Brendovic |
17 June 2002 19:06 |
Citaat:
Originally posted by 1120611
De punia mensen zijn dacht ik Admiral die ook in dit topic post, en Brendovic en PuNiCa-FaN(ThrillSeeka, ofzo) en jah die kenne elkaar in real live en jah wat kan ik er verder over zeggen, ze houden van drank met alcohol en van (soft) drugs, verder hebben ze zeker geen minderwaardigheidcomplex;) :x Ook drinken ze graag punica en vinden ze Andre Hazes geweldig.
|
jah vetjes bijna goed. je komt in de richting maar ut begon anders. Ik zat zo op me bank ( dit is echt waar) en ik zat een beetje cla ofzo te drinken en opeens huhuhuhuhuhhuhu Punica!
Ik ging dus naar school en iedereen zeggen ken je Punica nog. jaaaaaaaaaaaa nou wij op zoek naar Punica en ut is in Landsmeer gevonden.
Nou zoals jullie wel hebben gezien heb ik een afspraak. Met Wendy. Ik zou na de werkweek nie meer blowen en zij geen cola drinken, tot de vakantie. Nou onofficiel is die afgelopen dus ik smoke weer.
Nou ik dronk dus wel maar nie smoken ivb met me overgang.
Het klaverjassen ga ik verder niet op in
En ik vind andre hazes wel vet jah en andere ook maar niet iedereen.
En we hebben geen kapsones als je dat denkt. Vraag maar aan Timu 84.
Mischien heb je ook wel is gehoord van De verhaaltjes. Nou die maak ik dus wel is na een leuk iets
en de Tuin is een vage Mythe in Amsterdam Noord waar onze lieve wendy zit. Zij is nie op dit forum.
Dit wou ik kwijt.
Cya Brendovic
GPS aanvoeder.
|