![]() |
Nasynchroniseren (of zoiets)
Ik vind het dus knap irritant als films, en duz niet alleen tekenfilms, opnieuw de stemmen ingesproken worden door NL mensen. En nog irritanter is dat de originele versies amper te zien/koop zijn....:[ :[ :[
|
Ja das echt irri, op de franstaligeTV hebben ze er ook erg van , bijna alles is vertaald, zelf series zoals friends ofzo :r
|
onze vrienden de duitsers dan...hah das het toppunt (is da nou chauvenistisch of zijn die duitsers te lui om te lezen? :D)
|
Duitsers zijn inderdaad nog erger
Goddank doen ze dat nauwelijks in nederland haat het echt behalve die films dan.. dat blijft wel erg irri ja:{ |
Cartoon network(jaja)is nu ook nie leuk meer,Ed,edd en eddy was nog leuk,dexter ging ook nog wel in het Nederlands,maar de rest was na de syngroniedinges echt knudde geworden.
Ik mis Courage:( ,weet je,ik begin de Nederlandse taal best te haten nu,nee echt!!!:[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gister zag ik shakespreare in Love nage synchronidinges in het duits,.. ik heb in me hele leven nog nooit zo gelachen..:p
whahaha:+ wat klonk dat som zeg! ik bedoel.. ze kennen ook niet acteren. ben beniewd hoe de fransen het ervanaf hebben gebracht.. de duitsers staan nu al 1 punt voor...:p |
Citaat:
maar goed...die Engelsen doen t ook nog regelmatig, en die Fransen weten er dus ook wel weg mee |
tis gewoon klote
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.