![]() |
Blowen
wie heeft er hier allemaal al wel eens geblowed of andere drugs gebruikt? en zo ja hoe vaak.
Ik kwam hierbij omdat ik vrijdag avond met een groep van 20 mensen in het park zat en de helft was gewoon aan het blowen, ik wijs een joint zelf altijd af maar toch ben ik in de loop van tijd 't bijna normaal gaan vinden dat iemand geblowed heeft.. |
AHA jij wil Ezel even werk geven door deze te mogen verplaatsen, is het niet?
|
fixed..
naah blowen op reguliere basis vindt ik niet oke, maar gewoon als vrije tijdsbesteding dus bijv. 1x per maand ofzo moet kunnen. Het is een softdrug die vooral in Amsterdam (weet niet hoe het in andere steden zit) zeer makkelijk te verkrijgen is. Daarom dat voor mij het redelijk normaal is dat mensen wel eens blowen of hebben geblowed. Zelf heb ik het laatst nog gedaan, na 6 maanden niets aangeraakt te hebben. En het was lache met m'n collega, maar ook opnieuw niet iets wat ik wekelijks wil doen ofzo. |
drugs gebruikt?
ja. hoeveel keer? weetikveel, zo nu en dan, alcohol wat vaker. blowen niet, dat vind ik voor lagere hersen niveaus. |
blowen is dus niet voor lagere hersenniveaus maar goed, beetje vreemd dat je dan wel drugs hebt gebruikt:+
|
Ik ben ook vreemd, get used to it :*
|
ik zal het proberen:')
|
brave ezel - geeft worteltje-
|
Citaat:
|
Citaat:
En het spijt mij zeer, maar Alex, ik vind het idd dommer als je andere dingen gebruikt. Helaas is blowen nog wel het meest geaccepteerd. Nog nooit geblowd, wel van plan het een keer te doen. Puur zodat ik weet wat ik later mn kinderen ga verbieden, en omdat mijn stiefvader geregeld wiet gebruikte als medicijn. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn moeder verbied het mij? Maar ze heeft het wel een keer zelf geprobeerd. |
ssst, zo kwam het ook op mij over, maar je bedoelt het dus anders;)
|
Citaat:
|
Ik doe het wel regelmatig met vrienden enzo. Niet om stoer te doen maar het is gewoon leuk.:d
|
Citaat:
Nou, als je moeder dat ook doet, dan geldt voor haar mijn vraag ook. |
Ik moet er wel bij toevoegen dat het rollen van een joint voor mij nog leuker is dan het blowen zelf.:+
|
Ja, eens in de maand of wat vaker, gewoon omdat het chill is. :) Maar ik ken mensen bijna 24/7 stoned zijn en daar is de grap echt vanaf. Valt geen goed gesprek meer mee te voeren, zelfs als ze wel helder zijn. Ik doe het sowieso nooit doordeweeks, nooit als ik naar school moet, want nadenken is echt niet makkelijk zo, ook de volgende dag kan ik dat wel vergeten dan. :P Voor de rest denk ik dat je het sowieso overal wel makkelijk kunt krijgen als je wilt. Gewoon een vriend die 18 is vragen of hij ff naar de shop gaat. Alleen het punt met blowen is, vooral omdat je die shit zo makkelijk kunt krijgen, dat je het steeds vaker gaat doen. En dat dingen niet meer leuk zijn zonder, dat is iets waar je heel erg mee moet uitkijken. Ook omdat je daarna makkelijker overstapt naar andere middelen die minder ongevaarlijk zijn.
|
Ik ken ook iemand die vrijwel altijd stoned is. Blijft jammer..
|
Wel grappig bij sommige mensen kun je echt heel duidelijk merken dat ze veel geblowd hebben of nu nog steeds doen :P
|
vorige week had iemand uit mijn klas voor 't eerste geblowed, in de pauze:p toen stond ie in de les de muur te knuffelen omdat het meisje naast hem muriel heten (mur-iel). Nu is ie geschorst.
