![]() |
Ik ben in de war na uitgaan.
Goedemorgen,
Ik ben 16 jaar. Ik ben 30 en 31 April uitgegaan. Hier heb ik wodka en meer dranken gedronken tot ik dronken was. 31 april (s'ochtends) werd ik wakker met een kater en was veel vergeten van de nacht ervoor. Ik ben s'avonds weer uitgegaan. Gister ochtend (1 Mei) werd ik weer wakker, nu viel de kater mee, alleen heb ik wel een groot probleem: Ik ben in de war. Het voelt alsof ik slaapdronken ben, en dat gister en vandaag. Het lijkt alsof mijn lichaam acties onderneemt, en ik daarna pas kan bedenken wat ik heb gedaan. Gisteren heb ik dus niet gedronken maar ik weet erg weinig nog van gister. Ik ben erg bang! Is er iets aan de hand of stel ik mij maar aan? Het lijkt alsof mijn lichaam apart staat van mijn gedachten en mijn gedachten er maar een beetje achteraan lopen. Iemand ervaring? Tips? Alvast bedankt. |
Nou die zwarte gaten zijn volgens mij behoorlijk normaal als je te veel gedronken hebt..
Verder zal ik maar eens afwachten wat t morgen is, wss al wel beter. En misschien moet je ook eens goed eten en drinken, zal ook schelen. |
Je bent in de war na het uitgaan he?
Citaat:
|
Natuurlijk bedoel ik 29 en 30 april. Ik zal rusten en veel water drinken. bedankt voor de reacties!
|
En probeer de volgende keer je alcohol-ge/misbruik onder controle te houden.
|
vmbo comazuipertje?
|
Jongens, luister.
Nee, ik ben geen vmbo comazuipertje, ik zit op havo. helaas vriend. Ik heb hier een serieus probleem, ga dan niet grappig reageren. Dat ik teveel heb gedronken lijkt me duidelijk, dus door dat te zeggen help je mij ook niet echt verder. duidelijk? ja? mooi zo! En voor de mensen die wel serieus reageren, bedankt! |
Kijk het even een weekje aan. Je lichaam moet gewoon weer herstellen van de klap die die afgelopen weekend heeft gehad.
Heb ik ook wel eens last van gehad :+ |
Hoort vergeetachtigheid bij een kater?
Ik weet heel weinig van gister, terwijl ik al 2 dagen geen alcohol meer drink. |
yap, teveel zuipen knalt je korte termijn geheugen eruit.
houd jezelf gewoon de volgende keer in de hand als je uitgaat. alcohol is niet meteen cruise control for cool weet je. |
Okee jongens, bedankt, jullie hebben een groot deel angst weggenomen.
Ik zal rusten en veel drinken. |
en wat als ik nu zeg dat het nooit meer goedkomt. Want die kans is er ook, al vertellen de meeste dat liever niet. :(
|
voorkom een kater, blijf dronken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
also,
AMERICA, FUCK YEA! unrelated :+ |
Citaat:
en jij zat er op.. dus ja mn theorie klopt |
hey, jij hoort niet zo te doen. dat is mijn taak, jij hoort achter je pik aan te lopen.
|
Jongens, dit onderwerp ging over een kater o.i.d, dus niet over hoe een gemiddelde vmbo'er er nu uit ziet..
|
niet zo wijs doen
|
@Chitesel
Jij zegt dat het mogelijk is dat het nooit meer goed komt, kan je daar wat meer over vertellen? aandoeningen? ziektes? of is het gewoon een gok van je? |
lees ik nu verkeerd of is peer zojuist uitgemaakt voor hoer :')
|
ik heb geen idee waar je t over hebt O-)
|
|
Citaat:
Het begon met een beetje koppijn, gaten geheugen, tot hij ineens ineenstortte. Sindsdien heeft hij een soort van dementie, en moet hij 24 uur in de gaten worden gehouden door gecertificeerd personeel. Omdat hij ineens kan omslaan en verslechteren. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. En vooral niet angstig worden, dit schijnt maar bij 1 op de 4 a 5 voor te komen. |
^was dat niet Joey?
|
Ja, die gast die hier ook een tijd geleden rondzwierf. We hebben nog een keer op het terrasje gezeten met z'n drieën TD! Hij dronk alleen maar cola :(
|
god...ik weet het weer..
met dat ringetje in zn oor aight? |
Natuurlijk word ik wel bang van je verhaal..
Is er een manier om te checken dat dat nu niet het geval is? Please.. |
ja, maar die heeft hij nu niet meer. Ivm die verzorgers, zijn bang dat hij er iets mee doet ofzo.
Maar goed, laten we even wachten wat dat meisje zegt, ik ben wel benieuwd of het met haar wel goed komt! |
Ik ben een jongen, Donline is niet mijn echte naam of iets dergelijks ;-)
|
ik zal morgen wel eens bij hem langs gaan.
ligt ie nog steeds in het R. Roll ziekenhuis? |
Citaat:
Citaat:
|
Hoop wel dat ie me herkent...
meestal is gezichtsherkenning en korte termijn geheugen het eerste wat eraan gaat.. |
maak die jongen nou niet zo bang..
Met Joey was t allemaal wel een worst case scenario.. weliswaar kan dat bij jou ook zijn Donline, moet je niet van uitgaan... zal wel gewoon een katertje zijn en anders eh..sterkte |
ik snap er de ballen niet meer van! Wie is joey? :+
|
Dat was in de periode dat je op vakantie was;)
|
-trololololo-
|
Jammer weer, zo'n post... Post dan gewoon niets.
|
Citaat:
can't read my, can't read my, can't read my trollin fa- ow fuck le duck. http://operatorchan.org/a/src/a13782_trollface.jpg |
I've read that trollface, too obvious.:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bedoelt dat ze meer een sletje is die je op elk gewenst moment kan gebruiken?
|
Citaat:
|
I take that as a compliment
|
Citaat:
:z |
gefeliciteerd Jordi, je maakt dat ik op mn tong moet bijten om geen venijnige repliek te geven.
wat is er met mij aan de hand dat ik opeens een vrouwelijke voorvechter ben geworden? kill me, this is soo not TD :'( |
You turned in a douchebag!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.