Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Wat vind jij van anale sex (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53949)

siebren 12 May 2005 17:49

Wat vind jij van anale sex

Wat vinden jullie van anale sex nu bedoel ik niet homo's maar gewoon bij een meisje :yes: lijkt mij best wel lkr O-)

Dobbo 12 May 2005 21:26

is echt niks, doet pijn bij haar, geen aanrader.

slobjong 13 May 2005 08:10

nog niet geprobeerd, ben het niet van plan ook

appelshampoo 13 May 2005 10:44

Het lijkt me zo pijnlijk, het trekt me ook totaal niet aan .. brr :x Maar ik hoor wel van mensen die het wel gedaan hebben dat het voor beide heel erg lekker kan zijn.

Alpha 13 May 2005 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slobjong
nog niet geprobeerd, ben het niet van plan ook

AMF 13 May 2005 13:38

Buhh nee echt niet gewoon..heb het nog nooit gedaan maar ik ben het ook absoluut niet van plan :no: Net wat appeltje zegt..volgens mij doet het echt pijn.

TheGroovMaster 13 May 2005 14:02

ontspannen en niet steeds derin en deruit :+

maar tis idd wel lekker om te doen bij iemand, bij mezelf, neuh voorlopig nog niet dankje.

Sammie_4 13 May 2005 14:36

lijkt me niets ga t ook niet proberen ook

K@rima! 13 May 2005 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Buhh nee echt niet gewoon..heb het nog nooit gedaan maar ik ben het ook absoluut niet van plan :no: Net wat appeltje zegt..volgens mij doet het echt pijn.

The Phit 13 May 2005 22:24

kontje bonken 8)

K@rima! 13 May 2005 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
kontje bonken 8)
hmm vooral zoals jij 't zegt.. niet echt mijn ding:no:

The Phit 13 May 2005 22:37

moet er ook niet aan denken, vooral na dat nummer van jiskefet (de gesmoorde kreet, dacht ik) :o

MrInsane 13 May 2005 23:35

Ik denk dat als jij eenmaal je penis bij je vriendin in haar poeperd steekt dat je een klap op je kop krijgt en een nieuwe vriendin moet gaan zoeken en das niet zo gek want het lijkt mij echt ranzig dat ding heb je gekregen om er wat uit te laten komen niet om er dingen in te steken |:( :?

dext0r 14 May 2005 03:04

lijkt mij wel es leuk om te proberen, de middelen zijn daar , dus wie weet.

Banaan 14 May 2005 14:16

Het lijkt mij niks, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen die het geprobeerd heeft, dat het pijn doet. Het schijnt zelfs lekker te zijn :o

luie-donder 14 May 2005 20:34

:kots: , lijkt mij nix
is denk ik ook niet egt fijn voor het meisje

prinskoekje 14 May 2005 20:37

Ik ken iemand en als je hem tegenkomt, komt er echt niets zinnig uit.

Hoe hij het doet, waarom, hoe het meisje reageert... een echte expert.

Maar als ik hem hoor praten, voel ik steeds mee met zijn '(ex) vriendinnetjes... :{

x-lizz-x 23 May 2005 19:37

mwoah... Laat ik het zo uitdrukken.

Sanne 24 May 2005 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Het lijkt mij niks, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen die het geprobeerd heeft, dat het pijn doet.
ik wel

Het lijkt me niks

anemic 26 May 2005 16:32

ik en mn vriendin vinden het fijn..
oefening baart kunst is wel van toepassing bij anale sex.

L_angeldc 27 May 2005 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
kontje bonken 8)
konteuh bonkeuh, dat is de nieuwste rage!
konteuh bonkeuh, vooral met carnaval heuj!

ummjaaa :?

MrInsane 27 May 2005 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

Volgens mij loopt dit topic even ietsje uit de hand ;)

L_angeldc 28 May 2005 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Volgens mij loopt dit topic even ietsje uit de hand ;)
het is, mocht je het nog niet geraden hebben, dus een carnavalsliedje :x

biffyclyro 28 May 2005 19:55

Citaat:

:aai: :Y)

appelshampoo 28 May 2005 22:19

Citaat:

brabantse nachten zijn lang, ja dan moet je toch iets he..

Zoals eerder gezegd het trekt me totaal niet, ik kan echt geen plezier beleven als er iemand in mijn poepgat poert :+

fasty 28 May 2005 23:08

tja eerst experimenteren denk
en daarna zeggen wat je ervan vind

appelshampoo 28 May 2005 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fasty
tja eerst experimenteren denk
en daarna zeggen wat je ervan vind

Dat is zo'n kutredenatie, heb je je hond geneukt.. "Ja eigenlijk was het toch wel zielig."

TheGroovMaster 28 May 2005 23:29

dat is toch geen vergelijk anne! kom op zeg.

appelshampoo 28 May 2005 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
dat is toch geen vergelijk anne! kom op zeg.
Het gaat niet om de vergelijking, maar om de redenatie die hij heeft. Tuurlijk snap ik ook wel dat dierensex iets totaal anders is dan anale sex, maar het er om om even een idee te geven van wat hij eigenlijk zegt.

Tyskie 29 May 2005 00:27

Dan slaat het nog als een drum op een lulstel.

