Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   wat gaat iedereen studeren? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=16642)

anemic 2 August 2002 22:16

wat gaat iedereen studeren?

ik media & entertainment management op de Haarlemse Hogeschool in (duh) Haarlem. Wat jullie?

BlueWolf 2 August 2002 22:28

Industrieel ingenieur in het BME in Gent

Girlnextdoor 2 August 2002 22:28

Ik ga nu dit jaar het laatste jaartje SPW doen, en dan ga ik naar de PaBo.
(waarschijnlijk, dan "niets in het leven is zeker")

voor degene die dit niet weten: SPW= Sociaal Pedagogisch Werker, PaBo= Pedagogische Academie Basisonderwijs ;)

Tyskie 2 August 2002 22:33

Recht op de KUB/UvT

Kampie 2 August 2002 22:35

HBO Communicatie Systemen aan de Hanze Hogeschool in Groningen..

AmbyPur 2 August 2002 23:20

Sociaal Pedagogische Hulpverlening , hogeschool windesheim in Zwolle

GkuA 2 August 2002 23:42

Moleculaire Levenswetenschappen, op de KUN

The6thgate 3 August 2002 10:31

Biometrie op de Hogeschool Zuyd in heerlen

The Phit 3 August 2002 10:35

ED&I op HBO van Amsterdam

Nookie84 3 August 2002 12:46

Propedeuse Toegepaste Psychologie, op de fontys in Eindhoven, das maar 1 jaar, daarna waarschijnlijk psychologie, weet alleen nog nie waar

Jamiel 3 August 2002 13:06

Ik denk, ik wil wat in de muziek doen later!
"hehe, dan moet ik wel naar het westen"
Blijkt dus dat mijn "droom" opleiding in ENSCHEDE Is....jah, mijn woonplaats...
Maar wordt wel lijp, ik ga me aanmelden voor de popacademie aan de saxion hogeschool

jammer dat ik auditie mot doen :{

LoeLoe 3 August 2002 14:50

Onderwijsassistente (nog 2 jaar) =======>> PABO (3 jaar) =========>> Kinderpsychologie OF doorstuderen voor lesgeven op de middelbare school (3 tot 5 jaar)

stefanhendriks 3 August 2002 14:58

PABO, te haarlem (HS Haarlem, wordt INHolland).

Jamiel 3 August 2002 16:01

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Onderwijsassistente (nog 2 jaar) =======>> PABO (3 jaar) =========>> Kinderpsychologie OF doorstuderen voor lesgeven op de middelbare school (3 tot 5 jaar)
Whu :{ jij hebt veel plannen voor de toekomst!

Babysmurfie 3 August 2002 18:18

Ga naar 5de: moderne talen-wetenschappen (nog altijd middelbaar dus)

BWM 3 August 2002 19:14

Bedrijfswetenschappen

Nijmegen

KUN

Fade of Light 3 August 2002 20:04

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Kinderpsychologie
als ik me goed herinner heb je mavo gehaald, hoe wil je dan deze universitaire opleiding doen? :/

ik ga technische informatica doen

Kampie 3 August 2002 20:29

als je goed leest dan zie dat ze een opsomming maakt..

Ik ben ook begonnen als MAVO'er en ga nu ook op voor het HBO en daarna ook misschien nog wel een Universitaire Opleiding.. ik ben het Student zijn nog lang niet zat.. :)

AmbyPur 3 August 2002 21:05

Citaat:

Originally posted by fracklover
Maar wordt wel lijp, ik ga me aanmelden voor de popacademie aan de saxion hogeschool

succes.. denk je dat je het gaat halen?

bloempjuh 3 August 2002 23:32

Journalistiek (!!) aan de Fontys Hogeschool in Tilburg :D

Riddler 4 August 2002 10:28

Citaat:

heey :D nog een enschedeer :D

ik doe nog steeds ICT in hengelo, dat nog 2 jaar, en dan naar saxion hogeschool(als alles goed gaat:))

Fade of Light 4 August 2002 12:01

Citaat:

Originally posted by Kampie
als je goed leest dan zie dat ze een opsomming maakt..

Ik ben ook begonnen als MAVO'er en ga nu ook op voor het HBO en daarna ook misschien nog wel een Universitaire Opleiding.. ik ben het Student zijn nog lang niet zat.. :)

kan je van mbo tot aan universiteit komen? hmmz, lijkt me toch wel lastig (en extra lastig voor iemand die zo doorstroomt), want het niveau van de opleding psychologie blijkt niet een van de makkelijkste opleidingen te zijn...

anemic 4 August 2002 13:15

Citaat:

Originally posted by Fade of Light

kan je van mbo tot aan universiteit komen? hmmz, lijkt me toch wel lastig (en extra lastig voor iemand die zo doorstroomt), want het niveau van de opleding psychologie blijkt niet een van de makkelijkste opleidingen te zijn...

mijn moeder heeft vbo gedaan- daarna opleiding tot handarbeiddocent - pabo -psychologie
nu is ze dus psycholoog en heeft een vette baan.

boertje 4 August 2002 14:26

ik ga voor de lerarenopleiding biologie in R'dam

MMORE Tom 4 August 2002 16:13

Ik studeer vanaf volgend school jaar ( 2 sept geloof ik ) Geneeskunde aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam

Niet de universiteit aan de Kralingse Zoom, maar die bij het Dijkzigt ziekenhuis

Witkop 4 August 2002 19:32

Accountancy (nee ik ben niet corrupt dus ik zal het toch wel niet halen) aan de HES in Amsterdam

Kampie 4 August 2002 22:21

Citaat:

Je kan van iVBO tot aan de Universiteit komen...als je maar je best wilt doen.. :) Je kan dus van iVBO naar VBO naar MBO naar HBO naar Universiteit :) enz.. enz..

