![]() |
Hoe flirt jij?
Ik flirt eigenlijk bijna nooit.:{
|
nog nooit gedaan :|
|
geen ervaring mee :$
|
mijn axe effect doet het voor mij
|
Ik zelf hou het bij kijken, en soms lacht ze, en dan lach ik terug.
|
Mensen denken altijd dat ik flirt :{ Doe het eigenlijk nooit :?
|
niet :thumbsup:
|
oogcontact wil ook nog weleens helpen :)
|
kijken, lachen, knip ogen :9
|
Niet :+
Ben veelste verlegen :p |
oogcontact en na een tijdje eropaf :)
Bij mn huidige vriend hoefde ik overigens niks te doen :p hij versierde mij :$ |
Citaat:
Meisjes kijken alleen maar en wachten af wat er gaat gebeuren. |
Citaat:
O-) In mijn geval heb je daar echt helemaal gelijk in. |
Enkel serieuze antwoorden en opmerkingen aub.
Bullshit is verwijderd :) |
Citaat:
|
Citaat:
was beetje jammer dat ie niet zo intelligent was, zegmaar :$ maarja dat kon ik ook niet zien natuurlijk! Die vriend van Groov, na welk avontuur ik hier terechtkwam :p, had ik ook op die manier versierd :d [edit] ik moet er wel aan toevoegen dat een meisje dit soort dingen minder vaak durft dan een jongen, en dus liever afwacht. Het is ook niet zo dat ik zo vreselijk veel lef heb, maar ik zet me er gewoon overheen, als de jongen niet wil merk je dat snel genoeg! En dan heb je nog niet eens echt een blauwtje gelopen, althans, zo voelde dat niet, als ie gewoon je blik niet beantwoordde, nou prima, was dat gelijk duidelijk. |
ik flirt niet,durf niet:$
|
Citaat:
flirten is bij de meeste jongens niet eens nodig als je ze wilt :{ |
eerst oogcontact ... dan glimlachen ... en dan kijken hoe het uitpakt :7
|
Het klinkt heel fout maar als ik uit ben dan loop ik altijd een btje te flirten om te kijken wie ik kan krijgen :$
|
Citaat:
Het geeft wel een bepaalde kick om serieus van iemand te horen te krijgen dat je leuk bent.:) |
*) ;) :love: :*
|
Citaat:
|
Citaat:
maja, gewoon er bovenop springen |
Citaat:
das kut, maar gelukkig heb ik fran vaak bij me die zo op me inpraat dat ik erop afstap :D niet dat het de laatste keren heeft geholpen.. dan vind ik het zo stom om een telefoonnummer te vragen ofzo hum. nu ben ik overgestapt op alleen kijken, lief lachen en knipogen. |
zoals het in me opkomt, maar meestal doe k t bij de verkeerde personen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe ik ook weleens.. Overigens ben ik meer iemand van het echte werk. Als je iemand echt leuk lijkt.. gewoon oogcontact zoeken.. deropaf lopen.. praatje maken. Nee heb je, jah kun je krijgen:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Knipogen is zo fout... Als iemand naar mij zou knipogen zou'k hem beginnen uitlachen ofzo denk ik... Naaaaah... Da's echt zo stom :D |
Citaat:
ik kan het wel waarderen, en btw ik ben ook hartstikke fout, en i love it :D |
Citaat:
Met je ogen kan je ook al veel laten zien... Maar knipogen... nee... ik zou er echt niet over geraken ;) :+ |
Citaat:
lees dat ene topic maar es nou dan weet je het wel :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb namelijk nauwelijks meegemaakt dat er een meisje op mij afkwam eigenlijk :'( . das kut, maar gelukkig heb ik fran vaak bij me die zo op me inpraat dat ik erop afstap :D niet dat het de laatste keren heeft geholpen.. dan vind ik het zo stom om een telefoonnummer te vragen ofzo hum. Wat is een fran? Je moet niet gelijk naar het telefoonnummer vragen, je moet eerst met hem gaan zoenen ofzoiets. nu ben ik overgestapt op alleen kijken, lief lachen en knipogen. dat raad ik af, als een meisje naar mij bijvoorbeeld zal gaan knipogen zal ik alleen achterdochtig worden. veel jongens zullen denk ik in de lach schieten als je gaat knipogen. Knipogen is wel erg direct, je moet er maar net van houden. |
Talking :)
|
Citaat:
:d dr vrindin lul! ik ga eigelijk nooit echt op iemand af...ben ik veel te verlegen voor en bang dat ik afgewezen word ofzo :{ |
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik hou niet van gelijk zoenen. en een fran is een heet chickie. ik heb vandaag lief gelachen :D dat had wel effect :7 |
Oogcontact zoeken, beetje lachen en daarna gesprek aanknopen.
Jammer genoeg weet ik geen goed begin voor het gesprek dus daar strand het meestal :( Klote onzekerheid. |
een vriendin van mij vertelde me laatst dat als ik een jongen wel aardig vind of leuk vind ik ga doen alsof ik absoluut niet goed ben in alles.. Dus als we op dat moment aan het voetballen zijn doe ik net alsof ik de slechste voetballer ter wereld ben.. dat vinden die jongens dan wel weer grappig, want dan zijn ze beter.. maar ik denk dat ik het doe omdat ik gewoon te onzeker over mezelf ben...
ik was me er niet eens bewust van dat ik dat doe :d verder flirten als ik ergens ben ofzo concert/feest of iets anders eum gewoon beetje lachen beetje kijken.. doe ik eigenlijk niet zo veel.. ik lach wel naar mensen als ze mij aanspreken ofzo (aanspreken in de zin van dat ik ze een mooie uitstraling vind hebben ofzo) |
ik zoek meestal oogcontact....gewoon beetje dat standaard verhaal. zaterdag was t alleen niet nodig. ze stond ineens voor me en we stonden te dansen...scheelt tijd?:+
maja meestal ben ik ook te verlegen |
Citaat:
is dat dan positief of negatief :? |
Citaat:
idd ben k het helemaal mee eens!!! ik flirt best vaak als k een meisje heel erg leuk vind.Ook wel is soms gewoon voor de lol *) maar ik kijk,lach,lach weer,nog een keer.....ER OP AF!gewoon langs lopen en dan ff vragen vind je t leuk hier?etc etc......wil je wat drinke....waar woon je?Proost he!gewoon slap ouwehoer.......en dan vrage of ze met je wil danse.....danse kan leiden tot zoenen en klaar is kees!!! :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.