![]() |
smoorverliefd help!!
laatst had ik een schoolfeest een vriend van mij stelde me voor aan een meisje dat hij kende en in de 2e zit (ik zit in de eerste) we zitten in een andere kantine en daarom zien we elkaar weinig het was echt liefde op het 1e gezicht gistermorgen kreeg die vriend van mij een sms van haar met hoe heette die vriend van jou ook al weer? toen heeft ie mn nummer en naam gesmst maar nu een dag later heb ik nog niets gehoord weet iemand wat ik moet doen???
|
Citaat:
|
(\(\;;/)/)
|
Don't be hasty, patience.
|
op het schoolfeest kreeg ze een discobal op dr hoofd en ze smste me dat ze een hersenschudding had en de hele dag op bed lag daarom reageerde ze niet nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.
|
????????????????????????
Citaat:
|
You dumbass
|
Citaat:
Wat? |
Iedereen weet dat alleen liefde op het 472e gezicht telt.
|
Citaat:
|
maarre
Citaat:
1 misschien klinkt het een beetje raar als iemand die je nog maar weinig kent op je afkomt en zegt hee wil je met me naar bed? 2 we zijn allebei 13 als mijn of haar ouders erachter komen zijn we de lul. 3 we zijn allebei best klein voor onze leeftijd dan krijg je geen condooms mee en voordat iemand het vraagt nee ik ga haar niet zwanger maken |
oh
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
leer hoe het werkt jong. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet elk meisje dat je nummer vraagt is verliefd op je, misschien komt dat later nog
veel succes verder |
Citaat:
|
tegenwoordig is dat verandert ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dank je^^
|
kansloos :')
|
1-0
|
forum door en voor leerlingen en jullie zijn leerlingen van...?
|
een school. Doh :+
|
daarom dat jullie blijven zeggen dat school al lang achter jullie ligt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en daarnet was ik nog iemand met een bepaalde intelligentie?
|
Nee, toen had hij het over Baloe :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik ben over een paar dagen 17 jaar.
|
Citaat:
Maar de meerderheid boeit het niet. |
Was niet sarcastisch bedoelt van mij trouwens :)
|
Citaat:
Gefeliciteerd dan maar! :Y) |
Citaat:
|
Dank je. Zo moet ik het niet doen. :)
|
Citaat:
|
als je onder meerderheid de cast van oh oh tirol verstaat kan het wel kloppen ja :+
|
En de deelnemers van Oh oh Cherso! versta ik daar ook onder
|
Maar die versta jij niet onder jongeren hoor. Die zijn ouder dan de meesten van ons.
|
Zo,zo! Ook die nog?
Nu voel ik me echt heel erg diep teleurgesteld, ik denk dat ik mijn verjaardag maar niet vier.:no::'( |
:aai:
|
Hier neem een appel HAHAHA-ha-ha
|
taal is gemaakt om te communiceren het gaat er dus om dat je elkaar begrijpt. dat er van die mensen zijn die er op geilen dat er een puntje anders moet boeit waarschijnlijk de helft van de bevolking niks
@gewoonik dat zijn de zelfde mensen -tijgertje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zeg ik nu dus de hele tijd
|
@gewoonik Ja, maar dat telt niet.:*
|
Help, ik word gepest?
|
Jup. Wat ga je er aan doen? :9
|
protectiegeld betalen natuurlijk :yes:
|
Me niet in groepsverband op 1 15 jarig jongetje richten en zielig zijn :)
|
We doen dat allemaal individueel hoor :9
|
je kan ook gewoon weggaan natuurlijk.
het is maar een suggestie. |
Ja goed idee, zodat ik mij kan verlagen tot het niveau van jullie waarbij jullie waarschijnlijk als jullie alleen staan in een forum jullie een ander forum zoeken en daar dan vrienden maken om andere mensen te irriteren? Just saying what everyone who ever posted a serious question in here thinks.
|
je engels is zo mogelijk nog beroerder dan je nederlands.
ga a.u.b. weer gauw naar je baantje bij de mac donalds. |
Waarom snap ik geen enkele zin van wat hij zegt? :+
Ik ben bijna bang dat ik dom aan het worden ben. |
Citaat:
|
Ik denk dat je dit allemaal best had kunnen voorkomen, maar ik spreek wél voor mezelf en ik mag je niet.
|
Citaat:
|
Weet ik na die eerste reactie van Baloe of Baboe wat het ook is wist ik al dat het zo zou uitdraaien als ik reageerde dus geen probleem voor mij :) Ik wist wat me te wachten stond ^^
|
and you are still here because...?
|
I'm bored and i don't care what other people really think off me i like the entertainment.
|
actually, you are the entertainment around these parts :')
|
From my point of view that's you.
|
1:Je engels is echt geen 100%.
