![]() |
Stel....
je kreeg de mogelijkheid terug te gaan naar een bepaald moment in je leven, kortom om een verandering aan te brengen of iets opnieuw te beleven, waarnaartoe en wanneer zou je naartoe gaan en waarom?
|
Naar toen ik nog niet geboren was.. dan was mijn hele leven niet zo'n puinhoop geworden :[
|
Dit is de klaagmuur niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat probeer ik altijd al.. lukt alleen nie erg.. maarja dis klaagmuur niet dus mogen andere nu antwoorden.. ik heb m'n zegje al gedaan
|
28 november 2009
en 31 december 2009 1 januari 2010 |
griekenland 2009. Echt onbeschrijvelijk.. Wat was dat mooi.
|
Mei 2009, grote fout gemaakt
|
2007
|
Skivakantie met school!! gekke party daar
|
ik zou terug willen springen naar meerdere momenten.
vooral naar de momenten waarop ik beslissingen heb genomen die me vriendschappen hebben gekost denk ik. Achteraf gezien was dat toch niet zo'n slim verantwoord en goed idee als ik dacht. |
Ik zou nog wel terug willen omdat ik nu pas weet van wie dat geld kwam. Maar nu kan ik die persoon niet meer bedanken, omdat die persoon dood is.
|
ik naar het 3e middelbaar waar ik men schooljaar verknalt heb.
|
ik naar 8 November 2009 dan was 12 november ook nooit gebeurd:(
|
Ik wil dat mn ijsje niet op de grond was gevallen vorig jaar.
|
Citaat:
Maar dat klinkt opa-achtig.:7 |
Citaat:
|
Naar de basisschool. Die tijd met flippo's en Tina.
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
ik wil terug naar de tijd dat ik nog maagd was en dan nog ff willen wachten :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een ons? :+
|
one night stand
|
Ah op die fiets. :+
|
nee t was niet op de fiets, wel buiten :')
|
You bad boy! :]
|
toen wel :$
|
Haha. Hm, ik heb denk ik gewoon erg veel geluk gehad met mn eerste keer. :d
|
je bent verstandig geweest;)
|
Zeer verstandig! :d Nu back ot.
Nog steeds halverwege 2007. |
oja, ik zou ook terug willen naar de tijd dat ik nog met mn zussen en broer thuis woonde, dat was wel vet:P
iedereen is nu al jaaaaaaren t huis uit |
En ik zou vooruit in de tijd willen gaan om nu al in mn volgend schooljaar te zitten en het huis uit te zijn. :')
|
Citaat:
Geweldig, joh! |
Citaat:
ik deed :') omdat ik dacht dat je een jongen was :') |
Citaat:
|
Ik denk dat het door je naam komt, zou eerder een naam zijn voor een jongen.
|
Citaat:
|
ook een leuke?:love:
|
Citaat:
|
En wat ben jij eigenlijk, mirror?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om eerlijk te zijn heb ik nergens spijt van, iig niet wat ik me nu kan herinneren.
Leuke momenten hoef ik ook niet zo nodig te herbeleven. |
Ja na de cito toets als ik die beter had gemaakt had me dat een hoop ellende gescheeld.
|
2 jaar terug, dan had ik niet anderhalf jaar van m'n leven verkloot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je was stoned begrijp ik?
|
Citaat:
|
obvious :+
|
in de ochtend ik had dat vierde broodje echt nie moete eten het werd me maag net iets te veel:no:
|
crisis.
|
Naar afgelopen paasweekend bij Nautilus.. Wat was dat geweldig! xD
|
Toen ik nog een klein meiske was, toen had ik nog niet zoveel mensen die zoveel van mij verwachten, en toen was ik ook niet constant ziek.... had ook geen problemen met m'n familie wat een geweldige tijd.
|
hoe oud ben jij dan? ik dacht dat je 15 ofzo was? :')
|
Citaat:
|
Citaat:
doe jij es sssjt:* |
Op wie dan. :+
|
naar de brugklas! Dat had me 2 jaar veel verdriet gespaard, hij met zn zelfmoord en misbruik verhalen waar uiteindelijk niks van waar was.. en ik maar volhouden dat ik zo verliefd was. Nooit meer zo'n vaag geval!
