Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   ik bied hulp, (spieren) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66566)

bodybuildingftw 30 March 2010 20:03

ik bied hulp, (spieren)

hey,

ik ben 19 jaar en ik doe aan bodybuilding ik weet dus zeer veel over spieren bijkweken, zichtbaar maken en afvallen.
wil je meer spieren of wil denk je dat je er genoeg hebt maar ze zijn niet te zien etc.
ik kan helpen

grtz
BB

Lupadi 30 March 2010 20:08

*mompelt iets over iedereen heeft evenveel spieren*

bodybuildingftw 30 March 2010 20:09

haha niet evenveel spiermassa en ook niet even dik en niet eve zichtbaar

Kimm!~~ 30 March 2010 20:12

Citaat:

Origineel gepost door bodybuildingftw (Bericht 1466284)
haha niet evenveel spiermassa en ook niet even dik en niet eve zichtbaar

Laat die van jou us zien dan?

bodybuildingftw 30 March 2010 20:18

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1466286)
Laat die van jou us zien dan?

ok ok mss geloof je me dan!

dit ben ik 3 maand geleden http://www.dutchbodybuilding.com/gal...hp/photo/89454

Lupadi 30 March 2010 20:23

je plaatje faalt

Lupadi 30 March 2010 20:24

ow en je faalt van volges dat topic op die site ben je 19

bodybuildingftw 30 March 2010 20:26

kzeg tg dak 19 ben? ow damn nee ebk ny gezegt sry

Lupadi 30 March 2010 20:27

je edit je post net er stond 17 ;)

bodybuildingftw 30 March 2010 20:29

jep weetk typ fout excuses,,
http://www.dutchbodybuilding.com/gal...hp/photo/89454 hier is het plaatje want ik zie dat het niet goed werkt precies
nu ONTOPIC aub! mensen met vragen?

the_darkness 30 March 2010 20:30

hoe ben je in godsnaam op het idee gekomen om jezelf zo op te pompen

Lupadi 30 March 2010 20:31

en typfout ook in je profiel?

iig mischien ligt het aan jou hij doet het namelijk wel gwn...

http://www.dutchbodybuilding.com/gal...28_-_kopie.JPG

bodybuildingftw 30 March 2010 20:32

ik het nu mijn top bereikt hoor hoger ga ik niet armen vind ik ook wat te dik maar die gaan wel minderen, nu iemand vragen?

miss princess 30 March 2010 20:34

oke jongens, dit hoeft nou ook weer niet, miss beeeeetje overdreven? O-)

bodybuildingftw 30 March 2010 20:38

Citaat:

Origineel gepost door miss princess (Bericht 1466317)
oke jongens, dit hoeft nou ook weer niet, miss beeeeetje overdreven? O-)

kan zijn maar ik kan ook hulp bieden om minder spieren te kweken, dit is top het zal nu iets vemrinderen (ik wil er uiteindleijk zo een acteurs lichaamaan overhouden (sixpack redelijke armen + breed)

Mr. Macphisto 30 March 2010 21:03

Gerbuik je ook anabolen?

bodybuildingftw 31 March 2010 13:20

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1466337)
Gerbuik je ook anabolen?

NEEN! nooit geen anabolen of hormonen daar benk ik tegen! dit is zeer schadelijk voor fysieke en mentale gezondheid!!

Manuelaatje 31 March 2010 13:47

nou hoe val ik af:P ik hoef niet volgepropt met spieren... bij meisjes is dat niet mooi gewoon glad en strak:p

Mr. Macphisto 31 March 2010 15:27

Citaat:

Origineel gepost door bodybuildingftw (Bericht 1466552)
NEEN! nooit geen anabolen of hormonen daar benk ik tegen! dit is zeer schadelijk voor fysieke en mentale gezondheid!!

:yes:

sanne1804 31 March 2010 17:18

Hoe heb je dat gedaan?:9~:9~:9~

Mr. Macphisto 31 March 2010 21:32

Bodybuilding?

Joey1994 31 March 2010 21:35

Wow nice.

Wortelbrood 31 March 2010 21:37

Dit is echt ronduit vies.

Mr. Macphisto 31 March 2010 21:37

Don't go to hard in the juice Brucie. You want funny balls?

