Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Mijn geld... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=16029)

Babysmurfie 22 July 2002 17:36

Mijn geld...

is op:(.
En ik heb geen vakantiewerk:{.

The6thgate 22 July 2002 17:46

mijn geld is ook op.
Maar ik heb wel werk

Headliner 22 July 2002 18:34

Mijn geld is ook bijna op :(

dat worden geen terrasjes meer v/d week :( :[
maar ik heb nog wel werk, 12 aug. :p

Babysmurfie 22 July 2002 18:40

Pfff man, mijn vou en moe verjaren deze week, heb dus 2 cadeautjes moeten kopen:r. En heb een kaart voor een fuif gekocht, zaterdag ook weggeweest:+
-->Geen geld meer over.

LoeLoe 22 July 2002 19:05

Ik heb geld zat*)

Babysmurfie 22 July 2002 19:13

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik heb geld zat*)
Kan je wat missen;)

Nightwolf 22 July 2002 19:13

hmmm.....ik heb ook geen geld meer...maar binnenkort tegemoetkoming en daarna studiefinanciering en dan krijg ik 30 euro minder :(

AngelHeart 23 July 2002 15:55

Uuhm, al je geld opmaken is niet zo slim. Je moet altijd iets achter de hand houden. Voor onverwachte zaken ofzo.......doe ik wel altijd.

Maar goed, dat leer je denk ik nog wel ;)

ramsesii 23 July 2002 16:03

mijn geld is niet op en ik krijg deze week weer geld om op te maken

dat wordt dus veel terassjes pikken en op vakantie en nog kleren kopen en nog... en nog.... en nog..... :D :D :D *) *) *) *)

Bird Of Prey 23 July 2002 16:05

Rand-stad uitzendburo-hooo :p

of welk uitzendburo jullie in België ook hebben :)

en anders ga je gewoon een beetje rondkijken of er ergens nog werk is, in winkels is er altijd nog wel plaats, alleen schuift dat (in Nederland) niet zo, als je 16 bent kun je bij de post gaan werken, moet je wel vroeg opstaan, maar je bent ook relatief vroeg vrij en t betaalt redelijk goed :)

Babysmurfie 23 July 2002 17:33

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
Rand-stad uitzendburo-hooo :p

of welk uitzendburo jullie in België ook hebben :)

en anders ga je gewoon een beetje rondkijken of er ergens nog werk is, in winkels is er altijd nog wel plaats, alleen schuift dat (in Nederland) niet zo, als je 16 bent kun je bij de post gaan werken, moet je wel vroeg opstaan, maar je bent ook relatief vroeg vrij en t betaalt redelijk goed :)

Nou ja, ik ben gaan kijken voor vakantiewerk, maar blijkbaar willen mensen vakantiewerkers die ouder dan 16 zijn:(.
En je moet overal mensen kennen om aan werk te raken, en dat is niet zo bij mij.

Babysmurfie 23 July 2002 17:34

Citaat:

Originally posted by AngelHeart
Uuhm, al je geld opmaken is niet zo slim. Je moet altijd iets achter de hand houden. Voor onverwachte zaken ofzo.......doe ik wel altijd.

Maar goed, dat leer je denk ik nog wel ;)

Wel ja, ik heb nog wel geld op mijn rekening, maar dat kan ik niet opmaken he, dat is spaargeld...
En voor onverwachte zaken reken ik op mijn pappie*) ;)

TheGroovMaster 23 July 2002 21:08

Trouwens ik heb me portomonee terug gevonden.. moet je raden hoe ik er aan dacht.... ja aan dat "Shit" topic wat ik gestuurd had. Ik zat idd weer eens op DIE wc te scheiten en bedacht me opeens dat ik ff bij me broertje op ze kamer was geweest om wat downloads aan te zetten, ik leg dus de krant neer en ging ff flink door drukken... klaar is kees, ik door trekken en ren naar de kamer van me bro... yeah hij was er, gelukkig nog niet de bank opgebeld en me 30€ weer terug!!!

maar waar het hele verhaal op neer komt dat ik nu 155€ heb gespaart in 1 weekie voor de vakantie 2 aug!!!!

BlueWolf 23 July 2002 21:09

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik heb geld zat*)

AngelHeart 24 July 2002 14:59

Citaat:

En voor onverwachte zaken reken ik op mijn pappie
Hmm....

Waar pappies allemaal niet handig voor zijn ;)

AngelHeart 24 July 2002 15:01

Citaat:

Ik heb geld zat
Nou, als je lief ben dan deel je alles met ons :p

Zullen wij allemaal jou heel dankbaar voor zijn.

