Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ff vraagje aan de boys: (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=14796)

hollywood 23 June 2002 19:34

ff vraagje aan de boys:

effe een klein vraagje...
Stel je gaat met een meisje... En je gaat haar vingeren, blijkt dat ze niks aan haar schaamhaar doet, redelijke bos, knap je daar op af en stop je? of ga je gewoon door want het kan je toch geen flikker schelen...?

mzzl Hollywood

Nightwolf 23 June 2002 20:14

zou me niks boeien :+

LifeSucks 23 June 2002 20:29

dit heb ik vorige week nog meegemaakt :(
hier knap ik idd best op af maarjah pech hebbe.
ze heeft een lekker figuur dus das zat

Kampie 23 June 2002 22:43

Mocht het ooit wat worden dan kan je het daar over hebben... :)

Plankje 23 June 2002 22:55

hmz bos schaamhaar is klote, vooral als ze ook nog s een strakke broek aan heeft, dan kom je er amper doorheen met je vinger (lijkt me):+:+

Gozertjevan16 24 June 2002 13:20

tis wel een minder, maar tis ook minder om te stoppen, dus gewoon doorgaan.
Enneh scheerspullen cadeau doen :p

boertje 24 June 2002 15:28

waarom prijs ik mezelf steeds gelukkiger met het feit dat als ik dat deed ze altijd kaal waren?:) :9~

j.j 24 June 2002 16:20

ff vraag aan de vrouwen

wat vinden de vrouwen onder ons het lekkerst , daar bedoel ik mee hoe willen ze gevinged worden. Ik heb sinds kort een vriensdin die ik regelmatig vinger maar ik vraag me af wat de vrouwen het lekerst vinden ????

gewoon uit interesse en als gunst voor mijn vriendin :9~

Plankje 24 June 2002 16:44

Re: ff vraag aan de vrouwen

Citaat:

Originally posted by j.j
wat vinden de vrouwen onder ons het lekkerst , daar bedoel ik mee hoe willen ze gevinged worden. Ik heb sinds kort een vriensdin die ik regelmatig vinger maar ik vraag me af wat de vrouwen het lekerst vinden ????

gewoon uit interesse en als gunst voor mijn vriendin :9~

dat is per vrouw verschillend hoor. De een vindt het lekker als je je vinger erin steekt en de ander als je alleen maar over dur clitoris gaat...

LifeSucks 24 June 2002 18:16

Re: Re: ff vraag aan de vrouwen

Citaat:

Originally posted by RickClan

dat is per vrouw verschillend hoor. De een vindt het lekker als je je vinger erin steekt en de ander als je alleen maar over dur clitoris gaat...

da kunne de vrouwen denk ik het beste beantwoorde :p

dext0r 24 June 2002 18:21

Re: Re: ff vraag aan de vrouwen

Citaat:

Originally posted by RickClan

dat is per vrouw verschillend hoor. De een vindt het lekker als je je vinger erin steekt en de ander als je alleen maar langshun clitoris gaat...

GeldMaker 2 July 2002 09:57

Citaat:

Originally posted by boertje
waarom prijs ik mezelf steeds gelukkiger met het feit dat als ik dat deed ze altijd kaal waren?:) :9~

.............kan ook iets over de leeftijd van die meisjes zeggen ;) :p

Dus misschien ben je gelukkig met je seksueele voorkeur! Ik weet het niet......................

Groentje 3 July 2002 11:03

Re: ff vraagje aan de boys:

Citaat:

Originally posted by hollywood
effe een klein vraagje...
Stel je gaat met een meisje... En je gaat haar vingeren, blijkt dat ze niks aan haar schaamhaar doet, redelijke bos, knap je daar op af en stop je? of ga je gewoon door want het kan je toch geen flikker schelen...?

mzzl Hollywood

dan kan ze gaan want dat is ranzig, een streepje,driehoekje,kaal mag maar meer niet dus geen oerwoud

corneweb 7 July 2002 19:56

goed verzorgt

een goed verzorgd uiterlijk hoord er wel bij.
dus ook daar beneden.
dus als ze een heel oerwoud heeft zal ik d'r toch echt ff vragen of ze er iets aan wil doen ja.
want ik heb geen zin om straks de haren tussen me tanden uit te gaan flossen :r :r :r

een streepje zou mooi zijn.:p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.