Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Waarom kan ik niet meer in meiden? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=40645)

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 10:05

Waarom kan ik niet meer in meiden?

:?

psychobunny 14 December 2003 10:36

Omdat jij ervan verdacht wordt het lek te zijn... Volgens iemand van de mannen hadden ze jouw paswoord.

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 10:46

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Omdat jij ervan verdacht wordt het lek te zijn... Volgens iemand van de mannen hadden ze jouw paswoord.
Mag ik dan ook even weten wie? En wat het bewijs daarvan is :?

psychobunny 14 December 2003 10:50

Moet je maar aan Loeloe of Overa vragen...

Stapper 14 December 2003 11:14

omdat je je hebt laten ombouwen :+

SpiNe 14 December 2003 11:24

omdat ze jou daar niet willen hebben

Riddler 14 December 2003 12:21

bobba :z :{

Headliner 14 December 2003 12:27

nee, ik denk bartje :o

LoeLoe 14 December 2003 12:28

We hebben opgemerkt dat er weer info vanuit het meidenforum naar iedereen toe ging die er niets mee te maken heeft en ik heb darabij meerdere keren jouw naam gehoord van verschillende mensen (niet alleen van de vrouwen, ook van de mannen). Reden genoeg in ieder geval om je niet meer toe te laten tot het meidenforum

Banaan 14 December 2003 13:58

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
We hebben opgemerkt dat er weer info vanuit het meidenforum naar iedereen toe ging die er niets mee te maken heeft en ik heb darabij meerdere keren jouw naam gehoord van verschillende mensen (niet alleen van de vrouwen, ook van de mannen). Reden genoeg in ieder geval om je niet meer toe te laten tot het meidenforum
En wanneer wordt jou de toegang ontzegd :z :O :wave:

BlueWolf 14 December 2003 14:01

als je even bij miss_sweetgirl kijkt en dan zoeken naar posts doet dan zie je dat de laatste post voor de post van waarom mag ik niet meer in meiden van 27-09-2003 is.
dat is bijna 3 maanden geleden .. als dan je eerste post is waarom mag ik niet meer in meiden zegt dat genoeg me dunkt .. :yes:

CharmedOne 14 December 2003 14:09

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
27-09-2003
Toen werd ik 17 :d

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 16:29

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Dus als ik ag lopen rond zeggen dat jij info door speelt aan iedereen en iedereen praat daar over door word jij er ook uitgeschopt:wave:

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 16:31

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
als je even bij miss_sweetgirl kijkt en dan zoeken naar posts doet dan zie je dat de laatste post voor de post van waarom mag ik niet meer in meiden van 27-09-2003 is.
dat is bijna 3 maanden geleden .. als dan je eerste post is waarom mag ik niet meer in meiden zegt dat genoeg me dunkt .. :yes:

Vraag night wolf :| Ik heb hem gemaild dat ik niet meer op mijn acount kon komen .. Dat was omdat me wachtwoord was veranderd... :| En ik hoorde via andere dat ik der uit was geschopt dus kan ik eerst wel 10 andere posts doen, amar k ken het ook meteen vragen:rolleyes:

PFP 14 December 2003 16:39

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Vraag night wolf :| Ik heb hem gemaild dat ik niet meer op mijn acount kon komen .. Dat was omdat me wachtwoord was veranderd... :| En ik hoorde via andere dat ik der uit was geschopt dus kan ik eerst wel 10 andere posts doen, amar k ken het ook meteen vragen:rolleyes:
en waarom denk je dat dat is :'(

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 16:43

Citaat:

Originally posted by PFP
en waarom denk je dat dat is :'(
:?

WishfulDreaming 14 December 2003 17:04

Ow plz Loes, ben je niet een beetje naïef...

WishfulDreaming 14 December 2003 17:09

Citaat:

Dus als ik ag lopen rond zeggen dat jij info door speelt aan iedereen en iedereen praat daar over door word jij er ook uitgeschopt:wave:
Als er dan mannen zijn die LoeLoe's paswoord moesten hebben :
JA :yes:

Persoonlijk vind ik dit ook rechtvaardig.
Er worden nu polls geopend of iemand er in mag en die te vertrouwen is, wel... Om eerlijk te zijn... ik vertrouw je voor geen haar... :)

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:13

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Als er dan mannen zijn die LoeLoe's paswoord moesten hebben :
JA :yes:

Persoonlijk vind ik dit ook rechtvaardig.
Er worden nu polls geopend of iemand er in mag en die te vertrouwen is, wel... Om eerlijk te zijn... ik vertrouw je voor geen haar... :)

Mja das jou mening, maar der is geen enkel bewijs dat eht zo is dus vind ik het een beetje nep dat ik er otch word uitgegooit:rolleyes:

PFP 14 December 2003 17:14

Citaat:

Mja das jou mening, maar der is geen enkel bewijs dat eht zo is dus vind ik het een beetje nep dat ik er otch word uitgegooit:rolleyes:
haha echt een vrouwelijke bartje ben jij :D

WishfulDreaming 14 December 2003 17:17

Citaat:

Geef me je paswoord eens
en BELOOF me om geen enkele PM te wissen ;) ;) :D

The Phit 14 December 2003 17:19

dat Loeloe nog in meiden kan snap ik niet. 8|

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:27

Citaat:

Geef me je paswoord eens
en BELOOF me om geen enkele PM te wissen ;) ;) :D

euhm... waar heb je et over als ik vragen mag:?

