![]() |
enige tips?
Hallo iedereen,
voordat ik begin wil ik graag vragen of er geen lullige reacties komen van kleuters die denken dat ze leuk zijn en hun tijd verspillen. dank u. Oke, ik heb nu 3 weken en paar dagen met een erg mooi meisje, we zijn al best vaak met elkaar naar de bios of zwembad en zo geweest. Ik wil haar graag kussen alleen ben ik beetje verlegen voor :{ daarom wil ik jullie vragen of u misschien wat tips hebt om dit goed aa te pakken. |
vraag 1 hoe oud ben je?
Het is altijd spannend de eerste keer heb je al eerder gezoend? |
just go for it, je moet daar niet teveel bij nadenken, maar gewoon als je voelt dat t moment goed is het een keer doen
tis maar een kus opzich hoe oud ben je trouwens? |
Volgens mij heb je niks te verliezen?
|
Om jezelf ff te citeren
"veel meisjes vinden het niet leuk alsjongens heel onzeker zijn , je moet gewoon zelfvertrouwen hebben" :z |
Citaat:
|
Dan doe je toch nog een 'vlug minnie kusje' ?
|
Om mee te beginnen
|
Citaat:
|
je moet het gewoon doen en gebruik meer je lippen en stop die lapvlees niet achterlijk ver in dr mond en ronddraaien als een gek.
|
ik wou jullie ook nog even bedanken voor het zo snle reageren en het sirrieus nemen van mijn probleem ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anders noem je het toch zoenen/tongzoenen.. maar smiley heeft die gewone kus meteen overgeslagen :') |
Kan ook:P
|
Citaat:
|
Ag weet je in iedergeval hoe je dat aan moet pakken.
|
Citaat:
|
Later?
|
Citaat:
|
Citaat:
en ook geen 'erotieke tongzoen', tis gewoon elkaars lippen op elkaar hebben en langzaam je mond openen etc etc |
Moet je ook rustig doen, en als zij al us gezoent heeft? doe je het zelfde als haar;)
|
Citaat:
|
kom maar
|
Ja hallo moet je hem vragen, hij wil tips ik niet.
|
jij wou verdergaan :huh:
|
geen ruzie jongens XD ,,, en nee ik wil ook helemaal neit als 1 of andere gek beetje raar staan doen in haar mond , gewoon een kus maar het is altijd de vraag : vond ze het leuk/lekker? (en dat "erotieke tongzoen" was ook maar om beetje te overdrijven wat die ene gast zij o.0)
|
Je kan het toch vragen of ze het leuk/lekker vondt?
|
Citaat:
|
ja ik kan dat wel vragen maar dan moet ik tog echt eerst die kus durve XD!
|
Weetje, ga tegenover de spiegel staan en zeg 200x tegen jezelf dat je het lef hebt om haar te kussen! en dat je het gaat doen!
|
ja dat is misschien wel goed , zo iets deed ik ook toen ik haar verkering vroeg :P , ik meot natuurlijk wel het goede moment afwachten :P en trouwens erg bedankt voor je hulp ^^
|
Ga met haar romantisch samen op jou kamer of alleen in de woonkamer een film kijken.. denk dat het moment dan vanzelf komt tenzij je natuurlijk een horror film gaat kijken..
|
Kijk gewoon naar haar reactie na de kus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van angst ja, niet om gekust te worden:P
|
Citaat:
|
en tw bedankt ik ga eens ff kijken voor een dvd speler op me kamer en dan huur ik een film ^^ en wie weet ben pas verhuisd en eigenlijk geen licht op me kamer dus paar kaarses erbij doen het ook wel goed denk ik 8D
|
Citaat:
|
Je bent best zenuwachtig he :P
|
Citaat:
|
en hebbe jullie misschien nog wa tips om te doen , zwemmen en naar de bios hebben we al een aantal x gedaan misschien iets waar kussen bij te pas komt XD?
|
Citaat:
|
GVD, Nu herriner ik mijn eerste kus ( zwaar trauma aan overgehouden):|
Maar heeft zij nu al us gekust dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:P bedankt voor alle tips en steun en zo, maar hbben jullie misschien ook nog een paar tips om met ahaar te doen waarbij ik de kans heb om haar te kussen (waarbij je vaak een goed moment krijgt) dan ben ik weer een stapje verder ^^
|
Film, zwemmen, bed liggen.