Joey1994 31 March 2010 21:38

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1466787)
Dit is echt ronduit vies.

Ja, maar wel gespierd. :yes:
Toch twijfel ik of ie niks slikt.

Mr. Macphisto 31 March 2010 21:38

Mwoah, hij heeft wel discipline.

Wortelbrood 31 March 2010 21:44

Ik blijf het echt lelijk vinden. Wat is erger dan een bodybuilder? Een vrouwelijke. :kots:

http://www.mickeysplace.nl/cms/image...ybuildster.jpg

Mr. Macphisto 31 March 2010 21:44

Of Valerio.

Wortelbrood 31 March 2010 21:45

Dat ook.

the_darkness 31 March 2010 21:47

ik hoor geen Bos?

Wortelbrood 31 March 2010 21:48

http://farm3.static.flickr.com/2309/...a6b7d67936.jpg

blabla1993 31 March 2010 23:12

Probleem is dat alles vrij snel uit proporties raakt.
Zoals de armen van TS, die zijn wat dik, maar dat gaf 'ie zelf ook al aan.

Mr. Macphisto 1 April 2010 00:03

Beetje vage shit. Waarom zou je er zo bij willen lopen. Hoeveel bloed zweet en tranen je ervoor over moet hebben. Zal wel aan mij liggen maar ik drink graag bier!

Baloe 1 April 2010 14:40

hehe ^ :+

Kimm!~~ 1 April 2010 14:43

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1466313)

Leuk hoor foto's maken ik je onderbroek, dat doe ik dus ook zovaak..:+

Baloe 1 April 2010 15:09

geil! zien zien zien :d

bodybuildingftw 1 April 2010 15:44

Citaat:

Origineel gepost door Manuelaatje (Bericht 1466560)
nou hoe val ik af:P ik hoef niet volgepropt met spieren... bij meisjes is dat niet mooi gewoon glad en strak:p

jup dat vind ik ook je kan lichte krachtraining doen dus weinig gewichten en veel reps vb 5kg voor amren en 15 keer heffen zodat je vet verbrand en niet spieren kweekt en voor de rest kan ik je cardio en buikspier oefeningen aanrad doe 3xper week oefeningen en 3x per week 20 minutjes cardio doe je dat zo 1-2 jaar heb een je slank lichaam en mooie buik :)
succes

bodybuildingftw 1 April 2010 15:46

Citaat:

Origineel gepost door sanne1804 (Bericht 1466637)
Hoe heb je dat gedaan?:9~:9~:9~

hard trainen eerst bulken dan cutten voor meer info hierover www.dutchbodybuilding.com ---> bodybuilding forum klikken

bodybuildingftw 1 April 2010 15:47

Citaat:

Origineel gepost door Joey1994 (Bericht 1466790)
Ja, maar wel gespierd. :yes:
Toch twijfel ik of ie niks slikt.

dude ik neem eiwit shakes ja maar NOOIT hormonen of zo want die zijn zeer slecht

~DoOsJ~ 1 April 2010 15:49

Tripple post :')

bodybuildingftw 1 April 2010 15:50

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1467098)
Leuk hoor foto's maken ik je onderbroek, dat doe ik dus ook zovaak..:+

het gaat niet om leuk, as ik die fotos maak is dat om feedbac kte kunnen krijgen en om het resultaat van het harde werk te tonen

Kimm!~~ 1 April 2010 16:01

Ja ik snap het wel hoor;)

bodybuildingftw 1 April 2010 16:23

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1467141)
Ja ik snap het wel hoor;)

thx! :) dus jij maakt ook zo'n foto's? :p

Kimm!~~ 1 April 2010 16:27

Neuh!
Niks om trots op te zijn dus geen fotos:P

MirrorMonster 1 April 2010 16:28

Citaat:

Origineel gepost door bodybuildingftw (Bericht 1467155)
thx! :) dus jij maakt ook zo'n foto's? :p

oooooh zeg dat nou niet! ze maakte een grapje:')

bodybuildingftw 1 April 2010 16:36

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1467157)
oooooh zeg dat nou niet! ze maakte een grapje:')

:p weet ik wel

bodybuildingftw 1 April 2010 16:37

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1467156)
Neuh!
Niks om trots op te zijn dus geen fotos:P

:p komt wel!

bodybuildingftw 1 April 2010 16:43

nog mensen die graag hulp willen? je moet daarom geen bodybuilder worden hoor! :p ik help iedereen ook op vlak van afvallen en zo

Lupadi 1 April 2010 17:56

je kan ook alles in 1x in 1 post doen is makkelijker lezen ;)

bodybuildingftw 1 April 2010 17:58

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1467193)
je kan ook alles in 1x in 1 post doen is makkelijker lezen ;)

? wat bedoel je?

