![]() |
ik ben veel te bang!
ik ben veel te bang!
ik ben bang om gepest te worden. en ik ben te bang om iets tegen het pesten te doen. help me! |
Re: ik ben veel te bang!
Citaat:
|
Re: ik ben veel te bang!
Citaat:
|
Re: Re: ik ben veel te bang!
Citaat:
|
Eigen schuld, wie vind Sita nou leuk :]
J/k, maar waarom zou je gepest worden? Doe je dom, doe je raar, dan is het je eigen schuld... Maar vertel meer, anders kan niemand je echt helpen...... |
Re: Re: Re: ik ben veel te bang!
Citaat:
|
Citaat:
|
wat heeft sita hier mee te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan maar meestal word je gepest door mensen die je nouwelijks kan of helemaal niet dus ze weten niet dat je van sita fan bent.
|
Citaat:
de reden van pesten is niet dat waarvoor ze je uitscheleden ect. de reden is dat ze je ergens op proberen onderuit te halen. eerder vroeg ik waarom ? dat is niet zonder reden je roept hier "help me" terwijl je hier op het forum irl bijster weinig hulp krijgt. je moet dus zelf aktie ondernemen mocht je gepest worden. |
Do iets terug, maakt iet echt uit wat. Bij mij hielp vechten altijd wel...voor jezelf opkomen is goed. Geeft je zelfvertrouwen...
|
Citaat:
Anyway, waarom word je gepest, dat is handig om te weten. Wat zeggen ze, of wat doen ze... |
ik zei toch dat de wereld verhakt is
|
De wereld kan wel klote zijn, maar zorg ervoor dat jouw wereld goed is! Je omgeving is belangrijk, vrienden, vriendinnen, ouders, familie... Dat zijn de belangrijkste dingen om je heen!
|
Citaat:
en ik zeg: Dat is gelul |
en dat vind ik ook
|
Citaat:
|
Maar dat zal helaas altijd zo blijven... :'( :'( :'(
|
Citaat:
het is nog triester om dan te zeggen, ach ja het is allemaal zooo verneukt.. min of meer opgeven dus |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.