![]() |
Wat heb jij gedaan..
Wat heb jij onlangs gedaan waar je echt trots op was?
Dat kan zijn dat je hebt gesport uit jezelf, je je dieet goed volhoudt, je op tijd bent begonnen met een schoolopdracht etcetera etcetera. |
voor ons mama, t'gras afgereden, en volledig t'huis schoon gemaakt... Ze was heel blij. :D
|
mn computerspeletje gewone online :) 13 keer achter elkaar :P
|
Citaat:
|
Ik heb een tijd geleden speciaal voor het intakegesprek van Concept Design een eigen tijdschrift gemaakt, met 2 bladzijdes per categorie (20 categorieen), binnen anderhalve week.
Nachtwerk was het, op mijn langzame g3tje en zowat alle programma's gebruikt, behalve photoshop omdat dat niet werkt op mijn compu. Frustrerend dus, maar wel afgekregen! Eenmaal daar vet kritiek op mijn tijdschrift...ik kon het wel kapotscheuren :{ --- Uiteindelijk wel te horen gekregen dat ik ben toegelaten, dus ze vonden mij wel crea genoeg... :p --- En het feit dat ik mijn HAVO-diploma heb gehaald (3 jaar geleden dan.) Natuurlijk hebben veel mensen zo'n papiertje, maar het opent zoveel deuren voor je. Als ik dan kijk naar 1 bepaalde persoon in mijn directe omgeving die dan heel moeilijk aan een baan komt, omdat diegene geen diploma's heeft, denk je: "heb ik dat toch mooi even in the pocket". --- En twee en een half jaar conservatorium. Minstens een jaar lang erover nagedacht om ermee te stoppen en toch de knoop doorgehakt en tabee gezegd. Met een propedeuse certificaat wederom in the pocket :p (jaja weet 't: klinkt fout). Tenminste, als Artez een beetje opschiet met het versturen, want ik wacht er nu inmiddels al 4 maanden op...typisch weer |
Op mijn Havo diploma ben ik ook zeker trots, vooral omdat bijna al mijn docenten dachten dat ik het niet zou halen
En dat ik het enige meisje was, dat N&T met economie als bijvak heeft, heb gehaald :p (leuk en aardig maar uiteindelijk doe je er echt geen zak mee, met al die vakken) |
mijn haren laten knippen....want t'staat me heel goed vind ik.
|
dus je bent trots op jezelf dat je naar de kapper bent geweest? :')
|
Citaat:
|
van de paasklokke een éénwieler gekregen... dus, leren éénwielen..ik mag al trots zijn van mijn prestatie vind ik...
|
gesolliciteerd bij de mac :+
|
Gesolliciteerd bij het café waar we aaaltijd zitten
|
vandaag ? nog niets om trots op te zijn....
|
Dat ik eindelijk alle idioom lijsten ken voor het Spaanse tentamen vrijdag
|
niks...:(
|
Ik heb geen idee:$
Oja! Ik ben trots op iets van 11 maart, toen zette ik toch maar een heel erg mooi stuk neer op mijn altsaxofoon, waar ik heel erg veel complimenten over heb gekregen:) |
ja ja !!///ben weer wat verder geraakt zonder me te moeten vasthouden...
applaus voor mezelf !! |
Lief geweest voor de mensen die lief zijn voor mij
|
4 paar schoenen gekocht...
|
De jongen die ik leuk vond eindelijk de waarheid verteld..:D:D:$
|
En... ?
Ik heb drie hoofdstukken wiskunde geleerd die ik toch grotendeels begrijp nu ik ze eens heb doorgenomen. Straks nog wat ontwerpen, maar eerst nog wat filosofie. |
Waar ik ECHT trots op was?
Geen flauw idee, maar hopelijk kan ik morgen posten dat ik mijn presentatie heb afgemaakt :') |
bespreking over mijn grootvader kunstenaar Marcel van Maele...
|
een beetje trots (A) ben begonnen met koffie drinken (zwart :P)
|
Citaat:
|
Punten voor school weer wat omhoog gehaald zodat ik wss wel gewoon overga ^^
|
Presentatie Engels voldoende
|
Citaat:
|
eindelijk eindelijk eindelijk afgesproken met een paar oude schoolvriendinnen die ik al verschrikkelijk lang niet heb gesproken 8-)
|
Een deel van mijn D-diploma op de altsaxofoon afgesloten en ontzettend veel complimenten gekregen8-)
|
geschoren ...
|
Al mn hertentamens gehaald, kan nog steeds m'n P in één keer halen :d
|
Citaat:
|
stage verslag op tijd ingeleverd :D
|
Half jaar gewerkt en meer en deel van de tijd op internet gezeten en voor mezelf bezig geweest en toch baas tevreden houden :D :')
|
Ik heb een jongen die aan mn bitch zat geslagen
|
Met een boksbeugel drie keer op z'n slaap?
|
Ja en een knietje :yes:
|
Keurig :thumbsup:
|
goed bezig
ik ben mijn zonnebril vandaag verloren doordat een vriend hem op het dak van mijn auto had gelegd :+ dus ik ben vandaag vooral bezig gweest met zoeken |
goed en voortaan moet ik maar eerst de begin post lezen voordat ik begin te praten
ik ben heel trots geweest op het feit dat ik na mijn stage nog netjes bij elk uur op school ben geweest |
10 % gezakt op m'n rapport :')
|
Lekker uppen?
En ben je daar trots op? |
Joa ! Moet ge toch maar kunne he :')
|
Mn eerste wedstrijd met kickboksen gewonnen :D:D:D:D
|
ik ben begonnen met salsa-lessen en ik heb mooie punten behaald voor mijn examens!8-)
|
Dat ik een drinkwedstrijd met vrienden had gewonnen ( 37 pils ) en nog steeds in een rechte lijn naar huis kon fietsen.
|
zulke shotjes glaasjes zeker :')
|
Ehhmmm niet echt.
Flesjes uit een normaal albert hein krat. En niet spammen he :) |
jaja O-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.