![]() |
Nieuw
Heey, bij deze wil ik me niet voor stellen, maar stel ik me voor dat er mooie discussies gaan komen op dit forum!:thumbsup:
|
klein fouteke
en hoe weet je dat nu al :')
ma soit : Welcome |
door jou reactie hebben we een mooi begin:D
|
Weet ik O-)
|
:z
|
Citaat:
Verders, Hoi & welkom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@McPhisto
maar ik ben het toch :+ trouwens ik ben al lang over de dood v/d paard hoor, je kan me gevoelens er niet meer mee raken McFist, hou toch op :wave: |
Citaat:
Tjah, dan sta je met een mond vol tanden. :+ |
Maarrem, voor de mensen die lopen te jammeren over mn nickname.
Ik heb deze Nickname gekozen omdat ik van discussies hou en redevoeringen. Ik vind het leuk om de discussies aan tafel te volgen bij DWDD. Vroeger keek ik ook regelmatig het Lagerhuis of het Jongeren Lagerhuis. Ik vind het leuk om over bepaalde onderwerpen goede discussies te voeren, waar je elkaar ook gewoon in elkjaars waarde laat en waar je elkaars meningen respecteerd. Omdat ik zelf redelijk makkelijk babbel, ben ik ook redelijk goed in deze discussies. Vandaar deze nickname. En omdat ik ff niks anders kon verzinnen :) |
leeftijd hobbies etc? maybe zelfs een pic
|
leeftijd: 20
hobby's: sporten, veel buiten zijn, met vrienden optrekken, uitgaan etc. pic: komt nog leefsituatie: wonende op kamers |
ff tip trouwens : ga niet te snel discussie aan voor dat je goede argumenten hebt want je word AFGEMAAKT (ervaringsdeskundige) :P
|
Ik ken het forum al langer dan vandaag;)
En, ik heb in de loop der jaren geleerd dat je goede argumenten moet hebben idd:P Alleen gaan discussies vaak naar het domlollige geouwehoer toe..en das jammer.maja |
Citaat:
Citaat:
|
meestal eindigt 't een beetje in:
ja dat zei ik toch! helemaal niet ! ja maar ik zei dat jij zie dat hij zei dat ik dat helemaal niet zo zei jongen!\XD |
@Deegbal, ik kwam hier in 2005/2006, maar toen was ik nog een irritant kutpubertje.
En daarmee wil ik zeggen dat ik dus in de loop der jaren wat geleerd heb;) En Tommy, achja, ook daar heb ik nog wel es last van :D |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik ben ook nog maar 20, kom ook nog maar net kijken in de maatschappij. En ook ik merk nu dat ik af en toe beter na had moeten denken voordat ik iets had moeten zeggen, maar dat zal iedereen hebben. Gelukkig valt er veel uit te praten, zolang je inziet dat je zelf fout zit en eraan toegeeft. Ook al is t lastig:) (ps, als ik teveel lul moet je t zeggen:z) |
Citaat:
|
Citaat:
|
he? snap ik de grap nou niet, of denk je dat ik ene Erwin ben?:P
*neemt zo maar even een bak koffie om wakker te blijven* |
Jep, Erwin.
Je nick en je pm in combinatie met dat je het forum 'al langer' kent doen zoiets vermoeden. |
kun je ip checken?
|
Citaat:
|
nee Erwin niet,
was dat niet die mr.insane ofzo? uit Groningen dacht ik? in ieder geval, keb nog geen zin om te zeggen, wie ik was. Kinderachtig misschien, mag je vinden. I dont care. |
Citaat:
|
Citaat:
edit; je bent toevallig niet de oude Descartes he? :') Mijn vriend is namelijk ook verbaal nogal sterk, en dat grapje hebben we al eens eerder meegemaakt...... |
Citaat:
Meerdere accounts per persoon mag eigenlijk niet trouwens. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee nee, ik meld later wel wie ik was.
en volgens mij heeft die oude nickname een afkoelban ofzo? en meerdere accounts is dus niet zo, denk ik? ja of misschien dan wel. ik weet t ook ff niet. Ehm, ja ik doelde met dat koffie op, dat ik de grap niet snapte ofzo.. jij drinkt toch ook wel es koffie savonds?:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die kerel die meteen na z'n unban weer zelfmoord liep aan te moedigen? Dacht dat die nog steeds met vakantie was.
|
Juk, koffie.
Misschien is het onze gay-friend Ramon? (en dan niet de mijne) |
Die heeft geen ban.
Die is ook niet gay trouwens. |
Citaat:
|
^Niet grappig deeg.
Geef hem dan een ban? Hoeven we ons ook niet meer af te vragen of ie ooit nog terug komt. |
Citaat:
|
Waarom proberen mensen t te raden trouwens wie ik ben, die geregistreerd zijn in 2008 of 2009, als ik in 2006 (denk ik) voor t laatst hier ben geweest
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het anders behoorlijk actief hoe er gereageerd word op dit topic en dat medicatie&drank-ding :P
|
Hmm, goede discussies... Wil dat zeggen dat ik nuttige scheldwoordhes mag gaan verzinnen en hier uittypen ofzoiets :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keb wel de 2pagina's gehaald in een evenvoorstellen-topic...
das dus nog best wel een actief forum:D |
Nou joepie.
2 pagina's en nog weten we amper iets over je. |
je weet meer over mij dan ik over jou:)
|
Haha, je was toch al sinds 2006 actief? Kijk de voorsteltopics maar terug. :+
|
once again: :z
|
Citaat:
|
haha
|
ik checkte even maar in 2005 waren er best veel voorsteltopics,,,,
|
Citaat:
|
O, en trouwens, ik begon hier volgens mij in 2003, volgens mij, en toen weer even terug in 2005&2006 en dan nu weer:P
|
hoi
|
Citaat:
ghehe |
Citaat:
(herkent na deze opmerking van Icarus het 'Even voorstellen' topic weer) |
Bevalt het forum je al een beetje?:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor jou?:P |
Citaat:
|
Citaat:
Gaat z'n gangetje, ik ben te dom om te discussiėren dus ik geniet gewoon van de discussies hier. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens blij dat ik morgen de hele dag moet werken, ff een discussie-loos dagje, want dit word me ook bijna te veel het goeie
|
Citaat:
|
ja, die van voetveeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oja, die mogelijkheid is er natuurlijk ook
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
|
|
fu.
|
De vraag die je stelde is juist?
|
Citaat:
|
Oh oké. :?
*doet stonerig en dom* |
*Gooit een glas wijn in Ic's gezicht*
Gewoon... omdat het kan. |
Dude..what the..dude..not cool. :{
|
doe dan een glas bier.
|
Denkt even terug aan zn 1e berichtje in dit topic.. Volgens mij heb ik mn doel al gehaald:D
|
triple :z
|
Om 22:00 ook al.
|
Boe.
*poof* *gone*........ |
SPONSIOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.