![]() |
Milly Boele
En denken jullie dat het meisje nog gevonden wordt?
Of nog leeft? Ze wordt inmiddels al 5 dagen vermist en is nog steeds geen enkel spoor van de 12 jarige Milly Boele.. :no: |
Nope
|
Citaat:
|
Wie is dat?
|
Omdat ze bij mij is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gok op een familieschandaal.
|
Citaat:
|
Of dat van de familie niet.
|
Dus jij zegt dat ze weggelopen is?
|
Nee.
|
Vermoord is?
|
Die gaan ze niet meer terugvinden.
|
Eerlijk gezegd maakt het me allemaal niet uit wat er gebeurt het is kut voor hoor omgeving maar ik zal er geen oog minder om dicht doen en dit is de eerste keer dat ik hier uberhaupt aan denk en mij kennende weet ik dan morgen niet meer wie het is.
|
Maar tis gewoon erg:(
|
shit happens?
|
Tja, maaar toch lijkt het me dat haar ouders nu echt door een hel gaan.
|
Ja dat is ook zo maar ik ken haar niet haar ouders niet dusja dan is het minder erg voor mij.
|
Citaat:
|
smiley heeft wel gelijk ergens.
ik zeg wel "oh wat erg" maar alleen omdat het van me verwacht wordt. Het is wel erg natuurlijk, maar het doet me verder niet veel. |
Stel dat het jou dochter was?
|
Ik begin voorlopig nog niet aan kinderen.
Dat doe ik wel als ik ergens in de 30 ben. |
Ja, dan was het toch een heel ander verhaal. Maar dat is niet zo, dus ik kan me er niet echt druk om maken.
|
Niks van meegekregen.
|
Citaat:
|
Ik snap je wel hoor Kim.. Ik heb zelf vaak ook een sterk gevoel van medeleven in dit soort gevallen.
|
Ag ja:P
|
Maar nu niet. Want ik heb nog steeds geen idee wat dr gebeurd is. :+
|
dat weet niemand :z
|
Ah, daar zit de clue!
|
Politie op zoek naar 12-jarig vermist meisje
donderdag 11 maart 2010 15:57 REGIO - De politie is op zoek naar een 12-jarig meisje dat sinds woensdagmiddag 17.30 uur wordt vermist. Tot dat moment was ze in haar ouderlijk huis aan de Schuilenburg in de Dordtse wijk Sterrenburg en was er nog telefonisch contact. Sindsdien is het meisje verdwenen en ontbreekt elk spoor. Politie en familie tasten in het duister over wat er is gebeurd. Een misdrijf kan niet worden uitgesloten. Kort na de melding van de vermissing heeft de politie met een SMS-alert aandacht gevraagd voor het meisje. Dit heeft enkele tips opgeleverd die worden onderzocht. Ook is direct met een buurtonderzoek gestart. De resultaten hiervan worden in kaart gebracht. Vandaag heeft de politie een Team Grootschalige Opsporing van dertig agenten geformeerd en heeft een helikopter van het Korps Landelijke Politiediensten (de KLPD) de omgeving van de wijk afgezocht. Vooralsnog echter zonder resultaat. Het vermiste meisje is Amalia (roepnaam: Milly) Boele. Ze is 12 jaar en 1.65 meter lang. Ze is blank en heeft blond haar. Amalia draagt een zwart-wit geblokt vest met daaronder een roze vest, een blauwe spijkerbroek en daaronder bruine Uggs-laarzen. Wie het meisje heeft gezien wordt dringend verzocht contact op te nemen met de politie in Dordrecht via tel. 0900-8844 (lokaal tarief) en te vragen naar het Team Grootschalig Opsporing (TGO). Ook mensen die in de omgeving van de Schuilenburg aan het eind van de middag iets verdachts hebben gezien worden dringend verzocht contact op te nemen. Snel gekopieerd van internet... dus let niet op fouten ofzo, dit stuk heb ik zelf nog niet gelezen:$ |
Ook weinig zin om nu te gaan lezen. :+ Moet eco leren.
|
Citaat:
|
|
Oke. En nu? :+
|
Er is dus een meisje van 12 vermist.
|
heb ik een foto geplaats?
Wat vindt jij eigenlijk van de haarband die ze in heeft? |
Sorry moest ff.
|
tering, we gaan haar haarband bespreken? :+
|
Ja,
|
Past bij haar leeftijd.