Ik ben zelf eigenlijk van plan 't wel een keer te proberen maar ik heb astmatische bronchies of zo iets en roken zal dan ook niet heel lkkr gaan |
Nooit gedaan en ook geen behoefte aan eigenlijk. Ik wil nog altijd iets van controle hebben over wat ik doe, en dat werkt dan niet echt :+
|
wat een zieligert. waarom zou je je eerste x blowen op school doen, als het gewoon weekend is zijn er zoveel meer leuke dingen te beleven als je goed stoned bent :P
|
't is ook grappig als je als enige niet geblowed hebt en je zit met een groepje die 't wel hebben gedaan. Dan heb je pas door hoe raar die mensen eigenlijk doen.:+
|
Citaat:
|
Nooit gedaan, ga het niet doen ook. Drugs is voor paupers.
|
Oja, wie heeft er zin in een blow-meeting van LL!:+
of zuip-meeting of gewoon een meeting:') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet ook niks teveel doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuipmeeting kan ik me wel voorstellen. Onthoud wel dat als je dan gaat flamen je niet iemand kan bannen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik tenminste ook weer een goeie smoes enzo. :+ |
Geen Amsterdam. Net wat te ver om eerlijk te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Utrecht dus. Half uurtje onderweg als we op centraal meeten.
|
Ik meld t dr meteen wel even. :+ Vakantie zeiden jullie?
|
Dus zuipmeeting
@ amsterdam of utrecht <-- idee denk ik is dat utrecht meer in trek is. Wss ook wel handig voor de zuiderlingen hierzo |
Jij moet dan ook wel een eind chitesel.
|
valt mee, 30 minutjes op m'n scoot om op domplein te komen;)
|
Hey je moet er wat voor over hebben om samen met mij te zuipen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
miss ff een meeting topic maken? zodat tommie weer verder kan met z'n topic:')
|
Op kosten van Jaapie.
|
Leeft Jaapie nog?
|
In staff nog laatst.
Een paar seconden voor de hele boel offline ging :+ |
Wat kwam hij doen dan? Straks is het Alberto Stegeman ofzo.
|
M wil wel mee ! :+ Als niemand daar problemen mee heeft natuurlijk. Kan ik dr ook eens bij zijn enzo.
|
fist: melden dat het forum dood ging dat weekend ofzo:+
|
Als je vertelt wie M is?
|
Marion
|
Citaat:
|
Marion remember?
Wil dr naam alleen niet hier noemen, aangezien ze.... weet ik veel waarom niet eigenlijk. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is alex' ex toch?
|
td is niet onbevooroordeeld, dus ik vind dat we een stemming moeten houden waar td niet mag stemmen:
Mag M mee (ak schapenmeisje), ze schijnt aardig te zijn als we kunnen vertrouwen op de smaak van td:d |
inmiddels ex-ex :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat verwarrend weer allemaal.
|
Chitesel waar zijn je welkomst skills man, marion mag komen als ze lid wordt.
zulke dingen moet je afdwingen, jeweettoch. |
Citaat:
|
jwz :+
|
Citaat:
|
Citaat:
'dus alex, en of wortel (maar wortel wilt niet meewerken) zorg dat marion lid wordt van LL, en wortel haal niet je marion account naar boven:+ |
Dan komt ze niet. :+
|
Citaat:
|
thats censored bro.
:') |
Of duidelijk doen. Of niet over praten. Confusing enzo.
|
Citaat:
-Wortel wilt komen naar meeting samen met marion -Td vindt het goed -Ik en een paar anderen ook, alleen als ze zich aanmeldt op LL -Wortel zegt nee, dat wilt ze niet. Ook zei ze dat op msn:+ shaffy? |
Marion komt NIET Op het forum omdat ik dat niet wil.. Right? :+
|
Jup
|
I fail to see the logic.
|
Anders ik wel. :P
|
Dan ook geen marion op de meeting :+
|
Citaat:
desnoods komt ze hier onder een schuilnaam:') <-- als het maar bekend is welkeO-) Citaat:
|
Citaat:
|
Fine with me! * Wacht op Alex' reactie*
|
wut? :?
|
Citaat:
|
Dat Marion dan maar niet komt! :love:
|
anders gaan jullie ff lekker msnen ofzo, er is tegenwoordig zo'n functie dat je met meerdere mensen in 1 gesprek kan. ;) al heel lang eigenlijk. misschien iets voor jullie?
|
of jij begint te sparen en komt ook over 3 weken;)
|
Reageer anders gewoon niet in het topic als het je niet boeit :z
|
Nee want het is gewoon een nee okay. :+ En ik stop dr wel in mn koffer ofzo..