WishfulDreaming 14 December 2003 17:27

Citaat:

euhm... waar heb je et over als ik vragen mag:?
PM me je paswoord eens :p

Kom ... ik daag je uit :p

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:30

Citaat:

PM me je paswoord eens :p

Kom ... ik daag je uit :p

IS het de bedoeling dat ik dit grappig vind? :? Zo ja hahaha:D :?

WishfulDreaming 14 December 2003 17:31

Citaat:

IS het de bedoeling dat ik dit grappig vind? :? Zo ja hahaha:D :?
Als je te lomp bent om dit te snappen
ben je waarschijnlijk ook zo lomp geweest om je pass door te geven...

Laat het maar... Heb me conclusies getrokken :D

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:32

Citaat:

Als je te lomp bent om dit te snappen
ben je waarschijnlijk ook zo lomp geweest om je pass door te geven...

Laat het maar... Heb me conclusies getrokken :D

Ik snap et wel ik vind het alleen niet grappig... dus vraag ik em af wie hier nou zo lomp is :|

JEANUS 14 December 2003 17:33

Als je echt wilt bewijzen dat het niet zo is , zou ik als ik jou was me ww gewoon geven en GEEN pm's wissen.

Als jij het niet was dan is er toch nix aan de hand :?

WishfulDreaming 14 December 2003 17:33

Citaat:

Ik snap et wel ik vind het alleen niet grappig... dus vraag ik em af wie hier nou zo lomp is :|
Zo leek het hier niet hoor :loser:

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:34

Citaat:

Originally posted by JEANUS
Als je echt wilt bewijzen dat het niet zo is , zou ik als ik jou was me ww gewoon geven en GEEN pm's wissen.

Als jij het niet was dan is er toch nix aan de hand :?

Waarom zou ik me password moeten geven? en waarom zou ik me pm's gaan wissen? :z

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:36

Citaat:

Zo leek het hier niet hoor :loser:
Staat er ergens dat ik het niet snap? Ik zei alleen dat ik het niet grappig vind... En waar praat je eigenlijk over.. ga ergens anders lollig doen dan :? Want dit geeft mij geen antwoord op mijn vraag:*

WishfulDreaming 14 December 2003 17:38

Citaat:

Staat er ergens dat ik het niet snap? Ik zei alleen dat ik het niet grappig vind... En waar praat je eigenlijk over.. ga ergens anders lollig doen dan :? Want dit geeft mij geen antwoord op mijn vraag:*
Je bent onbetrouwbaar, en je ligt er uit...

het antwoord leek me duidelijk?

Voor bewijzen, trek een nummertje en ga maar naast bartje zitten :love:

Lampie 14 December 2003 17:42

Make love, not war.

En voor degene die het wachtwoord heeft doorgegeven , GEEF het toe!! Anders blijf je deze dingen houden.

Baaai

and ehh It wasn't me ;)

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 17:43

Citaat:

Je bent onbetrouwbaar, en je ligt er uit...

het antwoord leek me duidelijk?

Voor bewijzen, trek een nummertje en ga maar naast bartje zitten :love:

Het lijkt me eerder dat er eerst bewijzen moeten zijn voordat je conclusies gaat trekken....

Dat jij mij onbetrouwbaar vind is alleen omdat andere dat zeggen.... Tenminste dat neem ik aan want ik zou niet weten waarom ik anders onbetrouwbaar zou moeten zijn..

om jouzelf nog maar es te citeren:

Citaat:

Het feit van... ik vertrouw je niet, is gewoon loos.
De ene persoon begint van... ik vertrouw haar niet, en dan vind ineens de rest dat ook.
:z

Kampie 14 December 2003 18:15

gebruik je verstand nou es..

waarom zou je er niet meer inmogen?

WishfulDreaming 14 December 2003 18:17

Citaat:

Het lijkt me eerder dat er eerst bewijzen moeten zijn voordat je conclusies gaat trekken....

Dat jij mij onbetrouwbaar vind is alleen omdat andere dat zeggen.... Tenminste dat neem ik aan want ik zou niet weten waarom ik anders onbetrouwbaar zou moeten zijn..

om jouzelf nog maar es te citeren:

:z

Van jou heb ik bewijzen :p
MSN-logs met berucht materiaal ;)

Maar uit bescherming van andere mensen, ga ik ze hier in ieder geval NIET neerpleuren :)

psychobunny 14 December 2003 18:24

Komt der denk'k gewoon op neer dat meerdere je niet vertrouwen, en dat er bewijzen zijn, vind ik genoeg. :)

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 18:28

Citaat:

Van jou heb ik bewijzen :p
MSN-logs met berucht materiaal ;)

Maar uit bescherming van andere mensen, ga ik ze hier in ieder geval NIET neerpleuren :)

Waar slaat dat op:? Ik zou die bewijzen dan wel eens willen zien maar dat kan dan weer niet :?