|
film en zwemmen al een par x gedaan, maar hoe pak je het dan aan om haar te kussen , bij zwembad kan ik me nog wel een beetje voorstelen maar in de bios weet ik niet (of je moet thuis een film kijken, maar hoe krijg ik er zo ver om bij me te komen liggen XD)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar uuhm:+ ga zelf liggen misschien doet zij het ook wel of trek haar na je toe. |
Citaat:
|
Gewoon lief zijn of doen wat ik hierboven zei
|
Citaat:
|
Want ik zou het echt niet leuk vinden als zij het niet leuk vind , zij staat ten slotte voor mij ^^ , misschien moet ik gwn nog eens vrage of ze binnekort nog is wat wil doen idk filmpe kijken of zo en dan er gewoon voor gaan , kus van paar seconden of zo :P
|
Als ze het niet wil merk je dat wel of zegt ze dat wel, ik ken haar niet ik ken jou niet dus ik weet niet hoe jullie zijn maar goed.
Hoe langer jij het uitsteld hoe moeilijker het later wordt. |
Citaat:
|
Weet ik niet:P
|
Verwachtingsvol?
|
Citaat:
|
Je knuffelt toch wel met haar hé? Dan pak je haar gewoon vol op de bek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nja, als je aan het knuffelen bent kun je haar ook een kusje geven.
|
Citaat:
Dat soort dingen:') |
Citaat:
|
Ze is je vriendinnetje, dan horen jullie elkaar te kussen.
|
Denk het wel:P, jij bent echt heeeel erg onzeker of niet?
|
en bij mij ging het er op die leeftijd een stuk heftiger aan toe :z
|
Citaat:
|
Nou, dit is mijn mening: met een kusje kun je echt heel weinig kapot maken ( bedoel de relatie dan hea) , als het nou over seks ging is het iets anders.
|
Citaat:
|
Neej maar ik bedoel dat je met een kusje echt heeeel erg weinig kapot kan maken, met seks daar in tegen wel veel.
|
anders drink je eerst wat biertjes voor je haar gaat kussen? :+
|
Hij is 14:P
|
Ja, en? :z
|
Citaat:
|
16 jaar hea , we moeten juist het goede voorbeeld geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je dan zeker dat dit wel een goeie relatie is want op deze manier gaat ze je nog heel veel verdriet doen... |
dat heeft niks met die relatie te maken, maar meer met het feit dat hij zo onzeker is.
|
Citaat:
|
oorzaak -> gevolg.
|
oke
|
ja ik geef ash in dit geval gelijk bij dit soort dingen heb ik snel de neiging om aan het ergste te denken dat heb ik ook bij dingen buiten liefde om dus dat heefft in principe niets met de relatie te maken :P
|
Moet je eens wat aan gaan doen
|
Als je dat nou eens niet gaat doen :+
Vanavond komt ze bij je toch? Ga lekker op de bank een filmpje kijken, lekker dicht tegen elkaar aan, samen onder een dekentje. En als ze je weer met die lieve blik aan kijkt, dan geef je haar een kusje. |
Citaat:
|
we zijn donderdag trouwens naar de bios gegaan ( the wolfman) ze zij dat ze het koud had en toen gaf ik haar mijn vest ^^ , en toen vroeg ze bezorgt heb jij het nu niet koud?? da was wel leuk :P
|
Haha oke
|
ik probeer maar is te bedenken wat leuk is om met haar te doen en waarbij je wel de gelegenhijd krijgt ik geef tog voorkeur aan ash zijn idee filmpje kijken met dekentje ^^
|
;)
|
bedankt voor de hulp hea !;)
|
Geen dank, volgens mij moet je het toch echt zelf doen
|
en trouwens toen ze zei dat ze het koud had, had je haar warm moeten knuffelen :+
|
haha :P maar ik kan natuurlijk geen 2 uur aan dr ziten knuffelen hea , we wouden ook graag nog wat van de film zien XD
|
eerst knuffelen en daarna vest geven :z Je moet sowieso wat meer lichamelijk contact zoeken.. handje vasthouden etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de 1ne x hield ik haar even om haar nel vast en de ander zeg maar lepeltjelepeltje (maar dan staand natuurlijk) :P |
Je gaat in de goede richting.
|
Citaat:
|
deden jullie dat nog niet?
|
Citaat:
|
neej.
|
Citaat:
|
ik ga wel is met haar hondjes uitlaten dat is ook wel leuk om d'r hand vast te houden denk ik , en goeie gelegenheid ^^
|
Romantisch
|
Citaat:
|
Schommelen?
|
Dit is zo amusant om te lezen haha.
