![]() |
masturberen met stretchbroek aan
wie van de meisjes doet dit wel eens? en zo ja kom je dan ook klaar met je stretchbroek aan
|
dat je het nog probeert ... zucht ...
|
al deden ze het in een broekrok, was zou mij het kenne rotte?
|
OMG dat je dat echt wilt weten! ZIEK
|
Ik schaam mij er een beetje voor dat ik Marco heet, hoe zou dat komen? :{
|
whehehe, wat ee stakkert :D
|
Mischien doet hij het wel in een stretchbroek en is hij benieuwd of meiden dat ook doen :{
|
Citaat:
|
kansloos :r
|
Hey META MARCO krijg je dan ook een harde als iemand daar JA op zegt , kneus :r :r :r
|
uhm tsja...wat moet ik hier op zeggen...ohw weet wel wat:
:r :r |:( |:( :r :r |:( |:( O-) |
owjah man da-ge-lijks heeelijk met zo'n strakke broek doe alleen maat de rits naar beneden want een slipje draag ik niet en dan fijn spelen heeerlijk echt een aanrader zou je ook eens moeten doen!|:( |:( |:(
|
Dit slaat echt helemaal nergens op. Zeker dat die gozer geen pervers mannetje is van achter in de 40?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar MARCO , wat ben je toch een enorme stumperd |
mensen er staat niks in zijn profiel en hij is niet meer teruggekomen issie geband*)
|
gebanned nog niet, dat staat er op de plek waar nu lid staat. Ik denk dat hij dit allemaal gelezen heeft, en besloten heeft hier nooit meer terug te durven komen.
8-) |
goed plan om niet meer terug te komen Marcoo:x
|
Citaat:
als die arme jongen zich zoiets afvraagt..dan moeten we daar tog serious op ingaan!? euh.. naja... okee..NEEH!! |:( KuZ PS. suffer in silence marco!! |
sorry, maar wat reageren jullie sneu allemaal..
als je hier toch niet serieus op kan antwoorden zeg dan niks.. ipv hem helemaal zwart maken...... |
Citaat:
|
nou Anemic, zeg het maar dan....masturbeer jij in een stretchbroek???? of ken jij mensen die het doen?? Als jij deze topic zo serieus neemt mag jij het ff voor die arme Marcoo gaan uitzoeken.....
|
Citaat:
|
ik kan wel serieus reageren op de vraag hoor:
nee sorry marco dat doe ik niet |
Citaat:
|
Best wel een interesante vraag, snap niet wat de meeste moeilijk doen.:{
|
nee ik heb geen stretchbroeken anders zou ik het vast wel doen :7 O-) :? 8* 8* 8*
|
valt me op dit soort vragen worden soms wel door mannen serieus beantwoord
|
Citaat:
|
Ik zal ook een serieus antwoord geven: nee dat doe ik niet.
Ik denk dat je ver zal moeten zoeken om iemand te vinden, behalve u eigen dan|:( |
Re: masturberen met stretchbroek aan
Citaat:
zegt niks over een ander |
Citaat:
|
ik vraag me af wat er erg aan zou zijn als je ging mastruberen in een strechbroek... zolang je em daarna maar uitwast vind ik alles oke hoor.
|
mja ak een meisje was hak t wel geweten O-)O-)O-)
|
Mwah lijkt me niks, me broek aan bleh
|
Citaat:
hahaha :D:D gimmie gimmie gimmie goh lijkt me echt supergeil man zo'n stretchbroek. volgens mij wordt dat echt DE nieuwste SEXHIPE...O-) O-) O-) O-) man volgens mij is een stretchbroek + vingeren net zoiets als schuurpapier in je doos dauwen whaha doet me denken aan zwangerschapstherapie ok laat maar hangenO-) O-) |
Citaat:
|
[QUOTE]Originally posted by lieve colafles
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.