![]() |
Tattoo
ik dacht dit past wel bij dit topic het word namelijk gezet , ik ga iemand de naam op me rug laten zetten.. doet er niet echt toe wie,, maar hoeveel kost nou precies een grote,, ik weet wel dat een kleine 75 euro kost ik heb 75 euro gespaard ik kan morgen laten zetten als ik wil maar ik wil een grote laten zetten ... hoeveel kost een grote
|
God, ga alsjeblieft eens dat kind op de wereld helpen;) En koop voor 75 euro wat voor die baby.
|
Geen idee.
Veel plezier met een tattoo met de naam van je vriend op je rug als je niet je hele leven bij elkaar blijft. |
Kan makkelijk tot de 400 euro kosten. Laat het wel zetten door een goede tatoeëerder, want als hij het verneukt of het eindresultaat ziet er niet uit, dan ben jij focked.
Maar je hebt je leven toch al verneukt, dus waarom je lichaam ook niet! |
Citaat:
Ten eerste sta ik al versteld van het feit dat je dacht. Gelukkig word ik niet om ver geblazen, want er klopt natuurlijk geen drol van. Dit.topic.past.hier.niet. |
ik vraag aleen hoeveel kost gelijk negatieve dingen ,, 400 is niks voor mij mijn pa verdiend genoeg we hebben huis van 800 euro maar 400 euro ken ik een dichte wagen kopen die ik altijd al wou ,,, dan laat ik een kleine op me pols zetten ,
|
oke ben je nu klaar
|
Oh! Een naam, dat kost niet heel veel. Het is toch niet heel complex.
Waar laat je 'm zetten? Onderop je rug? Dat past denk ik wel bij je, zo'n trampstamp. |
mijn tongpiercing was niet zo duur maar tattoo word wel duur zie ik
|
Een huis van 800 euro en een auto van 400 euro?
What the f are you trying to say? |
denk pols
|
kinderwagen geen auto
|
Waarom ga je niet gewoon naar de tattoo man om dat te vragen? Tjongejongejonge zeg. :')
Ik hoop maar dat die baby van jou het brein van z'n vader krijgt. Gezien zijn keuze voor jou zal dit ook niet erg indrukwekkend zijn, maar het kan nooit erger zijn dan de jouwe. |
Okay, duidelijk..
Hoezo dan een huis van 800 euro? o,o Huur je ofzo...? Waarom geef je zoveel geld uit aan huur..? Niet bepaald verstandig. |
Citaat:
Just end it now! |
mijn vader heeft een koophuis hij betaald elke maand 800 omdat het GROOT HUIS IS ik betaal niet maar me vader, is zijn huis,
ik heb al in me hoofd welke wagen ik wil http://i53.tinypic.com/i4mosg.jpg |
Hoezo weet jij wat je vader per maand aan een koophuis betaald?
Ik weet dat bij ons niet.. en wat is groot? Is ook maar een relatief begrip. oppervlakte van het huis? Dus je woont toch nog wel thuis..? |
hoe ik het weet , hallo het is me PA!, hij heeft mij gemaakt op deze wereld gezet , ik mag alles van hem weten ,,,, ik ga zelf op me 18 huis zoeken niet supergroot of duur wel iets waar ik samen kan wonen met me vriend,,,.. en mensen zeggen slechte moeder als ik dat was.. zou ik niet zo,n wagen willen kopen voor me kind sterker nog zou ik het niet dragen maar was ongelukje kan gebeuren ik ben niet aan de pil of spiraal nooit geweest onveilig is leuk om te doen maarja toen kwam dit de test bleek postief uit
|
Citaat:
|
Jezus rustig. Het lijkt wel of je me aanvalt.
En dat ene wat je eronder getypt hebt dat beantwoord mijn vraag niet. Ik vroeg ook nog wat het oppervlakte was. |
ik weet het omdat hij mij dat verteld heeft maar onze huis is groot met 7 kamers 2 wc 1 hele grote woonkamer grote keuken mijn kamer is op de zolder en hebben ook grote tuin
|
Wtf boeit de grootte van iemand zijn/haar huis? :')
|
En wat als je pa overlijdt. Wat dan?