OT: Als jullie toch gaan wandelen met de hond, en je haar hand vast, ben je al in de goede richting. Wat je kan proberen is om haar te kussen op het moment dat je haar thuis brengt, als afscheid. Als ik het zo lees denk ik wel dat ze het leuk zou vinden. |
Nu hij de kracht nog om het te doen
|
:P inderdaad en vollemaan jij ook bedankt ^^
|
Joh komt wel goed toch?
|
Citaat:
|
Daar ben ik zeker van!
|
Citaat:
|
haha, wat ben jij geweldig zenuwachtig
*gaat ff terugdenken aan vroegah!* :d |
Baloe, hoe was jou eerste kusje?
|
kusje of (tong)zoen?
|
vertel bijde maar?
|
nou baloe vertel :P, mijn eerste tongzoen was een dronken drama op een feest en m'n
|
En mn?
|
1e kusje? keb geen idee
1e tongzoen: @ one night stand en vraag me niet hoe ze heet :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ben het met je eens, die van mij herriner ik me ook nog altijd:P ( helaas)
|
Citaat:
ma ach..tis maar een kusje voor mij iig:P |
mijn eerste tong blijft me me hele leven achtervolgen, ik hou er een trauma aan over wss.
|
watdan?
|
dancetour in breda, sta daar met vrienden en opeens zoent iemand mij...... sta daar 10 vrienden te kijke van: "WTF!". als ik m'n ogen even open doe (wat heel slecht is en eigenlijk niet hoort), en het ergste was het gezicht van de gast voor mij. die keek mij echt raar aan en stond zo te staren. het meisje was ook niet echt mooi of zo maar wel aardig...(daar gaat 't toch om :P)
|
Aah:aai:
|
Citaat:
|
mijn 1e tongzoen was op een facking koude winternacht (nee niet deze winter:') ) en er liepen steeds mensen langs:+ (was onder een flat)
|
Citaat:
|
this is amusing.
|
Op school, midden in een bomvolle gang. Geen trauma's. :9
|
Citaat:
|
ergens in een slopje ofzo kweet er niet veel meer van behalve dat het echt smerig was althans dat vond ik de eerste keer.
|
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In alle gevallen niet vies.
|
Alles gebeurde in 1 keer, chronologische volgorde.
|
nou ik zat in groep 8 en zo'n meisje was verliefd op mij.Dus gingen we''spelen'' en toen stonden we in een slopje echt bijna voor over gebukt te zoenen was niet echt geslaagd te noemen.De eerste keer sex was veel beter in ieder geval :yes:
|
Gewoon alles is 1 keer man. Heb je dat maar weer gehad. :z
|
Citaat:
|
Ja? Is dat raar?
|
Citaat:
En ja dat vind ik raar ja. |
Zoenen? En daarna seks? Valt wel mee hoor.
|
Oke, als je nou 15/16 was bij je eerste zoen vindt ik het nog wel kunnen..
|
Ik was ietsje jonger, maar dan nog vind ik dat niet zo vreemd.
|
Ze is je vriendin! Dan moet je t zeker gewoon doen!
Kaarsjes, filmpje.. Dat is super lief. Ik ben nu al jaloers op d'r. :yes: |
Citaat:
|
Hou ons op de hoogte :9
|
Vandaag is de grote dag!
Succes & geniet er van ;) |
ok zal ik doen ^^
|
vandaag niet geluk :( wel gezellig film gekeken ( heb tegen haar aangelegen en me arm over haar heel gezellig) maar nu ga ik morgen nog is proberen :0 hopelijk lukt het
|
^als je dan zo ligt kan je ook best beginnen:+
|
okay mensen is gelukt ( was niet echt spectaculaire kus , gwn een kus XD) maar is wel gelukt
|
Gefeli.
|
thnx XD
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.