Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Racistische zuipschuiten (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=14751)

Robby 22 June 2002 16:17

Racistische zuipschuiten

Ik was gisteravond bij me nichtje, dus ik loop terug naar huis (het was 22:15 ofzo) maar die route gaat dus ook langs de lokale kroeg hier. Staan daar een paar van die vuile inteeltkoppen :[ tegen me te schreeuwen 'rot op naar je eigen land', 'eigen volk eerst' |:( |:( |:( etc.... En alleen omdat ik half Indisch ben! Ik heb maar nix teruggezegd anders had ik gelijk een barkruk in me nek gehad. Maar vinden jullie dak iets had moeten terugzeggen?!?!? :? :?

Foetsy 22 June 2002 17:07

misschien wel, maar als je geen klappen wilde krijgen was dit het beste denk ik.

Banaan 22 June 2002 17:46

zeggen ze ook altijd tegen mij, ik ben surinaams...maar zo zitten die mensen in elkaar, daar kan je nauwlijks tot niets aan doen, tenzij je gewoon wat terug zegt of een klap aan ze geeft :D

!Y!US!C!30X 22 June 2002 17:48

Bepaalde mensen hebben dat vooroordeel ja, dat mensen die buitenlands zijn meteen fout zijn, ik zelf ben het er niet mee eens hoor, ik haat dat soort mensen:[ :r

LoeLoe 22 June 2002 18:21

Mjah als je klappen wilde vangen had je gewoon terug moeten schelden I guess...Dat is Nederland anno 2002 :{

Babysmurfie 22 June 2002 18:40

Inderdaad, best niets terug zeggen, vooral als die mensen gezopen hebben.
Soms is verdraagzaamheid ver te zoeken:(

MilkyWayz 22 June 2002 18:56

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Mjah als je klappen wilde vangen had je gewoon terug moeten schelden I guess...Dat is Nederland anno 2002 :{
dit is zó waar..

BlueWolf 22 June 2002 18:57

niks tegen zuiplappen huh :]

Bloemetjeh 24 June 2002 12:55

Aan de ene kant heb ik
zoiets van ja je had iets
moeten zeggen maar aan
de andere kant is het misschien
maar goed dat je nix terug
gezegd hebt!!
Je moet er niet naar luisteren!
Doe ik ook niet (ik = ook half indisch
m'n moeder komt uit Indonesie)
Tis moeilijk om niet te luisteren
Mja...er zijn altijd wel mensen
die zow zijn!

Bird Of Prey 24 June 2002 13:10

t slaat idd nergens op, maar tis goed dat je niets hebt teruggezegd, je zei al dat die gasten bezopen waren, die weten vast zelf geen eens wat ze nou eigenlijk zeggen, dat soort gasten moet je gewoon niet serieus nemen, door ze te negeren word er ook geen ruzie uit gelokt

Bebsy 24 June 2002 17:02

dat je er nog aan twijfelt natuurlijk is het nooit goed om terug te reageren laat ze lekker lullen jij weet toch beter als je op ze in gaat dan is het je eigen schuld dat je in elkaar gerost word

klootzak 24 June 2002 23:03

kijk, je kan of in het ziekenhuis leggen of die gasten doodslaan (bij wijze van)
maar dat kan ook andersom en gezien het er meerdere zijn is dat logischer.

dus,

had je wat terug moeten zeggen ?
mja, als je een mooie kist hebt uitgezocht en je een levensverzerking hebt, en een beetje levensmoe bent misschien, anders niet.

gefeliciteerd, je hebt goed gehandelt.
alleen snap ik niet waarom je je ogenschijnlijk zo druk maakt om die nerds, ik ben zelf helemaal nederlands maar was zeker een paar jaar terug vrij donker in huidkleur. (mij pa lijkt een halve neger)
ben ook weleens uitgescholden en was het eigenlijk 5 minuten later weer kwijt.
ik bedoel, ze zijn zo zielig dat ze niet boeien , net een boompje ofzo.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.