Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ben jij tevreden over jouw naam? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58320)

thali 3 May 2006 17:17

Ben jij tevreden over jouw naam?

Ofte: hebben jouw ouders goed gekozen wat je naam betreft?

Ja, neen? En indien neen, hoe had je liever geheten?

Pakspul 3 May 2006 17:54

Naam interesseert me niet luister overal eigenlijk wel na. :)

Tyskie 3 May 2006 17:54

Ik had liever Said geheten. :(

Pakspul 3 May 2006 17:57

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Ik had liever Said geheten. :(

Dat had wel gemogen een iets futuristische naam. Ali Jeroen Mohammed ofzo :)

Atjeuh 3 May 2006 18:14

uh ja wel tevreden mee hoor, alleen je hoort mijn naam de laatste tijd steeds vaker, wel irritant.

ash-hôôle 3 May 2006 18:19

Ik kan er mee leven

nevaeh1987 3 May 2006 21:32

lekker makkelijk

bootje 3 May 2006 21:36

ik ben tevreden

niemand 3 May 2006 22:13

niks te klagen..

niemand 3 May 2006 22:18

alleen jammer dat er nog zoveel mensen zijn die het verkeerd spellen als zeg je het voor :')

En de naam die men nu gebruikt om mij aan te spreken, is niet eens mijn officiele naam :o

Sanne 3 May 2006 23:09

niet echt origineel, maar wel ok

Raspberry 3 May 2006 23:54

Ja ben er wel tevreden mee

niemand 4 May 2006 00:34

Saduf Sux

Idd een vage naam

Sander 4 May 2006 07:36

niemand is perfect ;)

L_angeldc 4 May 2006 09:04

Ja.

chica 4 May 2006 11:13

Ik ben er tevreden mee:)

Kampie 4 May 2006 12:11

ja

Flater 4 May 2006 12:36

:yes:

(Hippe score-ster-ding :Y) )

Jamiel 4 May 2006 14:10

Ja ik dus niet he :p

Nu tegenwoordig valt het wel mee, maar vroeger werd ik altijd vieze turk genoemd, of ze vroegen zich af waarom ik mijn hoofddoekje niet omhad, of schreeuwden ze dat ik terug naar m'n eigen land moest, alleen om het feit dat ik donker haar heb. Als ze dan ook nog mijn naam horen denken ze helemaal dat ik buitenlands ben, terwijl ik dat niet eens ben!
no offence, maar het was erg vervelend om zo genoemd te worden:ik weet hoe (enigszins dan...) de buitenlandse mensen zich voelen als ze worden uitgescholden

Dus wat dat betreft hadden ze net zo goed een nederlandse naam kunnen geven, zorgt ook weer voor minder spelproblemen (Djamilla, Jamilla, Jamilia, Djamilia pff)

Sander 4 May 2006 14:14

Turkie turkie broek onder jurkie :P

thali 4 May 2006 16:53

Broek onder rok/jurk is hip tegenwoordig :o.
Citaat:

Origineel gepost door niemand
alleen jammer dat er nog zoveel mensen zijn die het verkeerd spellen als zeg je het voor :')

Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb zelfs familieleden die mijn naam fout schrijven :').

En al helemaal als mijn achternaam erbij komt, maar dan zeg ik het gewoon er al bij meestal.

Maar voor de rest ben ik best tevreden, alleen jammer dat hij zo lang is...

Miss_M 4 May 2006 18:17

K ben er wel blij mee maar het mocht tog wel wat anders worde
wrm hebben ze 't niet aan mij gevraagd:P

MrInsane 4 May 2006 19:55

Nou ik heb nix te klagen met mijn voornaam, alleen schijnt iedereen zowat mij vet vaak anders te noemen want ik heb zowaar elke naam gehoord als ze mij bedoelde :p dus ik luister zowieso wel ondanks welke naam je roept!

CharmedOne 5 May 2006 21:43

Ja hoor, alleen vind ik het jammer dat sommige me soms Ramona noemen en zeggen dat ze me naam zo moeilijk vinden.. Wat is er nou zo moeilijk aan Romana? :+

K@rima! 5 May 2006 21:59

Citaat:

Origineel gepost door Jamiel

Nu tegenwoordig valt het wel mee, maar vroeger werd ik altijd vieze turk genoemd, of ze vroegen zich af waarom ik mijn hoofddoekje niet omhad, of schreeuwden ze dat ik terug naar m'n eigen land moest, alleen om het feit dat ik donker haar heb. Als ze dan ook nog mijn naam horen denken ze helemaal dat ik buitenlands ben, terwijl ik dat niet eens ben!
no offence, maar het was erg vervelend om zo genoemd te worden:ik weet hoe (enigszins dan...) de buitenlandse mensen zich voelen als ze worden uitgescholden

Dus wat dat betreft hadden ze net zo goed een nederlandse naam kunnen geven, zorgt ook weer voor minder spelproblemen (Djamilla, Jamilla, Jamilia, Djamilia pff)

Ik heb er nooit last van. Mensen reageren altijd wel positief op mijn naam. :) Je hoeft je ook helemaal niet beledigd te voelen als mensen zeggen dat je buitenlands bent btw:?

