Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Moet je vriend/vriendin echt knap zijn? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=11680)

bootje 23 April 2002 21:07

Moet je vriend/vriendin echt knap zijn?

Ik ben es benieuwd...

secretmeid 23 April 2002 21:10

nee vind ik niet het gaat om et innerlijk en niet om et uiterlijk maar hij moet wel een b-tje leuke uitstraling hebben en wel een b-tje fatsoenlijk uitzien die wel zn haar doet en niet dat de etensresten vand e avond daarvoor nog tussen de tanden zitten ofzo snappie

BWM 23 April 2002 21:42

Belangrijke les die ik van de grootste filosoof (BoBBy) ooit heb geleerd:

Neem nooit een vriendin die te knap is, er gebeurt geheid een van de volgende dingen:

-Een van je vrienden wordt jaloers en gaat ermee vandoor.
-Ze gaat vreemd
-Ze moet d'r uiterlijk ergens mee compenseren==> KUTinnerlijk dus...

En eigelijk vind ik ook wel dat hij gelijk heeft...

Plankje 23 April 2002 22:19

*** ik vind eigenlijk innerlijk en uiterlijk belangrijk...

Terr 24 April 2002 00:02

Citaat:

Originally posted by RickClan
*** ik vind eigenlijk innerlijk en uiterlijk belangrijk...
Waarom begin jij je posts altijd met ***? vind je jezelf zo belangrijk?

Over het topic: Nee, absoluut niet, het is het innerlijk wat telt

Irene!!!! 24 April 2002 00:03

Innerlijk vind ik het belangrijkst, maar ik denk nie dat ik ooit met iemand zou gaan die heel erg lelijk is.. ik zou t gewoon nie kunnen *schaam**schaam*

maar gelukkig heb ik het goed getroffen en heeft Rick niet alleen een goed innerlijk maar ook uiterlijk! (L) :D

Plankje 24 April 2002 05:33

Citaat:

Originally posted by Terr

Waarom begin jij je posts altijd met ***? vind je jezelf zo belangrijk?

Over het topic: Nee, absoluut niet, het is het innerlijk wat telt

Hoezo dat dan. Pff ga ni iets schreeuwen voordat je weet waarvoor die sterretjes staan wil je...

Hertog_Joost 24 April 2002 07:28

Hmm, ik denk dat je als je op iemands innerlijk verliefd wordt, het uiterlijk ook erg mooi gaat vinden, als iemand het nog begrijpt... ;)
Knap hoeft niet, maar een beetje uitstraling wel, hoewel dat eigenlijk 'veroorzaakt' wordt door het innerlijk, dus daar val je dan toch weer op terug ;)

Ti_Mu84 24 April 2002 11:28

ze hoeft niet knap te zijn, maar ze moet wel iets hebben...
leuke ogen ofzo, of een lieve mond :)

meiden die TE knap zijn val ik absoluut niet op, die hebben meestal een errug irritante aditute, en die vinden dat jij maar enorme mazzel hebt dat ze met je willen :?

daar hou ik dus echt niet van, geef mij maar gewoon een lieve meid :)

bootje 24 April 2002 12:37

Citaat:

Originally posted by hertog_joost
Hmm, ik denk dat je als je op iemands innerlijk verliefd wordt, het uiterlijk ook erg mooi gaat vinden, als iemand het nog begrijpt... ;)
Knap hoeft niet, maar een beetje uitstraling wel, hoewel dat eigenlijk 'veroorzaakt' wordt door het innerlijk, dus daar val je dan toch weer op terug ;)

helemaal mee eens!

Bierfles007 24 April 2002 12:38

Moet niet, ze is het ook ;)

en innerlijk is ook goed, dus wat wil ik nog meer? :)

chica 24 April 2002 16:06

niet echt....alleen wel uitstraling!!!!! innerlijk is ook idd veel belangrijker vind ik!

LifeSucks 24 April 2002 16:36

ik vind het belangrijkste da ze over het algemeen "LEUK" is
dat is dus de perfecte mix van innerlijk en uiterlijk

belangrijker zelfs vind ik da ze me serieus moet neme en nie als "weer een andere jongen als de rest"

Seraphim22 24 April 2002 16:42

ik ga vaak voor de lekkere koppies, maar daar ben je zo op uitgekeken.... innerlijk is belangrijker

Melch 24 April 2002 16:49

Ze moeten ten eerste gewoon 'lief' zijn, en eigenlijk niet lelijk. Als je een super knappe chick heb, is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Citaat:

Een van je vrienden wordt jaloers en gaat ermee vandoor, Ze gaat vreemd, Ze moet d'r uiterlijk ergens mee compenseren==> KUTinnerlijk dus...
Hehe, maar dat is niet altijd zo. Okay, wanneer je een super mooie vriendin heb, dan iz de kans groot dan een andere jongen er met haar vandoor gaat, maar dit is niet altijd.
Dus ik zou zeggen, gewoon proberen je komt er vanzelf achter of het wat wordt of niet :)

LifeSucks 24 April 2002 17:47

Citaat:

Als je een super knappe chick heb, is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Chicks rule *) *) *) :D :D :D

Alleen je moet er zoveel moeite voor doen om ze te krijge en je moet je soms voordoen voor iemand die je niet bent en dan valt het voor de chick altijd tege

FRSH 24 April 2002 19:44

wattun onzin me vriendin is ook knap en heel lief en aardig en echt niet dom

TheGroovMaster 24 April 2002 22:06

ik check me meisjes meestal ff snel... ik bedoel een hork hoef ik ook weer niet. Als ze er redelijk uitziet dan kijk ik verder of der innerlijk ook leuk is. Ze hoeft ook niet de bom te zijn maar das altijd leuk mee genomen natuurlijk. lelijk... nee sorry, ook al heeft ze een leuk innerlijk zal ik er dnek ik niet op vallen.

wat mij opvalt bij mij trouwens is dat ik iets heb met meiden die een grote neus hebben:? :? :? weet echt niet waarom ik die afwijking heb maarja ik kan er mee leven als er maar geen grote pukkel op die neus zit :p

skatjuh 24 April 2002 23:45

moet?

ik mag hopen dat je je mening over iemand niet basseerd op het uiterlijk, want dan ga je nog een hoop mislopen...

skatjuh 24 April 2002 23:49

Citaat:

Originally posted by secretmeid
nee vind ik niet het gaat om et innerlijk en niet om et uiterlijk maar hij moet wel een b-tje leuke uitstraling hebben en wel een b-tje fatsoenlijk uitzien die wel zn haar doet en niet dat de etensresten vand e avond daarvoor nog tussen de tanden zitten ofzo snappie
wat is dat nou weer voor onzin?

waarom zou je een knap iemand mijden alleen om wat je denkt over knappe mensen.

hokjes, kokjes, hokjes

Melch 27 April 2002 22:15

Citaat:

ik mag hopen dat je je mening over iemand niet basseerd op het uiterlijk, want dan ga je nog een hoop mislopen...
Zekerz...
Ik doe het gewoon zo: Ik leer veel meiden kennen, eerst natuurlijk de knapste, dan de minder knappen enz. en dan kijk je welke een beetje flex innerlijk hebben. Niet van die bitches die je na een maand dumpen ;)
Ik vind uiterlijk btw wel belangrijk hoor, ik val namelijk niet op 'niet- knappe' mensen dus kom ik daar ook minder snel mee in contact......

Ahja.

miss hutspot 28 April 2002 10:58

hoi

ik vindt dat het om het innerlijk gaat, maar als hij er een beetje goed (:p en lekker) uit ziet is dat ook wel fijn, maarre wat is eigenliijk lelijk???O-)

Melch 28 April 2002 11:17

Citaat:

maarre wat is eigenliijk lelijk???
Mwah, ik denk dat http://www.uglypeople.com aardig in de buurt komt...

Sheila 28 April 2002 11:44

Ik ga voor innerlijk en uiterlijk, alhoewel..het ligt gewoon waar je verliefd op word...als je wverliefd word op een lelijke jongen dan maakt dat je geen bal uit...

skatjuh 28 April 2002 16:49

Citaat:

Originally posted by Melch

Zekerz...
Ik doe het gewoon zo: Ik leer veel meiden kennen, eerst natuurlijk de knapste, dan de minder knappen enz. en dan kijk je welke een beetje flex innerlijk hebben. Niet van die bitches die je na een maand dumpen ;)
Ik vind uiterlijk btw wel belangrijk hoor, ik val namelijk niet op 'niet- knappe' mensen dus kom ik daar ook minder snel mee in contact......

Ahja.

uiterlijk telt wel mee natuurlijk maar t komt gewoon pas na de belangrijke dingen en er is een hele hoop tussen knap en walgelijk lelijk...

Cursed_Buu 28 April 2002 20:25

Re: Moet je vriend/vriendin echt knap zijn?

Citaat:

Originally posted by bootje
Ik ben es benieuwd...
Bij mij is het 50%innerlijk 50%uiterlijk
waarom:Nou als je in bed licht met een dikke lelijke mormel dan denk je toch van wat ben ik in hemelsnaam aan het doen dus kom op mensen beetje eerlijk zijn

MarkNMGN 28 April 2002 20:36

Re: Re: Moet je vriend/vriendin echt knap zijn?

TUURLijk mot ze knap zijn duuuuhhhh
innerlijk is een beetje belangrijk(tong)
als ze maar ass heeft *SPANK* en boobs en mooie lips + eyes

Tim P. 28 April 2002 22:16

Re: Re: Re: Moet je vriend/vriendin echt knap zijn?

Citaat:

Originally posted by markiey_nmgn
TUURLijk mot ze knap zijn duuuuhhhh
innerlijk is een beetje belangrijk(tong)
als ze maar ass heeft *SPANK* en boobs en mooie lips + eyes

Duss, beetje bekrompen??
Uiterlijk is wel van belang, dat is immers toch de eerste indruk die je van iemand krijgt, maar het mag nooit doorslaggevend zijn. Het innerlijk is waar je mee verder moet, ik bedoel maar een "chicky" van nu wordt ook oud. En als ze dan een **o*e persoonlijkheid heeft zit je er toch maar mee opgescheept.

