Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Mad'house (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=12261)

Fallen_Engeltje 6 May 2002 14:46

Mad'house

Wat vinden jullie nou van mad'house het enige wat ze kunnen is coveren, een nieuwe single is ook alweer een cover van een nummer van Madonna!!!!:r
Echt Madonna, goeie zangeres echt, daarom moet die mad'house geen nummers van haar gaan coveren, en allemaal niet als ze er niks speciaals mee hebben gedaan, want deze cover van like a prayer bestond al!!!!!Het enige wat ze hebben gedaan is een nadere groep de eer voor de hit geven!!!:?

MilkyWayz 6 May 2002 14:53

is dat Mad'House niet iets als de A* Teens? Mad'house -> Madonna House :? :? |:(

Fallen_Engeltje 6 May 2002 14:56

Ja volgens mij kun je mad'house het best vergelijken met A*teens alleen die hadden geen succes, mad'house wel, dat gun ik ze niet!!!:[

Melch 6 May 2002 22:47

Boeiend, je moet het zo zien:

Vind je het nummer leuk/mooi? Nou luister 'm dan...
Vind je het nummer maar niks? Luister 'm dan ook niet...

opgelost...

Bird Of Prey 7 May 2002 00:48

Citaat:

Originally posted by Fallen_Engeltje
Ja volgens mij kun je mad'house het best vergelijken met A*teens alleen die hadden geen succes, mad'house wel, dat gun ik ze niet!!!:[
nou..de A*teens hadden wel succes...in eigen land ;)

hun waren(/zijn?) in Zweden een succes, maar in het buitenland zijn ze idd niet ver gekomen

Mad'house is Nederlands, en zover ik weet heeft ze in t buitenland ook nie zulke grote successen

maar goed, wat Melch al zei, hou je er van; luister ze, hou je er niet van laat je t lekker links liggen

Irene!!!! 7 May 2002 01:03

Ateens :r

mad'house ken ik nie, en volgensmij wil ik die ook nie kennen want ik hou ook nie van madonna

miss hutspot 9 May 2002 09:00

ik vindt madhouse, (wat geen madonna house betekent maar gekken huis) wel leuk, maar ze moet zelf liedjes schrijven en dat zou nu wel niet lukken want ze is zwanger slechte timing

MilkyWayz 9 May 2002 12:31

Citaat:

Originally posted by miss hutspot
ik vindt madhouse, (wat geen madonna house betekent maar gekken huis) wel leuk, maar ze moet zelf liedjes schrijven en dat zou nu wel niet lukken want ze is zwanger slechte timing
|:( we hoeven geen lesje engels van je hoor, als je kijkt hoe je et schrijft, Mad' (KOMMA!!!!!!!!! |:( ) House, en in het engels/amerikaans worden woorden soms verkort met een..juist, KOMMA!!!!!!!! afkorting Madonna -> Mad', Madonna House, een andere verklaring voor de gecoverde liedjes van Madonna kan ik niet geven hoor.
maargoed..

edit:
Ik vind
Jij vindt
Hij vindt
Wij vinden
Zij vinden
Jullie vinden

Bierfles007 9 May 2002 13:03

hoe heet dat ''nieuwe'' nummer dan? papa don't preach toevallig? :?

en dat Mad^house nederlands is, is voor mij ook nieuw ...

Melch 9 May 2002 18:30

Ik vond
Jij vondt
Hij vondt
Wij vonden
Zij vonden
Jullie vonden

miss hutspot 9 May 2002 18:51

Citaat:

Originally posted by MilkyWayz

|:( we hoeven geen lesje engels van je hoor, als je kijkt hoe je et schrijft, Mad' (KOMMA!!!!!!!!! |:( ) House, en in het engels/amerikaans worden woorden soms verkort met een..juist, KOMMA!!!!!!!! afkorting Madonna -> Mad', Madonna House, een andere verklaring voor de gecoverde liedjes van Madonna kan ik niet geven hoor.
maargoed..

edit:
Ik vind
Jij vindt
Hij vindt
Wij vinden
Zij vinden
Jullie vinden

sorry hoor geef ook alleen maar m'n mening,
en trouwens kan ik er wat aan doen dat ik dislecties (schrijf ik het wel goed) ben???

miss hutspot 9 May 2002 18:52

Citaat:

Originally posted by miss hutspot

sorry hoor geef ook alleen maar m'n mening,
en trouwens kan ik er wat aan doen dat ik dislecties (schrijf ik het wel goed) ben???

en het is het niet ET!!

Tyskie 9 May 2002 19:02

Citaat:

Originally posted by Melch
Ik vond
Jij vondt
Hij vondt
Wij vonden
Zij vonden
Jullie vonden

WTF heb jij het nou weer over? Lesje fout Nederlands ofzo? Of is dit humor?? :?

Melch 9 May 2002 21:55

Wat ik heb? acutte loodvergifteging!

Maniacs 10 May 2002 16:40

Citaat:

Originally posted by Melch
Wat ik heb? acutte loodvergifteging!
Ow ik tank altijd Euro 95 loodvrij, de groene pomp

Melch 10 May 2002 19:27

Ik tank niet want ik heb geen auto.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.