En nu ? |
Of dat haar knipje?
|
Of dat doen we niet ?
|
Kan ook, ik heb mijn ouders al gesmeekt mocht ik ooit ontvoerd worden en ze mij willen zoeken.. een foto te laten zien die ik zelf goed gekeurd heb en niet mn school foto... dan kom ik zeker nooit terug
|
Grapjas.
|
Nee ik meen het
|
Ja, grapjas.
|
hoezo?
|
Alhoewel. In een boze bui heb ik m'n ma wel eens verteld wat ik aan wil als ik begraven word.
Maarja... In een boze bui. |
haha, wat wou je aan dan?
|
Toen nog mn roze nike sneakers, toen-favoriet broek en een geweldig cool hemdje.
Maar ik hou niet van roze. |
haha:), mooie combi voor een begravenis
|
Heerlijk toch.
Maar dat was toen. Dus. Milly Boele? |
Ik denk eigenlijk dat ze niet meer wordt gevonden, niet levend teminste..
maar ik snap het niet want wrm zou ze ontvoerd worden? want geld hebben der ouders geloof ik ook niet zoveel.. |
jij?
|
Er worden zoveel zinloze dingen gedaan.
|
( Je kunt ook gewoon je berichten edditen ipv er 2 te sturen. Niet zoals ik nu dus doe)
|
ik heb toch niks anders te doen..
|
Citaat:
|
More like Milly Boeie.:z
|
i just lol'd
|
Vaag topic, ik snap de omschakeling van het medeleven van Kimm niet helemaal en daarna het ineens over dr haarband hebben, verliest wat respect daar :{
|
Citaat:
|
wtf? bedoel je?
|
Niks hoor, :')
|
loverboys hebben duidelijk hun standaard naar beneden bijgesteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
lol, ik wou net die foto posten, om te zeggen dat ze zo heel anders oogt :')
|
Die andere was school foto, en voor een school foto vondt ik hem nog best mooi:)
|
Knap is anders hoor maarja dat doet er eigelijk niet toe.
|
Citaat:
|
jawel
|
jawel?
|
:yes:
|
Want?
|
laat dit geen ruzie-topic worden:)
|
Citaat:
|
Sneu voor de familie, maar ik slaap er net als smiley_D niet minder om.
|
logisch dat niemand dr vindt, als amber alert die prutsfoto rond verspreid., Ik had haar nie herkend hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een 12 jarige meisje ziet lopen van ongeveer 1,65 met bruine Uggs laarzen kun je vragen of het Milly is!
En ohja blond! |
Oh, gelukkig zijn dat er niet zoveel :z
|
Daarom! :P
|
Wat een gezwam hier over haar uiterlijk zeg.
Toch wel raar dat ze zo'n baggere foto laten zien. Die 2e foto is veeeel beter. Voor een 12-jarige dan. |
Citaat:
|
Ze is kwijt geraakt
|
ze is door de wc gezakt en haar ouders snappen nog steeds niet waarom de deur van de wc opslot zit......
|
Ze neemt verstoppertje iets te serieus. :')
|
Nieuws!
Extra nieuwsuitzending RTL denet, ze is waarschijnlijk gevonden, 2 huizen naast die van haar ouders. Forensisch onderzoek nu, graven in de achtertuin opzoek naar lijk, arts die naar binnen liep. Die is dood hoor:( en dan nog wel 2 huizen naast die van je ouders. |
Citaat:
|
Achja, weer van die onzin waar half Nederland bovenop zit. Zul je zien dat er staks weer een verdachte komt, dat Peter R. de Vries er over gaat kankeren en dat die verdachte vervolgens niet meer veilig over straat kan terwijl er nog 0,niks bewezen is.
Laat toch gaan man. |
Blijft toch sneu.
|
Ik hoorde ook zoiets op het nieuws ja. Dat is wel kutje dan.
|
Gewoon even in proberen te denken hoe t zou zijn om je kind te verliezen. Damn.
Ander onderwerp |
das lastig bij dit topic;)
|
Citaat:
|
Agerme ze is gevonden, dood in de tuin van de buurman (nog een politie-agent ook nog)
|
Ohnee.. toch nog niet.
|
Haha.
|
Ga er maar vanuit dat het wel zo is, mensen in witte pakken, grote schermen, tuintje opgraven, kun je je voorstellen, is je dochter weg, ligt ze twee huizen verderop dood in de tuin, er zijn een hoop zieke mensen in deze wereld.
|
Peter R de Vries lult er al over bij Pauw en Witteman, hij vond het nodig om meteen alle laatste restjes hoop bij de familie meteen de kop in te drukken.
|
Citaat:
|
Dat konden ze toen nog niet zeggen. Alleen dat ze aan het zoeken waren. Sherlock.
|
Maar dat het 99% zeker was dat er een lijk was en hoogstwaarschijnlijk van die 12 jarige was toen ook al duidelijk:)
en ze gaan echt niet zomaar met z'n weet ik veel hoeveel mensen binnenvallen, tuin uitgraven, forensisch onderzoek doen, artsen naar binnen laten komen en dergelijke. |
Døh. Dat was waarschijnlijk ook zo. Nu is ze dan wel gevonden dus.