Lupadi 1 April 2010 17:59

dat je nu 3 posts achter elkaar heb staan je kan ook je post aanpassen zodat het in 1 post staat of gewoon in 1x je post maken

het is namelijk makkelijker lezen als het 1 post is dan wanneer het 3 lossen posts zijn

Wortelbrood 1 April 2010 21:35

Bah bah.

NumberOne 8 April 2010 19:24

Het enige wat ik wil is een beetje grote biceps/triceps maar ik heb dus een paar vragen:

- Ik heb net geen ondergewicht ik weeg precies wat ik moet wegen, is het dan verstandig om spieren te kweken want je verbrand toch vet?

- Moet je om spieren te kweken je hele lichaam trainen of hoeft dat niet?

- Kan je d.m.v. pull-ups, push-ups ook veel spiermassa krijgen?

Mr. Macphisto 8 April 2010 19:46

Citaat:

Origineel gepost door NumberOne (Bericht 1469619)
Het enige wat ik wil is een beetje grote biceps/triceps maar ik heb dus een paar vragen:

- Ik heb net geen ondergewicht ik weeg precies wat ik moet wegen, is het dan verstandig om spieren te kweken want je verbrand toch vet?

Ligt eraan wat je gaat doen. Als je gaat hardlopen verbrand je alleen vet en kweek je geen spieren. Vet kan je niet omzetten in spieren, dat je het even weet. Ga jij voor de krachttraining dan kweek je spieren. Spierweefsel weegt meer dan vetweefsel en het ziet er ten slotte ook mooier uit.

Citaat:

Je hoeft niet je hele lichaam te trainen. Kan wel maar het ligt eraan waar jij meer massa op wilt bouwen. Wil jij bredere armen of schouders? Dan moet je daarvoor de oefeningen gaan doen. Wil je bredere en sterkere kuiten? Dan moet je daarvoor weer oefeningen gaan zoeken.

Citaat:

Ja. Dat zijn vooralsnog de beste oefeningen om te doen. Je tilt je eigen gewicht. Begin rustig aan met om de dag een set van 10 af te werken. Doe dat bijv. 5 keer. Dus 5 sets van 10 herhalingen en dan tussen de sets een halve minuut rust. Naarmate je dat gedaan hebt zal je merken dat je meer aankan en dus gooi je de lat wat hoger. Maak de sets langer en doe de herhalingen extra zwaar.

Succes.

sistje 22 April 2010 16:57

Heeey
mooi lichaam, ik ben 15 en ik vind me nog al papperig, ik zou graag een six-pack hebben en een beetje borstkast

btw; is het niet ongezond om te trainen als je nog in groei bent?

Wortelbrood 22 April 2010 17:13

Wtf, geregistreerd in 2007 en maar 13 posts! xD

<>woutertje<> 22 April 2010 17:39

Citaat:

Origineel gepost door sistje (Bericht 1475335)
Heeey
mooi lichaam, ik ben 15 en ik vind me nog al papperig, ik zou graag een six-pack hebben en een beetje borstkast

heb ik ook een beetje alleen ben ik net 14 ;)

Koen 23 April 2010 19:06

Citaat:

Heeey

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer gaan hardlopen enzo.
Dit is zeker niet ongezond, van kracht training is het wel zo dat je minder snel groeit (als je nog in de groei bent) vanaf je 18de is het verstandigst om te gaan trainen.

Als je tog al eerder wil beginnen zou ik in jou geval gewoon beginnen met push ups (borst spieren) en sit ups (buikspieren).

GirlzRule1996 24 April 2010 14:20

^ Mij lijken push ups meer voor je armen...

