![]() |
Wat vind jij van anale sex
Wat vinden jullie van anale sex nu bedoel ik niet homo's maar gewoon bij een meisje :yes: lijkt mij best wel lkr O-)
|
is echt niks, doet pijn bij haar, geen aanrader.
|
nog niet geprobeerd, ben het niet van plan ook
|
Het lijkt me zo pijnlijk, het trekt me ook totaal niet aan .. brr :x Maar ik hoor wel van mensen die het wel gedaan hebben dat het voor beide heel erg lekker kan zijn.
|
Citaat:
|
Buhh nee echt niet gewoon..heb het nog nooit gedaan maar ik ben het ook absoluut niet van plan :no: Net wat appeltje zegt..volgens mij doet het echt pijn.
|
ontspannen en niet steeds derin en deruit :+
maar tis idd wel lekker om te doen bij iemand, bij mezelf, neuh voorlopig nog niet dankje. |
lijkt me niets ga t ook niet proberen ook
|
Citaat:
|
kontje bonken 8)
|
Citaat:
|
moet er ook niet aan denken, vooral na dat nummer van jiskefet (de gesmoorde kreet, dacht ik) :o
|
Ik denk dat als jij eenmaal je penis bij je vriendin in haar poeperd steekt dat je een klap op je kop krijgt en een nieuwe vriendin moet gaan zoeken en das niet zo gek want het lijkt mij echt ranzig dat ding heb je gekregen om er wat uit te laten komen niet om er dingen in te steken |:( :?
|
lijkt mij wel es leuk om te proberen, de middelen zijn daar , dus wie weet.
|
Het lijkt mij niks, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen die het geprobeerd heeft, dat het pijn doet. Het schijnt zelfs lekker te zijn :o
|
:kots: , lijkt mij nix
is denk ik ook niet egt fijn voor het meisje |
Ik ken iemand en als je hem tegenkomt, komt er echt niets zinnig uit.
Hoe hij het doet, waarom, hoe het meisje reageert... een echte expert. Maar als ik hem hoor praten, voel ik steeds mee met zijn '(ex) vriendinnetjes... :{ |
mwoah... Laat ik het zo uitdrukken.
|
Citaat:
Het lijkt me niks |
ik en mn vriendin vinden het fijn..
oefening baart kunst is wel van toepassing bij anale sex. |
Citaat:
konteuh bonkeuh, vooral met carnaval heuj! ummjaaa :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals eerder gezegd het trekt me totaal niet, ik kan echt geen plezier beleven als er iemand in mijn poepgat poert :+ |
tja eerst experimenteren denk
en daarna zeggen wat je ervan vind |
Citaat:
|
dat is toch geen vergelijk anne! kom op zeg.
|
Citaat:
|
Dan slaat het nog als een drum op een lulstel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anaal poep aan je paal:kots:
|
Citaat:
Ik zelf vind het ook nix een bruine lul maar goed. |
je hebt ook niet een bruine lul ofzo, en je hebt ook condooms als je het niet vertrouwt ofzo.
hij kan zo nu en dan welles bruin worden, achjah ff douchen en huppa weg is het :) |
ik vind het idee niet per definitie verwerpelijk, ik zou het best willen proberen, ware het niet dat ik schijt toch wel echt smerig vind. En dat peuren in mn endeldarm zal ik ook niet geweldig vinden, aangezien ik spastische darmen heb :O
|
heb het laatst gedaan in een steeg, ze keek er niet blij bij
|
Dit heb ik wel geexpirimenteerd samen met mijn vriendin, wel met een speciale condoom. Zij vond het eerst pijn doen, maar toen ze zich (inderdaad) ontspande deed het geen pijn meer en vond ze het lekker, ik vond het wel lekker, maar ga het niet zo snel nog een keer doen, tis één keer leuk om mee te expirimenteren, maar daar blijft het voor mij bij.
|
nee mij niet gezien...
lijkt me goor... en ze hebben niet voor niets een vagina.. |
anal =:kots: ....das ook gevaarlijk als je zonder comdoom doet..., andres krijg je HIv, aids, enz...al die dinges, +als je niet vorzichtig doet, en niet zonder glijmiddel, kan jouw vriendien haar anus gescheurt worden, of uitgerekt;), dus liever niet....
|
Citaat:
en trouwens, het voorste (of laatste :+) gedeelte van je darm zit echt niet vol poep ofzo. dan zou je constant een bruine veeg in de onderbroekie hebben :+ volgens mij zit je echt niet helemaal onder hoor. |
je lul kan gonoroe oplopen dus....
je loopt een ziekte als je onveilig doet....raar maar waar, geen echt gevaarlijke maar, wel lastige... |
Citaat:
maar misschien bedoel je dat ook wel, kan het niet helemaal uit je posts opmaken. |
ik heb er niet echt veel behoefte aan. heb 2 andere gaten waar ik um in kan steken.
hoor wel verhalen van mn baas dat ie een keer een uur bij een meisje was om z'n jimmie erin te steken. lijkt me niet zo fijn voor haar:aai: |
neey or echt niej. stay away off my ass!!!! lijk me nou bepaald niej lkkr
|
lijkt mij anders niks raars aan, zolang je veilig, met veel glijmiddel en voorzichtig doet kan der voor mij niet veel gebeuren, ook niet meteen die banaan der in douwen maar eerst met 1 vinger en als 't goed gaat met 2 je zou gek zijn om die banaan der meteen in te porren!!:+
|
Ik zeg maar zo: niet oordelen voor je het geprobeerd hebt, en of je het wilt proberen ooit moet je zelf weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat zei ik niet, maar je kan inderdaad niet oordelen over het lekkere/leuke aan drugs voordat je het zelf geprobeerd heb. Ik zeg niet dat je het moet proberen. |
eigenlijk heb ik daar de laatste tijd wel eens aan gedacht:+
maar iets denken en het werkelijk uitvoeren,dat staat nog wel redelijk ver van elkaar af...zeker dit |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.