Zelf ben ik harstikke tevreden met mijn naam. In zo'n kaaslandje is mijn naam lekker bijzonder. Beter dan Karin enzo. :Y)

AmbyPur 6 May 2006 14:36

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!
Je hoeft je ook helemaal niet beledigd te voelen als mensen zeggen dat je buitenlands bent btw:?

Nou ik kan me voorstellen dat het niet prettig is als je erom wordt uitgescholden :o

Ik ben tevreden, ook niet zo standaard

Stevie 6 May 2006 15:41

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur
Ik ben tevreden, ook niet zo standaard

volgens mij komt 'amber' al jarenlang in de top20 meest gegeven meisjesnamen voor.

ik ben tevreden overigens.

Iessie 9 May 2006 12:32

ik ben ook wel blij met mijn naam, het is alleen wel heel irritant om de hele tijd te zeggen dat ik Isabeau en geen Isabel heet...mja joh, daarna zeggen ze wel weer altijd dat ik een mooie naam heb :P haha

appelshampoo 9 May 2006 18:17

Met mijn echte naam niet zo, veel te lang: Annemarieke :p

maar Anne vind ik wel ok, past ook meer bij me

Alpha 9 May 2006 19:39

vind het wel goed, kan vrij weinig mee fout gaan :)

Iessie 9 May 2006 19:49

Citaat:

Origineel gepost door Saduf
isabo? spreek je het zo uit?

jaah

bartje518 10 May 2006 22:08

Ik heb nooit in een klas gezeten waarin niet iemand anders óók Bart heette :') Maargoed, tegenwoordig boeit het me niet meer zoveel :)

Jamiel 11 May 2006 10:08

isabeau, mooie naam inderdaad :) !!

niemand 11 May 2006 14:39

Citaat:

Origineel gepost door thali

Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb zelfs familieleden die mijn naam fout schrijven :').

En al helemaal als mijn achternaam erbij komt, maar dan zeg ik het gewoon er al bij meestal.

Maar voor de rest ben ik best tevreden, alleen jammer dat hij zo lang is...

Mijn oma schrijft vaak Danny of gewoon zoals het vroegâh was Dennis..
Maarja maakt niet zo heel erg uit..

Roomsje 11 May 2006 21:43

Citaat:

:Z

:o Oow,wat zei je?

dext0r 12 May 2006 15:46

ik ben ook tevreden, ook al is het een best wel erg populaire nederlandse naam.

AmbyPur 12 May 2006 16:04

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
volgens mij komt 'amber' al jarenlang in de top20 meest gegeven meisjesnamen voor.

ik ben tevreden overigens.

Ik kom het anders bijna nooit tegen :o

thali 12 May 2006 19:27

Citaat:

Origineel gepost door dext0r
ik ben ook tevreden, ook al is het een best wel erg populaire nederlandse naam.

In België (Vlaanderen dan toch) hoor je hem ook vrij vaak. In Wallonië is het dan weer Martin.

biffyclyro 13 May 2006 14:21

Ik vind het jammer dat mijn doopnaam (catharina) niet ook mijn roepnaam is, maar verder vind ik het wel ok (:

kreej-z 14 May 2006 10:44

Vroeger was ik nooit zo tevreden met mijn naam, omdat het ook een jongensnaam is en iedereen hem fout schrijft. (Jori, Yori, Jorie) (Het is dus Jory) En ik maak ook vaak mee dat ze me Joery noemen, dat is blijkbaar makkelijker uit te spreken :p

Maar nu ben ik er eigenlijk wel tevreden mee, hij past wel bij me :)

Ienke 14 May 2006 14:04

Ik ben het eigenlijk zo gewoon dat ik me er geen vragen over stel. :)
Soms is het wel lastig omdat er veel mensen Inge zeggen terwijl het echt wel Ine is.

Adrenaline0182 14 May 2006 15:37

Vind het wel best, heet Guillaume, Frans voor Willem :P

johandewit.nl 14 May 2006 15:38

ik heb vrij speciale naam denk k zo*)

Johan de Wit College

Wekipedia

Verhuisbedrijven

Boten

Kinderboeken

Iessie 14 May 2006 18:56

Citaat:

isabeau, mooie naam inderdaad :) !!

dankjeweeeel :)

Robins 14 May 2006 21:44

Mijn voornaam wel, maar mijn achternaam niet. Mijn tweede naam zit me niet echt in de weg.

Voornaam: Robin (engelse versie, dus uitgesproken robbin, vervelend dat de leraren nog steeds Rooooooobin zeggen)

2e naam: Sebastiaan (gebruik deze nooit)

Achternaam: Draisma

springloverke 17 May 2006 14:50

ik ben wel tevrede me mijn naam
carola hoort ge echt heel weinig hier in belgië :)

Piraatje 25 May 2006 20:28

Ja hoor, kheb n vrij normale naam. Verder ook geen doopnamen ofzo. Beetje jammer dat het zo standaard is, maarja dat maakt ook weer niet zo veel uit.

bartje518 25 May 2006 20:40

Hoe heet jij dan?8)

Piraatje 25 May 2006 20:59

O, sorry :z

Linda.

Sedes 25 May 2006 21:03

Ik ben er wel tevreden mee. Komt niet te veel voor, maar is ook geen totaal absurde naam (=amper voorkomende naam)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:44.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.