een mening een feit maakt ;)
|
Nee, het is fout dat jij als een autist alles letterlijk leest. Taal is geen wiskunde.
|
Het is fout dat hier zo lang over gezeken wordt. :')
|
Harvard.
|
Mijn school is de goeiste.
|
Zekersteweten niet. Mijn sgool is veel goeierder.
|
Prostituee School ter Deegbal
|
Dit kind is echt geschift. Imbeciel wijf. :+
|
Belgische Scholen = Kuttt..
|
Citaat:
|
en ik dacht dat ik erg was :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.