:9

ramsesii 24 July 2002 15:21

Citaat:

Originally posted by groovmaster

maar waar het hele verhaal op neer komt dat ik nu 155€ heb gespaart in 1 weekie voor de vakantie 2 aug!!!!

good 4 u.... maar 155 euro voor de vakantie is niet erg veel !!!

ik mag blij zijn als ik het met 1550 euro kan doen :)

Luigi 24 July 2002 20:17

Re: Mijn geld...

Citaat:

Originally posted by DaSuperEvy

Tijd voor een 2e hypotheek op je huis!;) :) :)

Babysmurfie 24 July 2002 20:50

Re: Re: Mijn geld...

Citaat:

Originally posted by Luigi

Tijd voor een 2e hypotheek op je huis!;) :) :)

Zo erg is het nog niet:).
Naja, een tijdje geen cinema enzow...

Headliner 24 July 2002 21:35

ik heb (voorlopig) ook weer geld, gewoon ff 30 euro van mijn ouders los gepraat, wat ik ermee ga doen, zie ik morgen wel .. :)

ramsesii 25 July 2002 10:03

WEEEE

vanmorgen girofoon gebeld...

vanmorgen om 9:00 uur was u saldo 2621 EURO

laat die vakantie maar komen

TheGroovMaster 25 July 2002 14:15

yeah heb me protomonee weer gevonden, lag dat ding by me bro op ze kamer. weet je hoe ik erachter kwam... ey volgens mij heb ik dit al verteld... nouja zat weer es te scheiten en zat me te bedenken dat ik dat die avond ook heb gedaan maar moest zonodig dat ik was weggerend. zat ik me te bedenken, ey misschien heb ik hem daar laten liggen, dus ff die snelcurus snel kacken gedaan en jahoor.. hij lag daar!

alles dus gelukkig weer terug en in me potje zit nu 180 euro dus groeit weer een beetje zater en zondag weer 20 en woensdag 18 zit ik op €238 als zak geld voor de vakantie. pinnen is ook zo mooi dus komt lekker wat bij.
mijn vakantie gaat lekker door!

Babysmurfie 25 July 2002 14:21

Citaat:

Trouwens ik heb me portomonee terug gevonden.. moet je raden hoe ik er aan dacht.... ja aan dat "Shit" topic wat ik gestuurd had. Ik zat idd weer eens op DIE wc te scheiten en bedacht me opeens dat ik ff bij me broertje op ze kamer was geweest om wat downloads aan te zetten, ik leg dus de krant neer en ging ff flink door drukken... klaar is kees, ik door trekken en ren naar de kamer van me bro... yeah hij was er, gelukkig nog niet de bank opgebeld en me 30€ weer terug!!!

Citaat:

yeah heb me protomonee weer gevonden, lag dat ding by me bro op ze kamer. weet je hoe ik erachter kwam... ey volgens mij heb ik dit al verteld... nouja zat weer es te scheiten en zat me te bedenken dat ik dat die avond ook heb gedaan maar moest zonodig dat ik was weggerend. zat ik me te bedenken, ey misschien heb ik hem daar laten liggen, dus ff die snelcurus snel kacken gedaan en jahoor.. hij lag daar!

alles dus gelukkig weer terug en in me potje zit nu 180 euro dus groeit weer een beetje zater en zondag weer 20 en woensdag 18 zit ik op €238 als zak geld voor de vakantie. pinnen is ook zo mooi dus komt lekker wat bij.
mijn vakantie gaat lekker door!

Inderdaad je had het al eens verteld:p

meiske 26 July 2002 12:08

Re: Mijn geld...

Citaat:

Originally posted by DaSuperEvy

haha heb ik geen last van, ik heb nog geld.
en krijg nog geld en heb een super leuk baantje!

Mr.Master 26 July 2002 12:47

geld in overvloed, en ik verdien meer dan ik uitgeef...dat wordt dus alleen maar meer...

anemic 1 August 2002 13:39

Citaat:

Originally posted by Mr.Master
geld in overvloed, en ik verdien meer dan ik uitgeef...dat wordt dus alleen maar meer...
ik ook..ik heb nu nog 800 euro en mijn komende loon is 1200 euro
dat maakt totaal 2000 euro eind augustus

Linnea 2 August 2002 21:09

ik loop vet binnnen met me werk!:) kben wel onwijs gesloopt hoor, amar nog maar een weekie:)

QQQ 2 August 2002 21:47

Hmz 220 euro is zat als je niet zelf op vakantie gaat dacht ik zo

xlizzx 3 August 2002 09:48

ik heb men vader O-) O-)

halladio 9 August 2002 10:18

mijn geld is vol :D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.