En hij moet zich maar kapot werken. Of is zijn werk niet zwaar? Zo ja, dan moet jij je kapot schamen. |
Ja prima, maar ik vraag naar het oppervlakte.
in een huis van 5x5 kun je dat ook allemaal proppen als je wil, evenals in een huis van 25x25 |
Citaat:
Vertel jij mij dan maar even wat "groot" is. |
is zijn werk toch wat bedeolen jullie hiermee hij is gelukkig dusja dat is alles wat ik wil zien ,, ik woon bij me moeder maar ga af en toe bij me vader en broer snap jullie punt niet
|
Ok.
|
Citaat:
Feit is wel dat niemand van jullie daaraan bijgedragen heeft, en je gewoon mazzel hebt dat je daar geboren bent. |
Ik de jouwe niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan hem toch gelukkig maken om zijn dochter wat te verwennen.. |
Te groot voor het forum?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nogmaals: Wat als hij overlijdt? |
Citaat:
|
ik krijg alles wat ik wil ,,, het is me vader ik heb er alles voor over...
|
Goh, heeft je pa je ook dat kindje gegeven? Omdat je het wilde?
|
huh ik ga me eigen huis betalen als ik het heb hahah weet niet wat jullie praten .... omg hahahahaa
|
te grote wagen je kan toch beneden schijfen wat ben jij blind zeg
|
Lol, Andy. 4 letters, kan niet zoveel kosten.
|
niemand betaalt voor mij ik ga me eigen centjes verdienen ,,
|
Citaat:
En misschien zijn die kosten van de huur maar peanuts voor hem, kun jij toch niet weten? Als hij overlijdt heb je wss heel wat vastgoed, als alles afbetaald is.. En een deel van zijn loon loopt door aan de nabestaanden. |
hoe weet jij dat hij zo heet
|
Citaat:
|
En dat gaat hard werken voor je worden.
Keep up the attitude. You'll get there. |
ja maar mijn pa gaat ooit verhuizen dusja hij laat die huis niet aan mij over me broer woont daar nog die is 22 ik weet niet of hij het wil houden maja moet nog kijken of hij aan zijn dochter of zoon die huis geeft
|
maak jullie geen zorgen ik ben 2 julie in bosnie blijf daar 5 weken
|
maar ik ga slapen enzo ik heb geen tijd heledag achter me computer te zitten heb morgen school
|
Succes met leren. Welk vak heb je? Anal fisting?
|
Citaat:
|
tatoeages zijn voor de lagere hersen niveau's.
dus het past wel bij je. begin alleen niet met namen van je klanten op je lijf te zetten. dan heb jij namelijk geen enkel plekje huid meer over straks. |
jullie zijn echt vervelend met klanten enzo zijn jullie gays dat je in man in je kont laat pakken .. ik heb een vriend hoor dat noem je geen klant debielen
|
je moet niet emotioneel betrokken raken bij je klanten, zelfs niet als ze wat vaker komen.
onprofessioneel van je. |
Citaat:
Now I'm sad. |
Citaat:
Kill him! |
mijn vriend laat mijn naam op ze lichaam zette ik de zijne heel normaal ons kindje de naam komt ook op ons lichaam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is jou relatie mijn gaat goed af en toe heele erg ruzie maar we komen altijd weer maar komt altijd weer goed.. hij is tenslotte de vader dat verandert nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-komt even in dit topic binnenvallen-
-biedt bier aan- |
Citaat:
|
palm?
|
Citaat:
Jij hebt smaak. :love: |
Citaat:
Citaat:
|
-schenkt voor SY en peer-
|
heb ik dan gezegd dat jou relatie weinig was ik hoop dat ik zo haal sterker nog ik wi lnog geen tattoo wel ooit als we wat langer hebben .. want stel hij gaat vreemd (wat hij niet doet ) ik pleur hem zo de hell in .. ben al keer bedrogen door een kenkerlijer.. maar ik weet i kkan hem vetrouwen .. ik wou weten hoe duur die prijs is ik ga wel ooit laten zetten dat is 1 ding zeker
|
Citaat:
En nog, ookal heb je 2 jaar en 11 maanden: Dan nog gaat het weleens uit. :') Een naam van je kind is echt permanent, maar ik ga ervan uit dat je die wel onthoudt. Waarom zou je zoiets op je lichaam tatoeëren? Echt ontzettend random. |
Citaat:
|
sense.
she makes none. |
ten eerste ik weet geen fock vn wat je zeg .. en ja ik moet er beter over nadenken of ik toch echt tattoo laat zetten maar ooit zet ik het
|
Citaat:
Dat is schattig. En mocht ze ooit haar mama's naam vergeten zijn, dan kan ze altijd even spieken. :yes: |
maar ik laat het ooit zetten dus komt er wel op mischien overmorgen maar mischien over maandje je weet maar nooit
|
dat is verboden en welke gek gaat nou tattoo bij zijn kind doen
|
sense.
you still make none. |
Citaat:
|
ik heb een ring van me vriendje gekregen die doe ik ook mooi nietmeer af .. als jullie slim zijn weetje waarom je de persoon de naam op je lichaam wil ... is toch mijn leven dusja ... bemoei lekker metjezelf
|
post het dan niet hier.