|
lever dr dan even bij mij thuis af wil je :+
|
als ze komt zonder aangemeld te zijn hierzo, stop ik r in de schapenweide:[
|
Citaat:
inderdaad. |
Citaat:
Citaat:
|
What's up with schapen/weide etc?
|
Schaap refereert naar mij omdat ik nogal veel krullen heb op het moment :+
|
niks, geeft wel lekker vlees en warme wol!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In ieder geval wel van chocola :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus mag ze niet op het forum? lol d'r hyves is ook openbaar:')
|
die van jitske ook :+
|
klopt, naar wie gaan we nog meer opzoek?:d
|
Die van jou? :+
|
Kan nooit moeilijk zijn, omdat wij als staff de e-mail adressen kunnen zien :+
|
true that, maar ik wil van m'n hyves af. Dus bijna al m'n vrienden verwijdert en alleen nog een pic van m'n scoot:+ Jammer he:')
weetje, om je tijd te besparen: http://jpsakkers.hyves.nl/ |
gaat maar ff ontopic reageren:
1e x geblowed na teveel drank..was niet erg lekker..veel van :kots: enzo.. ennem, daarna 2x...maar vind t gewoon niet lekker. en tis ook nie zo goed voor me.. keb liever bier!:d |
Citaat:
|
ik heb je IP, is genoeg.
|
Die van jou heb ik al wel?
Iemand interesse? :+ |
mijne ook
|
Mijn... hyves.... ? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
kutzooi:P achja, je moet alles es geprobeerd hebben |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe kun je in slaap vallen op straat.. zo'n ronde chillschommel is mij nog wel es gelukt mr toen werd ik wakker gemaakt en moest weer verder :d |
nja, moe..veel drank..weinig eten..beroerd voelen, stuk naar huis moeten fietsen
gelukkig sliep ik nog normaal, toen ik wakker werd om verder naar huis te fietsen, zag ik een vriend van me die een lantaarnpaal aant knuffelen was(slapende), denkende dat t zn vriendin is ofzo? keb geen idee:P maar t kan dus.. maar een schommel? daar donder je toch snel van af? |
Citaat:
http://www.sensomotorische-integrati...otos/k-037.jpg |
Die slapen heerlijk!
|
Citaat:
nee kijk het was zo'n grote schommel waar je met meerdere mensen in kunt zitten, soort mand ofzo.. moeilijk uit te leggen :P |
Citaat:
|
Citaat:
ah, maar dan nog, die randen zijn uberhard...niet dat de stoep zo comfortabel was:$ |
Citaat:
|
lag je wel alleen dan?:P
|
jazeker. rest zat op een bankje tof te doen.
|
Ontopic: Ja, een paar keer. Hasj en wiet. Maar nu hoef ik niet meer.
|
ik blow ook weleens, niet heel vaak misschien 2-3 per maand.
Je hoeft niet altijd stoned te worden hoor...als je nou een joint neemt waar sigaretten tabak en hajs samen in zitten is het effect minder erg:) tip voor beginners:thumbsup: |
stickje roke is zonde, en ook niet eens heel chill ofzo.
Citaat:
|
allebei nog nooit :)
|
hmm blowen wekelijks soms dagelijks soms 2 maal daags soms 3 maal daags soms een week niet hang er van af
andere verdovende middelen wel gebruikt coke,speed,mdma,xtc,ghb,ketamine,lachgass,poppers maar dat was allemaal 1 malig om het uit te proberen voor mensen denken dat ik een junk ben :D |
Het begint er anders aardig op te lijken :+
|
^Dat.