Maar je krijgt op die manieren dus lulverhalen. |
Milly Boele dood gevonden
Uitgegeven: 17 maart 2010 00:29 Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 00:41 DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht. 'Milly dood aangetroffen' slideshow Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De familie van het meisje is ingelicht. De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid. Het meisje werd sinds vorige week woensdag vermist. Onderzoek Volgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Ook het lichaam van het meisje moet nog worden geborgen. De agent, werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden. De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg. Rijksrecherche De Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is. Milly verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet. De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht. © ANP |
ik vind op dit moment achteraf sommige opmerkingen best wel erg en erg respectloos :{
|
ik ben er gewoon misselijk van
|
Citaat:
Kan je mooie vraagstukken op los laten. |
ik vind het indd ook vreemd dat hieraan ineens zoveel aandacht is, volgens mij gebeurt dit vaker maar niet met zoveel mediacircus erom heen
|
Citaat:
|
keuze van Peter.
|
Of van de ouders.
|
peter dwong de ouders?
|
wat boeit dit nou, deze discussie :{
|
dat het allemaal nogal opgeblazen is?
|
dat was al na 1 dag bekend
|
Maar het blijft een feit dat dat meisje nu dood is.
|
Citaat:
blijft wel raar dat de politiechef nu heeft gezegd dat ze toen ze met dr moeder aan de telefoon was, de deurbel ging, dat ze tegen dr moeder zei dat er een buurman voor de deur stond (en niet zoals iedereen dacht een meneer) dat t dan nog 6 dagen moet duren|:( |
Peter heeft het gewoon gedaan en heeft de schuld op die 26 jarige politie agent afgeschoven :yes:
|
Citaat:
|
wat een dooddoener.
|
Tjah. Er lopen gewoon rare mensen rond op de wereld.
|
Het is wel eng :o ik was hier maar uitgegaan van het minst erge.. dat ze gewoon ruzie had gehad met haar ouders ofzo en weggelopen was. Dacht die komt wel weer boven water.. Maar niet dood jee wtf.. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
water? :?
|
Citaat:
Meeleven of niet; het blijft verschrikkelijk. |
Nee, want als je niet meeleeft maakt het niet zoveel uit.
|
Ik weet niet of dit klopt: Die kerel schijnt bier gedronken te hebben op haar graf en haar lichaam hebben afgedekt met ongebluste kalk.
|
Dat klinkt best wel ziekelijk.
|
true
|
Achja, dat je je hierover druk gaat maken bevestigt alleen maar je naïviteit. Je doet dan namelijk alsof het iets heel speciaals is wat normaal nooit gebeurt, wat ronduit bullshit is.
|
Juist het feit dat het niet meer speciaal is maar gewoon is geworden is wat het erg maakt imo
|
Hoezo 'geworden is'.
Alsof dit soort dingen vroeger niet voorkwamen. |
Jawel, maar veel minder.
Als er vroeger ( 50 jaar terug ofzo ) iemand werd vermoord kwam het op het journaal en was het hele land in rep en roer. Nu is moord heel normaal geworden en gebeurt het elke dag. Je moet met me eens zijn dat die ontwikkeling niet echt positief is. |
Bronnen? Dit is namelijk het soort bullshit dat elke VVD opa loopt te sproeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+1 blaab
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat maakt het minder bijzonder dan? Citaat:
|
toch he, fack en dat dan 7 dagen lang. Die herken je miss niet eens meer
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
eerlijk gezegd niet, als je de voorpagina van de kranten hebt gezien had je geweten dat Veenendaal top shit is atm :z
|
Nee, ik bedoel dat niemand je serieus gaat nemen als je dat soort nonargumenten gebruikt.
|
het is geen non argument, aangezien de persoon op wie het was gericht alles bekijkt vanuit haar persoonlijke leefomgeving, wat een dood gedeelte van nederland is, war dus ook nooit wat gebeurt, wat dus niet van toepassing is op de algemene nederlandse situatie.
|
Jahoor, jij kunt natuurlijk een beter beeld van een persoon schetsen dan zijzelf.
|
:yes:
|
Go Alex.
|
Citaat:
|
Ik denk dat de situatie in Friesland Leeuwarden/Stiens inderdaad niet representatief is nee.
|
Ooit gehoord van het fenomeen 'media'?
|
Beetje bullshit als iemand post dat ze er bij haar nergens last van hebben.