Baloe 24 April 2010 14:37

Citaat:

Origineel gepost door GirlzRule1996 (Bericht 1476221)

ook, maar vergeet niet de aanhechtingsspieren naar je borst;)

GirlzRule1996 25 April 2010 18:05

daarom heb ik daar dus spierpijn na judo:')

Young 26 April 2010 16:50

Na hoeveel tijd zul je resultaat gaan zien als je elke dag een half uur intensief zwemt? Soms meerdere keren per dag..
Wij hebben thuis een zwembad en het is weer net open.. Ben van plan dit jaar wat meer te gaan zwemmen dan de voorgaande :P Toen was het meer zo van "ooh hij ligt er morgen toch nog ga ik morgen wel zwemmen :D"

Oh en ik heb ook gehoord dat het sneller gaat als je eiwitrijke voeding eet na het sporten? Enige voorstellen hiervoor?

lelelaar3 26 April 2010 19:23

wat is de beste manier om af te vallen en buikspieren/armspieren te kweken?

Mr. Macphisto 26 April 2010 20:59

Kerel.. lees gewoon even

Wortelbrood 27 April 2010 15:50

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1476594)
Na hoeveel tijd zul je resultaat gaan zien als je elke dag een half uur intensief zwemt? Soms meerdere keren per dag..
Wij hebben thuis een zwembad en het is weer net open.. Ben van plan dit jaar wat meer te gaan zwemmen dan de voorgaande :P Toen was het meer zo van "ooh hij ligt er morgen toch nog ga ik morgen wel zwemmen :D"

Oh en ik heb ook gehoord dat het sneller gaat als je eiwitrijke voeding eet na het sporten? Enige voorstellen hiervoor?

Mehmehmeh, ons zwembad is een week geleden kaduuk gegaan, en mam heeft hem verkocht. :'( Over dat eiwit gedoe, ik ken iemand die telkens na het sporten zo'n (duur) (kut) (vies) eiwit papje naar binnen werkte. :9

Young 27 April 2010 16:25

Zwembad verkopen? dan moet de gehele bewapening uit de grond hier :P
Had je pa een zwembad voor zn verjaardag gegeven Hahaha

Beeeehh ga ik noooit aan beginnen p_p

Mr. Macphisto 27 April 2010 22:33

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1476790)
Mehmehmeh, ons zwembad is een week geleden kaduuk gegaan, en mam heeft hem verkocht. :'( Over dat eiwit gedoe, ik ken iemand die telkens na het sporten zo'n (duur) (kut) (vies) eiwit papje naar binnen werkte. :9

Waar kan je die rommel kopen want in de winkel zie ik die shakes nooit. Of bedoel je dat niet?

Mr. Macphisto 27 April 2010 22:34

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1476805)
Zwembad verkopen? dan moet de gehele bewapening uit de grond hier :P
Had je pa een zwembad voor zn verjaardag gegeven Hahaha

Beeeehh ga ik noooit aan beginnen p_p

Ook goeiemorgen. Je kan ze óp de grond zetten, half inbouwen of helemaal inbouwen. Wat jij hebt is waarschijnlijk het echte werk.

Wortelbrood 1 May 2010 11:51

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1476922)
Waar kan je die rommel kopen want in de winkel zie ik die shakes nooit. Of bedoel je dat niet?

Hm.. ik kan het wel navragen. Maar volgens mij zijn dat speciale winkels.

Impressions 1 May 2010 18:50

Citaat:

Meestal koop je dat online via bepaalde sites in poedervorm en dat mix je dan met melk. Heeft verder niet zoveel nut als je voeding verder kut is, is voornamelijk bedoeld als extraatje als je het max al uit je voeding haalt. Als je niet fatsoenlijk eet dan heeft dit ook niet veel nut.

Ninjaedit: Mooie foto op de vorige pagina! Zoiets vind ik mooi :)

bodybuildingftw 5 May 2010 17:28

Citaat:

Heeey

zolang je de kcal die je verbruikt tijdens het trainen ook eet is er geen probleem, wil een je een six-pack dan moet je sit-ups done om je buikspieren te trainen maar daardoor ga je ze niet zien je moete vermageren zodat al het vet errond weg is door cardio te doen bijvoorbeeld

wil je een brede borstkas dan kan je pompen pomp 15x per dag of zo dat is wel goed voro te bezinnen

Citaat:

Origineel gepost door Koen (Bericht 1476076)
Als ik jou was zou ik gewoon wat meer gaan hardlopen enzo.
Dit is zeker niet ongezond, van kracht training is het wel zo dat je minder snel groeit (als je nog in de groei bent) vanaf je 18de is het verstandigst om te gaan trainen.