|
lachgas heb ik ook een keer gedaan, was wel 'lachen' moet ik zeggen.:')
|
In Spanje krijg je Helium is discotheken. Een vriend stond te roken en tegelijkertijd die ballon naar binnen te hijsen. Misschien was dat de reden waarom hij in slaap viel. :z
|
Citaat:
nee je krijgt lachgas helium krijg je een hoge stem van en van lachgas ga je spacen vanwege zuurstof te kort in je hersenen helium is niet het zelfde als lachgas. lachgas zit bijvoorbeeld ook in patroonen voor slagroom bussen :) |
Citaat:
|
Citaat:
het is de zelfde high alleen dan zegmaar zonder dat je gewurgd hoeft te worden en het duurt maar even gapen doe je ook maar dat is voornamelijk als je moe bent ook door zuurstof te kort maar dan space je niet omdat je toch nog wat zuurstof binnekrijgt en met lachgass alleen lachgas en ohja 1 tip voor mensen die het proberen niet rechtstreeks uit het patroon dit resulteert in bevroren longen doe het via een slachroombus in een ballen dus pak een klein patroon van dan slachroom spuitbus en doe de rballon eromheen blaas hem op met die lachgas vervolgens blaas je in en uit in de ballon en adem je verder niet als je de high voelt komen doorgaan totdat je niet meer kan dan adem halen en genieten van je trip |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zou ook makkelijk kunnen dat ik het verkeerd heb, maar ik had dus zoiets ooit gehoord:')
|
Pff, laten we maar wachten tot Chrizly komt, die kan hier tenminste iets zinnigs over zeggen. :+
|
goed plan:')
bewijs voor mijn idee: Geeuwen verkoelt de hersenen bij oververhitting, zo blijkt uit onderzoek van de universiteit van Binghamton. Het geeuwen zorgt er voor onze hersenen niet te warm worden. Een flinke gaap stuurt een fris briesje naar de hersenen. Dit verklaart ook waarom mensen geeuwen als ze moe zijn. Bij een slaaptekort zijn onze hersenen warmer dan normaal, geeuwen zorgt op dat moment voor de nodige afkoeling. Voor de studie plaatste onderzoeker Andrew Gallup kanaries in verschillende kamers, waarbij hij de temperatuur liet oplopen, dan wel constant hield. In de kamer waar de temperatuur geleidelijk toenam, geeuwden de vogeltjes aanzienlijk meer. Het team van onderzoekers is er van overtuigd dat bij mensen hetzelfde mechanisme speelt. “Onze hersenen zijn als computers” besluit Gallup, “ze werken het beste wanneer gekoeld” |
Of computers zijn net als hersenen. Want die waren er eerder. :')
|
Citaat:
ja en na een keer een sigaretje op steken ben je verslaafd........... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hele "nervous system" is voor altijd veranderd na het gebruiken van coke, dat is gewoon zo. Dat heeft niets met verslaving aan coke te maken. |
Hmz, mijn bullshitmeter vertoont enige uitslag.
|
Citaat:
|
Niet echt, maar het lijkt me vreemd wat je zegt.
|
Bij lsd was dat wel zo dacht ik. Ik weet het niet zeker om eerlijk te zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
En neuronen kunnen volgens mij gewoon opnieuw gebouwd worden. Wat is het probleem dan?
|
Citaat:
|
okies
|
Maarja, je moet sowieso niet aan hoogverslavende dingen als coke beginnen. :+
|
Gewoon whiskey ofzo
|
Ait.
Of LSD. :+ |
Morfine, daar ga je ook van trippen. Geloof me. Ik zag 6 dagen dubbel en allemaal coole Mecano-patronen.
|
Slaapdronken zijn is eigenlijk ook een soort trippen.
Alleen is het godverteringvervelend als je naar school moet. |
Citaat:
"Ook treden er tijdens het geeuwen een aantal veranderingen op in je lichaam: je hartslag gaat omhoog (tot wel 30% meer), je bloeddruk stijgt en je kleine bloedvaten vernauwen zich." |
Haarvaten in de hersenen vernauwen zich, dus minder toevoer van warm bloed -> afkoelen?
Duh? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk ook wel dat als ik vroeg in de ochtend wat koffie drink en een sigaret rook onder de afzuigkap dat ik wat slapper ben. Meestal omdat ik nog even een pak brood moet eten. |
je kan overal van trippen ook van stackers(fitniss preperaten voor meer enrgie)
diazepam,clonazepam allerlij medicijnen kan je van trippen. En morfine zeker ook omdat deze famillie is van ketamine en heroine allemaal pijnstillende middelen.Ketamine word bijvoorbeeld gebruikt om wilde dieren me te verdoven.(nee dat is geen GHB dat is voor olifanten) |
Citaat:
|
Gewoon heroine in je nek spuiten. Krijg je eerst een ziekelijke trip en daarna ben je gelijk hartstikke dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hoebedoelje de voorbeelden die ik geef zijn juist je moet er alleen meer van nemen in sommege gevallen met 1 stacker space je niet nee maar met een paar wel degelijk
|
Citaat:
|
oh ok ik begrijp je my bet
|
Citaat:
|
Dus toch..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.