Ik zit er midden in. Maakt dat ik ietwat meer recht van spreken heb. |
Jij zit middenin moorden van 12 jarigen? :')
|
Alex is een gangster, don't fuck with Alex. He's going to kill you! :z
|
Citaat:
En ook tussen overvallen waar ze je pinpas jatten, vervolgens al je kleren, en je daarna naakt op het spoor vastbinden. |
En dat heb je meegemaakt? :')
Even voor jou, in Leeuwarden zijn ze ook niet altijd even vriendelijk hoor. Er is best veel criminaliteit daar. |
Ik denk dat ik vaker in een benauwende situatie heb gezeten dan jij ja.
En toevallig ken ik die gozer die op de rails is gelegd. |
Citaat:
|
En waarom dan niet?
Een aantal posts terug in OF dit topic OF een ander topic blaat iemand van "bij mij gebeurt er niks dus waar heb je het over". Iemand die er midden in zit begrijpt er meer van dan iemand in een Fries boerengat waar nooit wat gebeurt. |
Omdat we het hier over heel Nederland/de wereld hebben? Niet alleen over jouw woonplaats.
Als iemand zegt 'bij mij gebeurt niks, dus waar heb je het over' is dat inderdaad niet representatief voor de rest van Nederland, maar net zo min is jouw 'ik zit er middenin, dus ik kan het weten' dat. |
de discussie ging over dat dit heel normaal is geworden en dat het steeds erger wordt.
Ik denk dat mijn geval een stuk representatiever is. Zeker als we zoals jij een aantal posts terug deed "de media" er bij gaan betrekken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
1. lees de kranten, en check de cijfers van het cbs. 2. Ik woon in Veenendaal. Als je het nieuws bij had gehouden had je begrepen waarom mijn woonplaats representatief is. |
Dat er iets ergs gebeurt in je woonplaats wil niet zeggen dat het representatief is, eerder het tegenovergestelde, als het overal zo gebeurde zou er minder aandacht aan worden besteed.
Ik heb ff bij CBS gekeken en kan nergens iets vinden dat erop zou wijzen dat criminaliteit drastisch toeneemt. Daarnaast is het een bewering die jij doet, dus die jij zou moeten ondersteunen. |
|
http://partyflock.nl/topic/773296:To...inaliteit.html
1-0 voor het noorden van het land, veenendaal 138, daar staan heel wat noordelijke steden boven, klopt het is gedateerd, maar het brengt wel wat verrassend naar voren dacht ik zo |
inderdaad.
gedateerd. |
Groningen op 13? Dat had ik niet gedacht.
|
Dordrecht zal ook wel gestegen zijn dacht ik zo.
|
In deze cijfers staat Rotterdam nog op 1 zie ik.
Dit jaar is het Amsterdam AFAIk |
Citaat:
Je links laten ook niet zien dat er een stijgende trend is. Die tweede link geeft alleen een inleidende babbel, geen resultaten. Dat ding van CBS laat zien dat totaal aantal misdrijven niet stijgt, zelfs daalde. Geweldsmisdrijven stijgen wel wat, maar dat neemt niet weg dat half Nederland zich gruwelijk aanstelt en druk maakt om niks. |
Wij staan op 3 ! :d
|
Citaat:
en ik ben de kerstman... |
Citaat:
Citaat:
|
Nummer 428 :d
|
waarik nu woon gemeente moerdijk is netjes plaats 238 dacht ik klopt ook gebeurd vrijweinig.
|
Citaat:
|
*klikt op link*
*rechts op die webpage staan de rapporten* Op mijn scherm staan ze er gewoon hoor, tenzij deze web browser ineens crack heeft gebruikt. |
Citaat:
|
alle links van het wodc zouden iig die rapporten moeten aangeven.
|
Denk dat je browser crack gebruikt dan, bij mij staat rechts alleen 'verder zoeken op trefwoord'.
|
-onderwerpt links en browsers aan uitgebreid onderzoek -
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.