someone should really eviscerate towards her face.. |
Citaat:
Waarom doe je dan zo bot? :S Beetje arrogant om te zeggen dat wij ons met onszelf moeten bemoeien als we jou willen helpen. |
mijn kind gaat geen sex mogen pas vanaf 18 ... hahah.. dusja dat scheelt wil gewoon goeie moeder zijn
|
ik kom arrogant over aleen kan best lief zijn en ja ik snap wat je bedeold mijn moeder zei ook altijd je mag elke tattoo doen welke je wil behlave jongen de naam tot dat ik mijn vrinedje tegenkwam
|
Citaat:
Een goede moeder geeft een kind vrijheid en sluit het niet op tussen de onzichtbare tralies van het ouderschap. Pffffft! |
Citaat:
Ik heb nog nooit een persoon ontmoet als jij. |
iedereen is anders
|
Citaat:
Maar leg dan eens uit waarom je beweert een goede moeder te zijn als je je kind wil gaan opsluiten? En waarom je zo arrogant doet tegen iedereen op dit forum? Beetje apart.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
^giechel :+
|
Citaat:
|
misschien was het grappig,
of moest ie gewoon niezen en had ie net een slok appelsap in z'n mond. |
ik was even weg ik zit niet als meeste 24 uur achter me laptop en , ik sluit niemand op ik wil gewoon niet dat me kind verkeerde kant op gaat ik wil geen dochter als ik die krijg dat ze zwanger thuis kom op haar 14 ofzo
|
|
die programma is dom als jou kop
|
ik voel me gedissed/t/ofwatanders
|
Citaat:
Damn |
jullie stressen ik chill dus zeg maar lekker niks ik luister toch niet
|
Citaat:
Beetje raar ook dat je zegt dat je niet luistert als je toch telkens antwoord geeft. (Afgezien van de manier waarop je antwoord:')) |
ik ben niet half agressief hoor
|
maar ik ben te agressief
|
Doe er dan wat aan.. Of denk jij dat te agressief zijn goed is?
Dacht het niet. Of ben jij mentaal zo zwak dat je zelfs daar niks aan kan doen? |
vraag wortelbrood maar hoe agressief is zij weet het van die andere website je denkt ik maak grap ik doe alles behlave geintje maken ... agressie is niet stoer ik wil der vanaf maar ik hou van haat
|
Dus, 666. Met al dat gezeik van je over de duivel, heb je hem weleens in de ogen gekeken?
|
ja sorry ik gebruik geen leestekens whahahah ik wist niet dat iemand zo gek kon worden van me getype...
|
sowieso duivel is me vriend dat is mijn god
|
Citaat:
En jij neemt dan automatisch aan dat je dochter mentaal ook zo zwak wordt, dus je besluit haar dan maar op te sluiten en te wantrouwen. Triest. |
ze gaat als mij in de duivel geloven en kopje koffie met duivel drinken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik smoke niet (reden) wil geen junk worden..
ik dronk wel en ging uit me dak maar als ik dronken ben weet ik wat ik doe |
Citaat:
Ik zit er over te denken om dat ver in de toekomst ook eens te proberen... Is het chill? |
Als je blowt, wilt nog niet zeggen dat je een junk wordt. Dat heb je altijd zelf in de hand.
|
Citaat:
|
Ja.
|
dat kan .. ik weet iedergeval wat ik deed of ik nou drunk of nuchter ben ...ik weet alles wat ik doe voel ruik dom doe agressief doe gek doe ..
|
als je blowt ben je junie eey jongen ik woon naast afkick kliniek ze komen alemaal hierheen het zit hier vol met junkies het begint me blowen je kan beter verkopen heb je teminste nog geld
|
tjah .. iedereen is anders sommige meiden als ze dronken zijn laten zich suf......
zelf ga ik nooit uit .. sterker nog nooit uitgeweest .. ik weet dat veel jongens 1 ding willlen bij uitgaan en die meiden sletten zei .. me vriend ging ook uit ik zei doe nog 1 keer het is uit.. al ben je bezet of vrijgezel ze proberen van alles vooral als ze dronken zijn .. daarom is verstandig om weinig te drinken .. |
beter lezen mischien btw me broertje schrok van die foto
|
ik heb het over sommige mensen weten dus wel wat ze doen als ze dronken zijn...zoals ik .. maar als je niet begrijpt ik moet zo slapen morgen moet ik naar den haag enzo geen tijd voor uitleggen
|
Citaat:
|
Erna is back
|
en waarom kom je terug? Zijn we zo aardig?
|
- in b4 lolflame-
|
nee ik haat je
|
Citaat:
Citaat:
|
oke
|
hij bedoelt te zeggen, dat je verloren hebt kut.
|
ow sorry ben geen internet heldje als jij en hij
|
ow sorry ben geen internet hoertje als jij en jij.
|
de oostblokhoeren worden echt elk seizoen dommer..
|
waarom noemen jullie me steeds zo snap het niet
|
:')
|
we benoemen enkel de waarheid.
jeweetwel, die dingen die je niet horen wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ontkenningsfase...typisch....:no:
|
ik ga eten geen tijd voor dit nu
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.