![]() |
Battle?
Vroeger waren hier nog van die battles, volgens mij staan ze nog int archief??
Kunnen die misschien weer terugkomen? Het lijkt mij vet om tegen chitesel te battlen!:d |
Superdude!
|
wat houdt je tegen?
|
Hoe moest dat ook alweer?
|
Voor zover mijn geheugen reikt was het een soort van tegen elkaar rappen.
|
Zoiets als je op MTV had?
Yo momma ofzo, |
gaap, als je het fijne ervan wil weten moet je ff in het archief duiken.
Er zijn 4 sub fora van ofzo. |
Too much. :')
|
Als het alleen maar rap rijmelaarij volgens aa-bb-cc schema is maak ik nog wel een kans om met iedereen de vloer aan te vegen :+
|
Ik prefereer een bierwedstrijd. Maarja, wie ben ik.. ?
|
Zo moeilijk om uit te vechten over het internet he ;)
|
is oek wir woar.
|
1 Bijlage(en)
the fuck?
|
battle... i'm in
|
Citaat:
|
Stoere jongens hier.
|
hebben ze niet in Belgie he?
|
1-0 voor verbaalpersoon, maar wees niet bang. Belgen zijn net onkruid, ze komen elke keer weer terug. :yes:
|
* Mompelt iets met Ajax* :+
|
*kuch* loserploeg * kuch*
|
*knikt aanwezig*
|
Ajakkes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben vet goed in battles.
|
bitchfight?
|
Citaat:
Citaat:
|
hahaha let's get it in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd zo sneu als mensen over je moeder beginnen. :')
|
Ik kan er wel om lachen als mensen over moeders beginnen.
Als dan eentje voor hem staat zegt tie niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja precies ik begrijp je, soort van ik heb niets meer te zeggen dus ik begin over je moeder.
Maar ook de mensen die zich druk maken dat er over hun moeder gepraat word begrijp ik niet ze kenne haar niet eens kbedoel lekker laten gaan |
Inderdaad. Maar sommige mensen zijn gewoon dom.
|
Maar battle is dat de bedoeling als rap ding elkaar dissen enzo.....hoe moet ik het zien?
|
Citaat:
Er komen battles van 1-1 forumleden, die krijgen ieder een eigen topic. Deze posten om de beurt een bericht waarin ze mekaar idd 'dissen', maar dan niet gebaseerd op de woorden 'je moeder etc (of de versie van MTV 'Yo momma') maar meer gewoon naar de persoon gericht, of zijn/haar manier van posten. Dit om-en-om posten gaat een paar keer heen en weer tot iemand kennelijk het laat afweten of geen sterke posts meer kan plaatsen;) En dan kan je een beetje rondes houden, de winnaars tegen mekaar etc etc tot je 1 beste hebt;) ......Ik probeer alleen even wat uit te leggen en hoe het (volgens mij) vroeger ook was, geen idee wat nog haalbaar is...... |
je hoeft geen argumenten te hebben toch?:+
|
eh, volgens mij niet echt, maar het moeten niet alleen maar losse flodders zijn:)
|
Okey, dan doe ik maar niet mee.
|
bang?:P
|
ik ben niet goed in onderbouwen. Losse flodders zijn m'n sterkste punt.
|
Dus het kan niet zo zijn van
Ash-hole die niet voor me viel ,stond,later voor me in de rij alsof ze in de fille stond Ash-hole ik zie je joggen terwijl je denkt dat je ren. Het is Smiley D mensen weten wie ik ben. |
je moet dus flamen. Wat niet mag op het forum :+
|
maar toch wel in een battle? komop mevrouwO-)
|
chitesel zullen wij dan maar
|
ik durf niet:$ :')
|
mietje.
|
:+ ehm welk topic waar? hoelaat? niet nu nl, ik ga nog ff verder met po natuurkunde leren, vanaaf dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.