![]() |
IRC kanaal #leerlingen
Beste Forum mensen,
Wij, Kampie, ik en nog iemand buiten ll.com hebben een IRC Kanaal opgezet voor dit forum. Wij willen graag dat het gezellig word op dit kanaal. Je kan het chatkanaal betreden via http://chat.kampie.nl of via het IRC client Mirc Zodra u Mirc Geinstalleerd heeft kunt u het kanaal op dit adres bezoeken. IRC://leerlingen.downfire.com/leerlingen IRC://chompff.homeip.net/leerlingen We hopen er een gezellig chat forum van te maken. we hebben een Bot Geinstalleerd die "Miss-Julie" heet. Tevens hebben we ook een leuk Trivia geinstalleerd met nederlandse vragen en een scorebord. Ik wens u heel veel plezier, en maak het gezellig op #Leerlingen. mvg, Kampie en RandyJC p.s. als jullie leuke vragen weten voor het trivia spel PM me... de vraag en andwoord gaan als volgt: andwoord|vraag dus RandyJC|wie ben ik? het liefst alles gewoon opsparen en dan PMen naar mij |
Deze is tijdelijk Sticky gemaakt.
na enige tijd zal deze worden gemoved naar gedragsregels. |
Ik heb een hekel aan sticky:love:
|
LL Bot staat voor LoeLoe BOT? :loser:
|
mja chatten doe k wel op msn. zal af en toe eens kijken ofzo
|
reclame! 8)
|
ksnap er niets maar..
n00b he :p |
komen er dan ook echt mensen?
kwas vorige week paar keer, maar toen waren de paar mensen die er waren aant idleen, en heel even over computerspul waar ik geen zak van snapte aant praten, dus ook niet echt boeiends te beleven zo :+ 8) |
Is wel lachen
|
Citaat:
|
:o
|
jee ik was weer de 50.000.000 :s
ik kan niet op de chat komen :z Connecting... Unable to connect : Operation timed out |
de java software van me pakt m niet goed :no:
|
ik heb het triviant spel in een ander kanaal gezet omdat het anders te druk was om nog gewoon te chatten
de kanaal het #lltrivia |
voor de mensen met Java problemen download dit eens (Klik hier (windows) )
|
#1 in Trivia :p :respect:
|
Citaat:
|
"trivia geinstalleert" .. lame mirc script :loser:
-edit- lol ik wou m ff nagaan maken .. maar ik weet het al bijna niet meer :loser: |
Citaat:
trivia hoor je ook niet in een mirc script te draaien maar in een .tcl |
Citaat:
|
Sorry werd eraf geschopt. Ik heb overdag geen constante verbinding (klte chelloo:kwaaist: ) dus .....mopper!
|
Citaat:
|
maar een eggdrop is altijd online omdat die niet op je eigenbak draait..
daarom is dit tclletje makkelijker.. |
bluh.. ben dom ik kom er niet in :$ ik heb mirc enzo al geinstalleerd ?kan iemand het ff stap voor stap uitleggen ? :$
|
Citaat:
|
der gebeurt nu bar weinig :{
|
trivia
gvd TE veel belgische vragen boudewijn dit. welke weg antwerpen gent bla bla belgische vraag bla bla rot er eens wat normale vragen tussen die NEDERLANDERS ook weten man.. :{ |
Citaat:
we zijn bezig met de vragen over ll.com! stevie heeft me al een heel end geholpen. verder heeft niemand me nog een PM gestuurd met vragen als je graag dat er meer leukere vragen komen dan zou je me gewoon moeten PMen met leuke vragen. |
Citaat:
dan kan je in je text box intikken: /server irc.quakenet.org <--- druk dan enter als je een channel(kanaal) wil joinen doe je: /join #leerlingen <-- de chat kanaal /join #lltrivia <--- LL.Com trivia kanaal -edit bij Kampie- ff trivia kanaal aangepast :o |
1 Bijlage(en)
bewijs 11-kleuter :]
|
1 Bijlage(en)
Psst randy, trivia is fucked up
|
Citaat:
|
ligt een beetje plat op het moment?
of ligt dat aan mij? :loser: |
Citaat:
|
die trivia bot moet altijd online zijn eigk. of iig te starten door iedereen. wil nu nog ff snel een spelletje spelen, en kan niet omdat hij uit staat en ik hem niet kan starten :{
|
Citaat:
|
jeuj ik snap het een beetje :d
|
Citaat:
|
Randy; ANTWOORD .. oetlul :Y)
|
Citaat:
|
peecee wel bah valsspeler
|
Randy zegt:
de commando !start zal straks voor iedereen toeganglijk zien. ik zal het zo snel mogelijk doen zodra ik thuis ben. mijn excuses iig voor nu... |
LOL Andwoord.
:D sorry.....:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dit geld uiteraard niet voor het forum) |
unable to connect blablabla..
dan niet:d |
ja heel leuk maar hoe heet dat kanaal nou?
als ik #leerlingen doe zit ik in een leeg kanaal, als ik #ll.com doe, zit ik in een leeg kanaal.. :z |
Sorry ik heb al die posts al verwijderd:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.