![]() |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze heeft geen msn
Hoi iedereen ik en verliefd. Het meisje waar ik verliefd op ben ken ik wel ze zat bij bij in klas op de basisschool. Maar z heeft geen msn. IK ben ook erg ziek en ik ben bang dat als ik verkering vraag dat ze het dan heel erg vind om nee te zeggen
groeten Lorki3 |
hoe bedoel je je bent erg ziek?
en hoe oud ben je? |
Wil je haar msn om haar beter te leren kennen? :) Want dat kan natuurlijk ook gewoon zonder msn. Daarbij zal ze vast wel een mobiel hebben!
|
Citaat:
en veel pillen slikken en chemo krijgen ben 13 |
maar zie je dr wel eens dan?
|
Citaat:
|
dan geeft ze wel om je, als ze vaak is langsgekomen.. en zoals Wortelbrood al postte.. heb je geen mogelijkheid tot bellen? mobiel of thuistelefoon?:)
|
Citaat:
|
Bel veel met 'r.
|
Citaat:
|
denk er maar aan dat je echt verliefd op dr bent en dat je dr heel leuk vind;)
|
ik wil weten of ze me leuk vind en of ze nog niet een vriendje heeft heb haar al een tijdje niet gezien of gepraat maar we hebben binnenkort een klassefeest met de oude klas en misschien kan ik daar iets doen tips graag
|
Sms haar! Dat is veel minder eng. :) En bij het klassenfeest kun je gewoon veel met haar gaan praten. Zeg bijvoorbeeld dat je haar nu al zo lang niet meer hebt gesproken en vraag hoe het nu gaat etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is natuurlijk hartstikke spannend! Maar denk maar zo, iedereen die je hier raad geeft heeft ook een keer zo'n eerste keer gehad, en we zijn er allemaal door gekomen. :9
|
Citaat:
|
Je ouders kennen je situatie en weten dat dat heel erg moeilijk voor je is ( iets leuks doen). Je kunt natuurlijk vragen of je ouders jullie willen brengen en ophalen, dan wordt het al een stuk eenvoudiger. (Natuurlijk zorgen dat jullie na de film samen een kwartiertje langer dan verwacht moeten 'wachten' hehe :z)
|
Citaat:
|
Op mijn 13e MOCHT ik niet eens in mijn eentje erop uit. :o Het is toch helemaal niet erg om door je ouders gebracht en gehaald te worden? Dat meisje zal dat ook zeker snapje aangezien je ziek bent.. Misschien stelt ze het zelf wel voor!
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je gaat fietsen kun je natuurlijk dat meisje heel lief aankijken of je achterop mag! :9 |
Citaat:
|
Dan laat je haar allemaal sponzen om je heen binden en........ nee?
Hm.. toch maar met de auto dan? :) |
Citaat:
|
Als je geduld hebt... ;)
|
Citaat:
lekker ding ben je ook:* |
Maar als je te lang wacht heeft ze straks wel een vriendje:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Haha hou ook van jou ook :yes: |
Citaat:
|
Zie je nou hoeveel dat wel niet moet zijn?
|
^:+
|
Citaat:
|
Smsen, jong.
|
Was mijn eerste reactie dus ook. :')
|
Heb ik gelezen, maar hij is daar niet echt mee door gegaan. Dus een beetje herhaling kan geen kwaad.
|
Dat bedoel ik! :)
|
gewoon een sms sturen!
|
Citaat:
|
"Hoi, lang niet gesproken, hoe is het nu met je? Blabla" of iets in die trend. Kearl, dit kun je zelf toch ook nog wel verzinnen?
|
Citaat:
|
Komt vast goed. :)
|
En?
|
Citaat:
|
Wat heb je gestuurd?
|
Citaat:
groeten naam |
En heb je al een sms terug gehad?
|
Citaat:
|
ze heeft nu ook msn:D:$
|
Dat is altijd goed :) Heb je haar al op msn gesproken?
|
Citaat:
|
Waarom groeten..
