![]() |
irri ..... junkmail
sooooo vreselijk irritant die mailtjes,
ze komen op de meest ongelegen momenten in je mailbox net als hij toch al iets te vol was ....... |
waar heb je het over he ??
|
Citaat:
|
kheb niet egt zo last van junkmail:{
|
nou ik heb er vreselijk veel last van en ik wilde wel eens weten of andere er ook zo ontzettend veel last van hadden van de 30 mailtjes heb ik meestal meer dan de helft junkmail
|
Hoe kom je trouwens aan zon niet normaal enorme avatar???
|
Hele mooie foto (Y) maare.. hij verneukt de lay-out een heel klein beetje :Y)
en hoe heb je die zo groot gekregen, hij kan toch alleen maar 60*60 ? :? |
ja was een beetje iets fout gegaan ben hier nml nieuw dus neem het me nie kwalijk als er iets fout ga !!!!!!!!
:? :? :? |
maar hoe krijg je die foto's zo groot? :?
|
huh? die avatar moet veel kleiner zijn :?
|
Citaat:
zeg ik ook al 2 keer |
waarschijnlijk was ie onder het maximaal aantal bytes, dan kan ie er ook nog op, een andere beredenering zou ik zogauw niet kunnen bedenken :{
|
ik weet ook nie waarom jullie allemaal zon klein avater hebben maar bij mij deedie het gewoon hoor.
staan allemaal op mn comp en toen gewoon bladeren en toevoegen meer heb ik nie gedaan..... |
Das vaag:?
enne...ik heb in me hotmail ok vreselijk veel last van Junkmail,ik krijg er nooit een bericht van iemand die ik ken ofzo,altijd reclame!!! Wat heb ik er nou aan??? |
Citaat:
:O [negeer-mode] |
dan doe je heeeeeel simpel, je neemt een ander e-mailadres en je vertelt het tegen niemand...
Wedden dat je geen junkmail meer krijgt... edit: oh ja, en bij de meeste staat ook wel ergens een knopje "Unsubscribe" ;) |
Ik gebruik hotmail JUIST voor m'n junkmail :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet gewoon je filteren op exclusief zetten, dan krijg je alleen maar mail in je inbox van mensen die ook in je adresboek staan :)
je moet trouwens wel voor de zekerheid elke 3 dagen ofzow in je ongewenste mail map kijken maar tis wel beter zo |
heb mn junk mail op exclusive maar ik krijg op 1 dag wel 40-50 van die zeikmailtjes:[
|
Re: irri ..... junkmail
Citaat:
maar het is idd erg irritant!!!!!! |
Citaat:
|
ik blok ze altijd
als je ze blokt moet je altijd het gedeelte achter de @ blokkeren anders krijg je weer van de zelfde gast onder een andere naam bv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg sinds kort mailtjes van mensen die ik niet ken met virussen in! :[ |:(
|
Citaat:
van sfm, goldfish, mailerdaemon enzow |:( |
ik krijg de laatse tijd junkmail van 300kb ofzo, telkens de melding dat ik teveel ruimte gebruik:[ en lukt me niet om junkmail uit te zetten:(
|
Citaat:
|
ik krijg alleen "spam" en emailberichten die ik wil :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja dan zeg ik het maar voor degene die het nog niet hebben gedaan . |
Citaat:
|
goh vooral die engelse mensen zijn irri, die blijven sturen ondanks dat je ze blockt!
kut irri mensen kappuh!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.