![]() |
met zak
wie
|
bunnie + burka
|
waarom staat bruggi hier uberhaupt bij:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar zijn de een zak over alles mogelijkheden ? :(
|
Bruggi, maar 1 die doorloopt tot over haar schouders...
En Anemic, do u really think i care? :) |
Citaat:
en dat jij er nu uit blijkt te komen, tsja not my fault |
Mag ik geen zak :huh:
lol, stelletje vieze relnichten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
*geeft pak tissues* |
Citaat:
|
Citaat:
|
anke zonder :9
en pb met.. |
Geen van allen zak over de kop. Sommigen wel prop in de mond. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik stem voor Paardkonijn met zak over de kop zonder ademhalingsgat bij der mond |
bruggi is mooooi! :yes:
ik zal het hierbij laten :z |
Konijn in de zak net zolang tegen de muur aan slaan totdat het stopt met bewegen ofzo?? :? Zo gaat dat toch met ratten en muizen waar je vanaf wilt ook?
|
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door, zak maar door,door,door,door Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak maar lekker door,door,door, zak maar door,door,door,door http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2002/08/6b.jpg |
Weet je wel wat je doet.. Zodadelijk start je ook nog de discussie of er wel of niet met konten geschut mag worden..
|
Wie hebben er allemaal op mij gestemd behalve Bunny en evt. Saar :D ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dit allemaal maar hopeloze pogingen om het forum weer tot leven te brengen:z
|
Citaat:
|
mijn zak?
|
Citaat:
ananasje is ook saartje, de rest weet ik niet :P :o O-) :d :$ :$ O-) [/rel] |
Citaat:
|
Citaat:
Aai over de bol voor Saartje :aai: , als ze zelfs speciaal met een oude nick op me gaat stemmen moet het wel erg diep zitten :aai: . En het was op Headliner gericht zei je, die zak-opmerking :z? Dankje Dex, leuk om te weten :7 . |
owja heerlijk dit gaat weer lekker nergens over_0_ :d
|
zucht:z:z
|
hehe, die ank. Je lijkt je er juist wel druk om te maken zo ;) :z
|
Citaat:
Ik dacht dat jij mij toch wel goed genoeg kende om te weten dat ik probeer hier een beetje leven in te blazen. Er is echt geen zak aan als er niemand ergens op reageert en iedereen alleen maar ja en amen zegt... Alleen heb ik hier geloof ik te maken met iemand (Saar) die haar mening niet openbaar wil maken dus zal het hier zo wel weer een dooie boel worden :z . |
Ohja en ik hou er van om mensen te confronteren met hun acties. Ik hou niet van mensen die niet voluit voor hun eigen mening uit (durven te) komen.
|
Citaat:
|
Het lijkt me duidelijk 8)
|
Wat voor zak ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessant topic om iedereen hun innerlijk uit te tonen :{
slotje ? ik denk van niet :{ |
Citaat:
|
ow en ff uitleg voor mijn stem: niet uit sympathie voor de andere dames, maar het is gewoon genoeg geweest en ik vind dat er genoeg aandacht naar hen gegaan is. en ik vind dat buggi er teveel op kickt, vandaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alstjeblieft zeg, wat voel jij je verheven ofnie bo8|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.