Melch 28 April 2002 22:18

Feyenoord he...

Geen gevoel :)

Rijntje 29 April 2002 15:48

sorry hoor,
maar het uiterlijk is waar je het eerste op vakt. zeg nou zelf je ben in een disco dan kijk je tog naar lekkere gozers of lekkere meiden je kent ze verder niet dus je gaat af op het uiterlijk.
maar goed...

Mariekjuh 29 April 2002 15:50

Sja...

secretmeid 29 April 2002 18:52

das waar maar je kijkt ook wel naar et innerlijk want je hebt da lekkere ding leren kenne en et schijnt dus echt helemaal nix te zijn nou dan zal ik niet met hem gaan omdat hij er zoooo lekker uitziet dus tis inderdaad fifty-fifty

Melch 29 April 2002 21:03

Citaat:

sorry hoor,
maar het uiterlijk is waar je het eerste op vakt. zeg nou zelf je ben in een disco dan kijk je tog naar lekkere gozers of lekkere meiden je kent ze verder niet dus je gaat af op het uiterlijk.
maar goed...
Ja dat is logisch... Maar zou je ook door gaan met een jongen die erg lomp is, geen gevoel voor humor, altijd seksistische grapjes maar hij ziet er wel on-ge-lo-ve-lijk lekker uit...
Wat dan?

secretmeid 29 April 2002 21:32

da zeg ik......dat zouk dus niet doen

Melch 29 April 2002 21:46

Ik ook niet :(

MarkNMGN 29 April 2002 22:01

Re: Re: Re: Re: Moet je vriend/vriendin echt knap zijn?

Citaat:

Originally posted by Tim P.

Duss, beetje bekrompen??
Uiterlijk is wel van belang, dat is immers toch de eerste indruk die je van iemand krijgt, maar het mag nooit doorslaggevend zijn. Het innerlijk is waar je mee verder moet, ik bedoel maar een "chicky" van nu wordt ook oud. En als ze dan een **o*e persoonlijkheid heeft zit je er toch maar mee opgescheept.

meestal zit je er toch maar een week/maand mee opgescheept :p 8-) O-)

NightBlue 29 April 2002 22:55

Gelukkig die ik ben!

Citaat:

Originally posted by BWM
Belangrijke les die ik van de grootste filosoof (BoBBy) ooit heb geleerd:

Neem nooit een vriendin die te knap is, er gebeurt geheid een van de volgende dingen:

-Een van je vrienden wordt jaloers en gaat ermee vandoor.
-Ze gaat vreemd
-Ze moet d'r uiterlijk ergens mee compenseren==> KUTinnerlijk dus...

En eigelijk vind ik ook wel dat hij gelijk heeft...

Nouja, dat dacht ik vroeger ook voordat ik me schattie tegen kwam. Ze is echt wel super knap :) maar heeft een super leuk/lief karakter ook nog. Echt DE perfecte meid *) Zelf vindt ze zich niet knapt(zegd ze dan eerlijk) maar is wel lastig dat veel haar achterna kijken |:( Maar hebben we al vaker over gepraat :x

Antwoord op 't onderwerp: Ik vindt het karakter even goed belangrijk als het uiterlijk. En dus het uiterlijk even belangrijk als het karakter. Kan er nisk aan doen... Zou nooit met iemand pakken die ik zelf lelijk vindt want dat gaat gewoon niet. Geen idee waarom...

Mazza, NightBlue

HugoBoss 30 April 2002 02:57

Re: Gelukkig die ik ben!

Citaat:

Originally posted by NightBlue

Ik vindt het karakter even goed belangrijk als het uiterlijk. En dus het uiterlijk even belangrijk als het karakter.
Mazza, NightBlue

juist jah :D:D:D waterdicht, die theorie van jou :D;)

Melch 30 April 2002 20:46

Het klopt wel ;)

Citaat:

Zelf vindt ze zich niet knapt(zegd ze dan eerlijk) maar is wel lastig dat veel haar achterna kijken
Vrouwen vinden zichzelf nooit knap, ookal zijn ze het wel. En zijn ze het niet, vinden ze het wel ;)

j/k :)

Headliner 10 August 2002 22:17

ik kijk allereerst op het uiterlijk, als dat wel goed zit, dan ben ik al tevreden, en als het met haar innerlijk ook nog goed zit, is het alleen maar mooi meegenomen 8-)

dusse .. Ja :D

Isaac 10 August 2002 22:52

Citaat:

Originally posted by Melch
Het klopt wel ;)

Vrouwen vinden zichzelf nooit knap, ookal zijn ze het wel. En zijn ze het niet, vinden ze het wel ;)

j/k :)

Kijk, daar zit nou es wat in!

Uhm, jah, je moet er natuurlijk wel een beetje leuk uitzijn, maar voor de rest is de uitstraling en innerlijk meer belangrijk toch,

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.