wel kus! :P trouwens heel erg tof dat je t toch gewoon doet! |
Citaat:
|
sorry, beetje late reactie op dat sms'je. Ik bedoel dat ie t beter kan afsluiten met Kus ipv groeten. Dat klinkt zo.. tjah, zakelijk. :P
|
Ooo.. ik had namelijk geen idee waar je nou op reageerde;)
ja, klopt wat je zegt, of gewoon een 'x'. |
Precies, maar ik heb ooit in dat psychologie magazine gelezen dat ''kus'' meer indruk maakt ofzo.. :P
|
maar dat moet je niet meteen in het begin doet als je net met iemand smst;)
|
ja maar ze kennen elkaar toch al een tijdje.. :P
|
"<3" doet het ook altijd wel goed :P
|
klopt klopt, maar dat is iets waar je inderdaad niet te snel mee moet zijn, zoiets moet je subtiel opbouwen.. :P
|
@ TS heb je nou al antwoord gehad ?
|
Citaat:
|
op je smsje.
|
Citaat:
|
en heb je der alis goed gesproken op msn ?
|
Citaat:
|
ja dat was 3 dagen geledenn ik dacht nu misschien wel;)
|
Citaat:
|
ze is nog steeds niet online geweest:(
|
Dat is heel jammer! Ook nog niet met haar gesmst?
|
Citaat:
|
nog steeds niet online geweest
|
Heb je wel de goede msn ingevoerd?
|
wat ook kan dat ze misschien strenge ouders heeft en niet vaak op msn mag en op andere tijden online is als jij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Waas jij ook al duk? :o |
zonder msn houd de wereld toch wel op met bestaan
|
/\
:') |
Citaat:
|
"Hoi."
"Hoe gaat het." "Nog wat leuks gedaan." :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
vragen van welk eten ze houdt (over eten praten is chill) of ze op vakantie gaat, wat ze later wil worden, wat ze per se nog eens wil doen, vragen over haar familie.
zorg dat ze wat te vertellen heeft en dan vertel jij ook wat en uiteindelijk heb je dan als het goed is een prima lopend gesprek :P |
ik heb al een beetje met haar gepraat enzo maar ze heeft nog niks gezegd over een vriendje:D
|
Citaat:
veel succes! |
Citaat:
zeg dat je met wat vrienden thuis een film gaat kijken en nodig haar ook uit :P als 't dan klikt kun je nog een keer met z'n tweeen iets afspreken maar 't is eerst veel makkelijker met een groepje als je haar nog niet heel goed kent (als ze dan wel een vriendje blijkt te hebben is 't niet zo awkward. :thumbsup: |
Citaat:
|
maar hoe kan ik er dan goed achter komen dat ze een vriendje heeft ik vind het zelf een beetje raar om te zeggen he naam heb je verkering ofzo iets hoe kan ik het beter doen?
|
Citaat:
|
nice man, moet je zeker doen!
|
srry was foutje had ergens anders moeten staan...
|
Citaat:
|
Op dat feestje vragen, of haar vriendje niet mee is.
|
Citaat:
sowieso gaat haar vriendje niet mee |:( ik nodig natuurlijk alleen maar mijn eigen vrienden uit duh andere ideeen? |
gewoon uit nieuwschierigheid vragen of ze verkering heeft?
|
Citaat:
|
ik ga vrijdag haar bellen en dan vragen of ze even stukje met me wil lopen en dan vraag ik haar verkering:$:$
|
Succes :thumbsup:
|
Inderdaad succes, vraag haar alleen niet verkering als het eigenlijk al dudelijk is als ze je niet wilt he!
Kan zo'n domper zijn namelijk;) maar heb niet het idee dat dat gebeurd! |
nou ik heb gevraagd en toen zei ze:
sorry maar ik ben niet verliefd op je maar we kunnen wel goede vrienden blijven en toen zei ik oke en toen ging ik maar naar huis :'( |
:'(
|
meisjes genoeg :) volgende keer beter.
|
Helaas pindakaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha hij bedoelt friends with benefits :P
|
Citaat:
Ik ben er al weer beetje over heen en ik ga gewoon kijken of er leuke meisjes in me nieuwe klas zitten in de eerste. |
goedzoo :)
|
heb ik al wel eens verteld hoe slecht de titel van dit topic is.....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.