:{ |
Mensen die het hardst roepen dat ze zelfmoord gaan plegen of misbruikt zijn lach ik altijd nog een keertje extra uit. Kansloze lui. Zogenaamd alles meegemaakt. Dan vertel ik eens eindelijk een keer dat ik 3 weken in het ziekenhuis gelegen heb en dan lullen ze er meteen overheen met een veel erger verhaal natuurlijk. :z Terwijl ik dat ik niet meteen op tafel gooi ofzo, mits mensen ernaar vragen.
|
Ik ga er nu ook naar vragen, alleen dan wel op een gezonde manier ;p
Waarom heb jij 3 weken in t ziekenhuis gelegen dan? |
naar het moment dat ik geboren werd. de reden =/ om men leve een totaal andere wending te geven lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar gisteren.. dan had ik die ene sprong nie gesprongen en dan had ik nu geen pijn in m'n nek gehad :')
|
naar een punt vorig jaar VOOR december.
|
Oeh! Oeh! en natuurlijk naar de vakantie in cannobio in Italie.. Dat was echt leuk! :d
|
Citaat:
Wat dat betreft ben ik net onkruid, je moet me echt doodslaan wil je mij weghebben. Uiteindelijk kreeg ik een vierde operatie om het laatste abces weg te halen en daar zagen ze dat een meter dikke darm ontstoken was en er een gaatje in zat. Ook bij toeval. Ze hebben de boel afgekoppeld en me een stoma gegeven voor, pfft, 3 a 4 maanden. De laatste operatie daarna was om het weer weg te halen en nu is alles allang weer zoals het hoort te zijn. Alleen jammer dat er 1 operatiewond ineens openging en uit zichzelf moest dichtgroeien. Dus dat is een lelijke plek, breed en lang. Een sixpack zal ik nooit meer krijgen. :+ |
Naar zeilkamp. :d Dat was tof
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt. Liep daar dus al wat daagjes mee rond met de gedachte dat het buikgriep was. Vandaar die abcessen enzo. Met een drain kregen ze het niet weg dus moest het operatief. Dat ging steeds fout. Op de een of andere manier kwam ik altijd op die tafel te liggen als de chirurg net wilde gaan eten denk ik. Zoiets van: ' Maak maar dicht, het is goed zo.' Kwestie van niet goed schoonmaken. Dat ging dus tot 3 keer toe weer fout op die manier.
Trouwens, iemand wel eens 'wakker geworden' tijdens een operatie? Best vaag namelijk. :+ |
Wth. Da's allemaal best wel fucked.
|
Ah ja joh, eikels daar. Ik heb een paar foto's liggen hier je wilt niet weten. Ik heb nu links een litteken, rechts en van net boven mijn navel tot aan de rand van waar mijn broek zit. En die is ook nog eens breed. Tot slot heb ik geen navel meer. Die is weg. :+
|
Da's knap balen, of niet? :o
|
Wakker geworden tijdens een operatie is vreselijk vooral als je niet kunt zegge dat je pijn hebt D= maar gelukkig was het maar een paar seconden en viel ik weer in slaap was best raar. en ook eens geopereerd geweest wanneer de plek niet te best verdoofd was, ik voelde de messen in mij snijden en niet verdoofde plekken raken. maar ja nu ben ik gezond :p
|
ik zou terug willen naar het begin van deze week :) dan zou ik heel vaals nog een keer mee maken jezus wat wreed was het.
|
Citaat:
ot: terug naar dat smiley net weg was, wat een heerlijke rust:Y) |
Citaat:
|
Ik zou niets willen veranderen, de moeilijke dingen die ik mee heb gemaakt hebben me sterker gemaakt. :love:
Behalve dan mischien toen ik 3 was. Dat hoeft niemand mee te maken namenlijk |:( |
pics or didn't happen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo krijg je na 3 jaar pas een postnatale depressie?
|
Citaat:
Had ze ervoor ook al, maar niemand had het door want ze hield het geheim. Ook was ze alleenstaand. |
groep 1
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.