Als je tog al eerder wil beginnen zou ik in jou geval gewoon beginnen met push ups (borst spieren) en sit ups (buikspieren).

NOOOOOTTT!
het is niet waar dat je door krachttraining trager groeit!!!!!!!! je moet gewoon ook extra eten als je aan krachttraining gaat doen!!

Citaat:

dat is geen rommel! in sommige sportwinkels kan je het vinden, in fitness/gym-zaken in nutrition winkels en natuurlijk online

Citaat:

Origineel gepost door NumberOne (Bericht 1469619)

- je zult meer moeten gaan eten want je mag zeker geen ondergewicht krijgen en boven dit extra moet je nog eens extra gaan eten als je spiermassa wilt kweken

- neen dat moet niet maar iemand die heel mager is met mossels van armen vind ik persoonlijk niet mooi zie dus dat alles in verhouding blijft

- ja dit kan als je het veel een goed doet :)

Citaat:

Origineel gepost door GirlzRule1996 (Bericht 1476221)

FOUT! push ups met je armen brees is puur borst spieren
push ups met armen tegen het lichaam is voor de boven kant van de arm te train nameijk de triceps

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1476594)

30 minuten zwemmen 10minuten rust en terug 30 minuten zwemmen is goed!!
probeer hierin vershcillende slagen te doen om ook vershcillende spieren te trainen. doe het dan wel 1 dag intesnief en 1 dag niet of rustig opet gemakt zodat je spieren 1 dag hebben om te rusten, ga ook extra vlees of vis eten zodat je extra eiwitten binnen krijgt, deze zijn de bouwstof van de spier... doe je dit goed en houd je het vol zal je na een half jaar al heel wat zien (eet wel zo veel je kan zwemmen verbruikt veel)

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1476790)

doe ik ook dze zijn vrij duur ja ze zijn niet kut en ook niet vies als je de goede smaak koop het is geen papje het is een shake je doet het poeder dus in melk!

bodybuildingftw 28 May 2010 16:39

nog vragen?

Icarus 28 May 2010 17:02

Klopt het dat als je veel met dezelfde arm masturbeert je rukarm gespieder wordt dan je andere arm?

Young 28 May 2010 18:25

Ik kreeg vandaag bij de Luchtmacht een sollicitatieformulier mee waarin een trainingschema stond om je conditie en kracht omhoog te werken ter voorbereiding van de fysieke test voor piloot.

Hierin stond dat ik voor conditietraining het volgende kon doen:
Hardlopen, Wielrennen, Skeeleren, maar niet Zwemmen.
Steeds langere afstanden afleggen en telkens een sprintje van 30 seconden.

Waarom niet zwemmen? Zwemmen ligt voor mij namelijk erg voor de hand. Zelf skeeler ik al veel, dus niet dat de conditietraining een probleem zal zijn...

bodybuildingftw 29 May 2010 17:51

Citaat:

Origineel gepost door Icarus (Bericht 1486802)
Klopt het dat als je veel met dezelfde arm masturbeert je rukarm gespieder wordt dan je andere arm?

nee, tenzij je 10x per dag 30minute rukt dan mss een beetje

bodybuildingftw 29 May 2010 17:54

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1486820)
Ik kreeg vandaag bij de Luchtmacht een sollicitatieformulier mee waarin een trainingschema stond om je conditie en kracht omhoog te werken ter voorbereiding van de fysieke test voor piloot.

Hierin stond dat ik voor conditietraining het volgende kon doen:
Hardlopen, Wielrennen, Skeeleren, maar niet Zwemmen.
Steeds langere afstanden afleggen en telkens een sprintje van 30 seconden.

Waarom niet zwemmen? Zwemmen ligt voor mij namelijk erg voor de hand. Zelf skeeler ik al veel, dus niet dat de conditietraining een probleem zal zijn...

Geen idee, mss iets me de druk op je longen of zo..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:22.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.