2:Je wordt met de minuut vervelender 3:Misschien moet je je wel iets aantrekken van wat er over je gezegd wordt, er kan nog weleens een kern van waarheid in zitten. 4::gaap: 5:I need beer. |
its just that I am an accepted and respected member around these parts, and you are a nobody without any form of intelligence.
Also, I have a sense of humor. you don't. now gtfo. :wave: |
Op mijn rapport wel 8)
Dat boeit me niet zolang ik maar vrienden heb in het echt nu zoek ik gewoon tijdverdrijf |
had ik nou mn ban knopjes nog maar :+
|
Als het voor jou toch nutteloos is, en niet boeit...
Waarom teh fuck doe je het dan? Ik heb dan toch liever dat je naar je 'echte' vrienden gaat, dan kan je daar vertellen hoe goed je wel niet bent. |
Nee in het echt ben ik niet zo lol
|
Waarom hier dan wel?:gaap:
|
Citaat:
Citaat:
|
correctie: niet gerespecteerd door jou.
er is een subtiel onderscheid. |
Ik ben niet begonnen met lullige opmerkingen, ik kreeg er net wel zomaar eentje naar mijn kop gesmeten; wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Ik zeg gewoon dat ik hem niet mag, en dat heeft een reden. Kan toch? |
Citaat:
|
Dat heb ik ook bijna altijd.
Maar nu even niet.:| |
aangezien jij al een slordige 1,5 jaar als een domme doos reageert op elke post die ik maak is jouw mening er eentje waar ik niet van wakker kan liggen :*
|
Citaat:
Anyway, is er nog iets ontopic te zeggen? |
Ik kan het anders prima met hem vinden.:love:
|
nee.
en je weet dat de seconde dat jij vuile dingen gaat posten ik ook nog een aardig lijstje over jou heb. een lijstje dat groter is dan alles wat jij over mij bij elkaar kan sprokkelen. :wave: trouwens, aangezien TS hier nooit meer komt, kunnen we hier een bier topic van maken? |
Dat kan nooit een probleem zijn toch?:7
|
bier schenken dan maar?
trouwens, jij hebt nog nooit een bier topic gemaakt :o |
Citaat:
|
lees je eigen post nog eens na.
|
Citaat:
|
make me :*
|
Nee, ik heb helemaal nog nooit een topic aangemaakt. :+
|
maak een bier topic!
ik doe de bar wel! |
Citaat:
|
Haha er wordt in elk topic al wel over bier geluld.:')
|
als ik dat had gewild had ik wel actief gepost op scholieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is een grote hoerenkast hier :love:
|
Citaat:
|
Je leest het goed, op het menstrueren na.
|
ik ruik bloed.
maar het is geen menstruatiebloed. |
Citaat:
Gedraag je daar dan ook naar? |
zeg,
hebben jullie een uurtarief? |
Ach jij bent ook newb geweest dus wat klaag je nou weer? De klaagmuur is een ander topic.
|
Vooralsnog bepaal ik zelf wel waar ik iets post, tenzij een FB (geen beheerder want die horen andere zaken te regelen, daar hebben we, correctie hadden we FB´s voor) anders beslist.
|
wil je nu werkelijk Phisto aan het werk gaan zetten? :+
|
lol, he mad
|
Nee, dat is niet m'n bedoeling. Ik maak alleen iets duidelijk :+
|
she mad?
|
She mad in je aarsch ja :)
|
eerder andersom 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
welke strijd? :$ |
Citaat:
Veel plezier met je baan bij de gemeentelijke plantsoendienst he! |
Citaat:
Citaat:
niks tegen plantsoenendienst eah, verrekte kut! |
sorry verrekte mongol :$
|
Ja heftig irritant als je smoorverliefd bent, had ik ook laatst, maar ik kwam erachter dat ie een dikke player was, ik moest hem gaan vergeten en dat lukte me niet! Nu nog niet vergeten, maar mijn vriendinnen gaan me helpen..
so, kijk even of ie geen player is, voordat je helemaal ' verslaafd' aan em raakt, want zo snle vergeet je em niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.