WishfulDreaming 14 December 2003 18:31

Citaat:

Waar slaat dat op:? Ik zou die bewijzen dan wel eens willen zien maar dat kan dan weer niet :?
Als wij je niet vertrouwen is het voor mij al genoeg om je niet toe te laten.

De polls die nu gezet worden, draaien ook op vertrouwen...Als we je niet geschikt vinden om op meiden te komen... stemmen we nee... Snap je dat?

Willen we voor jou nog eens een poll opendoen, om te kijken wat de rest er van denkt, na al wat er gebeurt is op meiden? :p

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 18:34

Citaat:

Als wij je niet vertrouwen is het voor mij al genoeg om je niet toe te laten.

De polls die nu gezet worden, draaien ook op vertrouwen...Als we je niet geschikt vinden om op meiden te komen... stemmen we nee... Snap je dat?

Willen we voor jou nog eens een poll opendoen, om te kijken wat de rest er van denkt, na al wat er gebeurt is op meiden? :p

jij blaat onzin weet je dat? Ik weet al dta je me niet vertrouwt hoef je me niet nog een keer te vertellen...

Ik vraag alleen of het bewezen kan worden en dat kan volgens jou maar ik mag die bewijzen niet zien?

WishfulDreaming 14 December 2003 18:35

Citaat:

Ik vraag alleen of het bewezen kan worden en dat kan volgens jou maar ik mag die bewijzen niet zien?
Staat er soms forumbaas onder mijn naam?

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 18:38

Citaat:

Staat er soms forumbaas onder mijn naam?
Owww je mag geen bewijs geven, omdat je geen forumbaas ben... logisch:thumbsup: 8|

En of er forumbaas onder staat ik weet niet of je het weet... maar als jij denkt dat alleen forumbazen mij antwoord kenne geven .. wat blaat jij hier dan?:wave:

Banaan 14 December 2003 18:46

Citaat:

Owww je mag geen bewijs geven, omdat je geen forumbaas ben... logisch:thumbsup: 8|

En of er forumbaas onder staat ik weet niet of je het weet... maar als jij denkt dat alleen forumbazen mij antwoord kenne geven .. wat blaat jij hier dan?:wave:

Dat jij het forum je wachtwoord hebt uitgegeven en dat er andere mensen onder je naam op het Meidenforum zitten kan niet forum technisch worden bewezen :{

Tyskie 14 December 2003 18:47

Youssef, je wordt over een paar uur unbanned hoor... :+

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 18:47

Citaat:

Originally posted by Banaan
Dat jij het forum je wachtwoord hebt uitgegeven en dat er andere mensen onder je naam op het Meidenforum zitten kan niet forum technisch worden bewezen :{
Jahwel... Als een beheerder iemand betrapt, omdat het IP van een mannelijk lid op het meidenforum is. En dat is nog nooit gezien, tneminste niet op mijn naam.

Banaan 14 December 2003 18:52

Citaat:

Jahwel... Als een beheerder iemand betrapt, omdat het IP van een mannelijk lid op het meidenforum is. En dat is nog nooit gezien, tneminste niet op mijn naam.
Zo kan het inderdaad wel. Maar dan moet je als beheerder toevallig op hetzelfde moment, op Who's online kijken en ook nog eens alle ip's van de meiden controleren om erachter te kunnen komen dat JIJ opeens een ander IP hebt.

Dit forum is dood, maar zo dood nou ook weer niet. Laat staan dat alleen jouw naam in de Who's Online list staat.

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Youssef, je wordt over een paar uur unbanned hoor... :+
:o

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 18:55

Citaat:

Originally posted by Banaan
[B]Zo kan het inderdaad wel. Maar dan moet je als beheerder toevallig op hetzelfde moment, op Who's online kijken en ook nog eens alle ip's van de meiden controleren om erachter te kunnen komen dat JIJ opeens een ander IP hebt.

Dit forum is dood, maar zo dood nou ook weer niet. Laat staan dat alleen jouw naam in de Who's Online list staat.
Jah dat zal best, daarom kan je beter gewoon diegene er meteen uit gooien ook al is er geen bewijs... Zoiets?

psychobunny 14 December 2003 18:56

Citaat:

Jah dat zal best, daarom kan je beter gewoon diegene er meteen uit gooien ook al is er geen bewijs... Zoiets?
Draait ook om vertrouwen hé meid...

Banaan 14 December 2003 18:57

Citaat:

Jouw naam zal niet zomaar gebanned worden, zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de crew. Tenzij de ban alelen gebasseerd is op uitspraken van LoeLoe :{

Miss_Sweetgirl 14 December 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Draait ook om vertrouwen hé meid...
Mja je zal me vast niet vertrouwen net als Saartje...

Maar dan nog beheerders/ moderators als ze mij verdacht vonden is het logisch dat als mijn naam in meiden zit dat ze dan ff checken of ik het dan wel echt ben, maar dat hebben ze niet gedaan. Alleen door een of andere Chatlog word ik meteen daarvoor beschuldigd.. En dan mag ik ook nog niet eens die chatlog zien :wave:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.