Jamiel 5 August 2002 13:47

Citaat:

Originally posted by AmbyPur

succes.. denk je dat je het gaat halen?

Thx!
Um.... I hope ?? Het bestaat nog maar een jaartje die opleiding en er hadden zich 600 aangemeldt... maar 200 werden toegelaten...

Eeej Riddlermark, 'sup?
Wat voor opleiding ga jij doen dan daaro?

Riddler 5 August 2002 19:01

Citaat:

Eeej Riddlermark, 'sup?
Wat voor opleiding ga jij doen dan daaro?

dat weet dus nog niet, maar kheb nog 2 jaar bedenktijd, dus dat gaat wel goed komen:)

Linnea 5 August 2002 19:57

kwil na jaarjte havo naar Vrije hoge school in Driebergen gaan, da's maar een jaartje,. maar kken dan goed uitzoeken wat en waar ik daarna heenwil. Want ik ben nog maar 16 als ik van de havo kom

Karliene 5 August 2002 21:18

mbo internationale handel te Utrecht

Ik weet eigenlijk niet waarom. Het was meer een wanhoopsbeslissing..

AmbyPur 5 August 2002 22:38

Citaat:

Thx!
Um.... I hope ?? Het bestaat nog maar een jaartje die opleiding en er hadden zich 600 aangemeldt... maar 200 werden toegelaten...

nogmaals heel veel succes dan

FunFair 6 August 2002 11:07

Algemene Operationele Technologie op de Hogeschool van Utrecht.

vraag me alleen af wanneer ze me eens een info pakket toesturen.

GregoorvanDijk 6 August 2002 15:28

Ik doe Sport Economie en Communicatie, in Tilburg. Daarna nog vrijetijds wetenschappen (als ik dan nog zin heb).

bloon 6 August 2002 15:46

hoogstwaarschijnlijk technische informatica aan de tu/e

Bazzemans 7 August 2002 19:45

Informatica Communicatie Academie (ICA for short) te Arnhem :)

koelkast 7 August 2002 20:47

alweer 3e jaars student aan de studie

Hogere informatica :Y)

LoeLoe 8 August 2002 12:15

Citaat:

als ik me goed herinner heb je mavo gehaald, hoe wil je dan deze universitaire opleiding doen? :/

ik ga technische informatica doen

Veel mensen denken ook dat als je mavo gehad hebt nooit naar de PABO kan gaan maar dat kan tegenwoordig allemaal via allemaal omwegen..moet wel 2 jaar langer doorleren dan wanneer je een hogere opleiding hebt gehad maar jah who cares:{ :+

Ar-Tuur 8 August 2002 13:29

Als ik in mei slaag wil ik daarna misschien Geschiedenis met als afstudeerrichting Journalistiek of iets met vrije tijd/toerisme, of een taal studeren.. ben er nog niet uit. Er zullen binnenkort ook nog wel nieuwe opties bijkomen misschien, gelukkig heb ik nog een jaar om te kiezen, al is dat jaar behoorlijk kort. :{

taiz 8 August 2002 13:34

begin binnenkort met Bedrijfskunde aan de UT in Enschede :)

Diz 9 August 2002 10:57

Ik ga nu naar mijn derde jaar van de opleiding pedagogiek op het fontys in Tilburg.

Wat ik daarna allemaal ga doen, weet ik echt nog niet, effe afwachten of ik na die 4 jaar nog wel zin heb om door te gaan

bAnAnAqUeEn 9 August 2002 14:23

ik ga naar de tolkenschool in antwerpen en ik wil graag dus buiten het normale talenpakket spaans ofzo leren, maar noors ofzo zegt me ook wat, maar om later goed te verdienen moet ik een taal leren die gesproken wordt in een van de landen die binnekort bij de EU gaan komen! maar ik heb nog een heel jaar om te beslissen wat het word he :D

baron_sengir 11 August 2002 14:35

Technische Wiskunde in Delft...maar eerst ff naar de oWee

bootje 11 August 2002 14:39

5de Latijn/Wiskunde

Hertog_Joost 11 August 2002 18:10

Ik begin (over een paar weekjes alweer!) aan Informatiekunde aan de Universiteit Utrecht...

bAnAnAqUeEn 11 August 2002 18:15

Citaat:

Originally posted by bAnAnAqUeEn
ik ga naar de tolkenschool in antwerpen en ik wil graag dus buiten het normale talenpakket spaans ofzo leren, maar noors ofzo zegt me ook wat, maar om later goed te verdienen moet ik een taal leren die gesproken wordt in een van de landen die binnekort bij de EU gaan komen! maar ik heb nog een heel jaar om te beslissen wat het word he :D
heeeeee mijn soulmate gaat over een jaartje ook voor tolk :D

nu moeten we allebei wel nog een jaartje economie moderne talen doen maar dan :D

Superjood 12 August 2002 17:54

ik ga bedrijfskunde doen in rotterdam. introductie beginnen al maandag en duren 4 dagen

linyxlin 14 August 2002 17:56

Citaat:

Originally posted by Leiderdorp 651
ik ga bedrijfskunde doen in rotterdam. introductie beginnen al maandag en duren 4 dagen
cool.... de eerste die ik ergens op internet zie die het zelfde studie doet als mij 8*

Tweeling 14 August 2002 21:48

Ik ga Bouwkunde doen in Tilburg, en heb er zin in !!

(hmmm de eerste die ik hier zie, die bouwkunde of iets dergelijks gaat doen)

casual 18 August 2002 11:57

Ik studeer aan de KMA in Breda, vorige week begonnen.
Ik word als alles goed gaat officier bij de infanterie.
Morgen al lekker op bivak, dus ik zal een hele tijd niet online verschijnen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.