Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   bijna dood... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=16960)

Banaan 10 August 2002 16:35

bijna dood...

nou ja niet denken dattik nu bijna dood ben gegaan :p maar toennik 2 weken oud was wassik al bijna dood gegaan :( ik kon niet meer ademen en was eingelijk al dood. er zat 1 of andere ijzeren ding in me buik...dan verstopte de longen. soms hebbik van die momenten: Waarom hebben ze me niet laten sterven :( want er zijn toch weinig die om me geven...maar als je het anders kijkt zijn er ook best veel die wat om me geven...ik ben echt bang dattik wat verkeerds ga doen :( ik durf niks meer te slikken door dat verhaal over ijzer :(

Fallen_Engeltje 10 August 2002 19:01

Re: bijna dood...

Citaat:

Originally posted by BaNaaN
nou ja niet denken dattik nu bijna dood ben gegaan :p maar toennik 2 weken oud was wassik al bijna dood gegaan :( ik kon niet meer ademen en was eingelijk al dood. er zat 1 of andere ijzeren ding in me buik...dan verstopte de longen. soms hebbik van die momenten: Waarom hebben ze me niet laten sterven :( want er zijn toch weinig die om me geven...maar als je het anders kijkt zijn er ook best veel die wat om me geven...ik ben echt bang dattik wat verkeerds ga doen :( ik durf niks meer te slikken door dat verhaal over ijzer :(
wow, niks geks gaan doen he, dat wil ik niet, weet je iegenlijk zal een keer foto's van je buik longen moet laten maken en dan zien dat er helemaal niks zit kan heel goed werken misschien? ( volens mij kan het niet zomaar maar goed):)

moucie 10 August 2002 20:15

hee nu geen gekken dingen gaan doen he?
er zijn altijd mensen die van je houden.
en vind je die niet meteen in je omgeving, dan weet je dat wij forumers van je houden...

en inderdaad een bijna dood ervaring is niet niks.
misschien moet je er eens met een profesioneel iemandover praten want niemand heeft er iets aan als jij jezelf wat aandoet
en eigenlijk wil jij zelf dat ook niet doen dat weet jezelf ook.

bAnAnAqUeEn 10 August 2002 21:22

Citaat:

neeeeeeeeeeeeen :( niet zielig doen! natuurlijk zijn er wel veel mensen die om je geven! bananaqueen, je medeonderdanen enzo...... en pauwtjuh! :) je mag pauwtjuh ni vergeten he!

Banaan 10 August 2002 22:48

Re: Re: bijna dood...

Citaat:

Originally posted by bAnAnAqUeEn

neeeeeeeeeeeeen :( niet zielig doen! natuurlijk zijn er wel veel mensen die om je geven! bananaqueen, je medeonderdanen enzo...... en pauwtjuh! :) je mag pauwtjuh ni vergeten he!

wie? :p neej maar dat zijn internet personen en via internet kom je aardigere mensen tegen die je irl tegen komt, vele hebben liever hulp via internet.

Foetsy 11 August 2002 17:25

idd, ik heb ook bijna alleen maar vrienden via internet

!Y!US!C!30X 11 August 2002 17:27

Citaat:

Originally posted by Foetsy
idd, ik heb ook bijna alleen maar vrienden via internet
ben je niet de enigste..
ik heb wel een groepje waarmee ik omgaan, maar ik kan die mensen eigenlijk geen 'vrienden' noemen, waarom? ze zetten je gewoon voor lul enzo..:(
En over het internet kom je gewoon stuk aardigere mensen tegen, heb je ook geen verplichtingen met wie je omgaat
mijn goede vrienden komen allemaal van het internet af..

Plankje 11 August 2002 19:01

Re: Re: Re: bijna dood...

Citaat:

wie? :p neej maar dat zijn internet personen en via internet kom je aardigere mensen tegen die je irl tegen komt, vele hebben liever hulp via internet.
boeit dat? Mun internet vrienden vindt ik net zo belangrijk als mun vrienden irl

Foetsy 11 August 2002 19:30

ik heb geen vrienden irl. Met wat jij bedoelt met irl. mijn leven is ook het leven dat ik op internet voer. de mannetjes op school behandelen me als iemand die dom is en er is om op te klote en te slaan.

klootzak 12 August 2002 00:24

Citaat:

knip
het lullige is, er geven veel mensen om je
wordt dus geen lijk.
(oftewel pleeg geen zelfmoord)

anouk 12 August 2002 10:58

Kom op nd, je roelt toch ?
Ik geef wel om je, en nog n hele boel andere mensen weet ik cker!
Kom op he ?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.