L_angeldc 29 May 2005 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
:aai: :Y)
ik heb het toch niet verzonnen euj :'( :z

L_angeldc 29 May 2005 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Het gaat niet om de vergelijking, maar om de redenatie die hij heeft. Tuurlijk snap ik ook wel dat dierensex iets totaal anders is dan anale sex, maar het er om om even een idee te geven van wat hij eigenlijk zegt.
niks mis met zijn redenatie, dat kan je ook zeggen van bijvoorbeeld groente proberen als kind wat je nog nooit ophebt of iets dergelijks. Om daar dan ook meteen een hond vergelijking erbij te gaan halen is misschien wat te ver genomen :z

steeldragon 29 May 2005 21:07

Anaal poep aan je paal:kots:

MrInsane 29 May 2005 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steeldragon
Anaal poep aan je paal:kots:
Wat voor de een vies is, is weer voor de ander fijn.
Ik zelf vind het ook nix een bruine lul maar goed.

TheGroovMaster 30 May 2005 14:31

je hebt ook niet een bruine lul ofzo, en je hebt ook condooms als je het niet vertrouwt ofzo.

hij kan zo nu en dan welles bruin worden, achjah ff douchen en huppa weg is het :)

0Vera 30 May 2005 21:28

ik vind het idee niet per definitie verwerpelijk, ik zou het best willen proberen, ware het niet dat ik schijt toch wel echt smerig vind. En dat peuren in mn endeldarm zal ik ook niet geweldig vinden, aangezien ik spastische darmen heb :O

n0sf3ratu 30 May 2005 21:43

heb het laatst gedaan in een steeg, ze keek er niet blij bij

Balance 23 June 2005 16:11

Dit heb ik wel geexpirimenteerd samen met mijn vriendin, wel met een speciale condoom. Zij vond het eerst pijn doen, maar toen ze zich (inderdaad) ontspande deed het geen pijn meer en vond ze het lekker, ik vond het wel lekker, maar ga het niet zo snel nog een keer doen, tis één keer leuk om mee te expirimenteren, maar daar blijft het voor mij bij.

Kolkie 23 June 2005 16:16

nee mij niet gezien...
lijkt me goor...
en ze hebben niet voor niets een vagina..

Dimi_1 23 June 2005 16:40

anal =:kots: ....das ook gevaarlijk als je zonder comdoom doet..., andres krijg je HIv, aids, enz...al die dinges, +als je niet vorzichtig doet, en niet zonder glijmiddel, kan jouw vriendien haar anus gescheurt worden, of uitgerekt;), dus liever niet....

AmbyPur 23 June 2005 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
anal =:kots: ....das ook gevaarlijk als je zonder comdoom doet..., andres krijg je HIv, aids, enz...al die dinges, +als je niet vorzichtig doet, en niet zonder glijmiddel, kan jouw vriendien haar anus gescheurt worden, of uitgerekt;), dus liever niet....
het is echt niet zo dat je van anale sex aids krijgt hoor. zolang je niet besmet bent met HIV kun je het ook niet overdragen.... en als je wel besmet bent maakt het niet uit of je het nou anaal doet of via de vagina of iets anders (bloed, sperma).

en trouwens, het voorste (of laatste :+) gedeelte van je darm zit echt niet vol poep ofzo. dan zou je constant een bruine veeg in de onderbroekie hebben :+ volgens mij zit je echt niet helemaal onder hoor.

Dimi_1 23 June 2005 21:44

je lul kan gonoroe oplopen dus....
je loopt een ziekte als je onveilig doet....raar maar waar, geen echt gevaarlijke maar, wel lastige...

AmbyPur 23 June 2005 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
je lul kan gonoroe oplopen dus....
je loopt een ziekte als je onveilig doet....raar maar waar, geen echt gevaarlijke maar, wel lastige...

zolang degene die 'genomen' wordt nergens mee besmet is, kun je ook niet besmet raken . het heten niet voor seksueel overdraagbare aandoeningen... ;)

maar misschien bedoel je dat ook wel, kan het niet helemaal uit je posts opmaken.

hegje 24 June 2005 00:31

ik heb er niet echt veel behoefte aan. heb 2 andere gaten waar ik um in kan steken.

hoor wel verhalen van mn baas dat ie een keer een uur bij een meisje was om z'n jimmie erin te steken. lijkt me niet zo fijn voor haar:aai:

Me-little-girl 24 June 2005 10:58

neey or echt niej. stay away off my ass!!!! lijk me nou bepaald niej lkkr

floydjuuuh15 23 August 2005 16:27

lijkt mij anders niks raars aan, zolang je veilig, met veel glijmiddel en voorzichtig doet kan der voor mij niet veel gebeuren, ook niet meteen die banaan der in douwen maar eerst met 1 vinger en als 't goed gaat met 2 je zou gek zijn om die banaan der meteen in te porren!!:+

chica 23 August 2005 16:38

Ik zeg maar zo: niet oordelen voor je het geprobeerd hebt, en of je het wilt proberen ooit moet je zelf weten.

Doperwt 23 August 2005 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik zeg maar zo: niet oordelen voor je het geprobeerd hebt, en of je het wilt proberen ooit moet je zelf weten.
dus jij zegt eigenlijk ook dat je niet over drugs maag oordelen voor je het zelf gebruikt hebt.

chica 24 August 2005 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
dus jij zegt eigenlijk ook dat je niet over drugs maag oordelen voor je het zelf gebruikt hebt.
Aan drugs kan je verslaafd raken, en dat is erg. Dat is anders hè?

En dat zei ik niet, maar je kan inderdaad niet oordelen over het lekkere/leuke aan drugs voordat je het zelf geprobeerd heb.

Ik zeg niet dat je het moet proberen.

Suepahfly 24 August 2005 13:11

eigenlijk heb ik daar de laatste tijd wel eens aan gedacht:+

maar iets denken en het werkelijk uitvoeren,dat staat nog wel redelijk ver van elkaar af...zeker dit

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:30.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.