Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   stelling: (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=17150)

meiske 14 August 2002 17:07

stelling:

vanmiddag las ik in een blad ergens dit.

veel kinderen/tieners/jongeren die zich eenzaam voelen verschuilen dat achter internet.
vooral om hun gevoelens te uiten zitten ze vaak op een FORUM!

daarom luidt mijn stelling:
iemand die op het forum komt is (vaak) eenzaam.

Bobba. 14 August 2002 17:18

Eerlijk? Vroeger was ik zo. In groep 7, had ik 3 vrienden in de straat ging ik soms mee voetballen. Dus beetje eenzaam zou best kunnen. Maar sinds ik op de middelbare school zit, kan ik aan elke vinger 10 vrienden tellen. En iedereen heeft tegenwoordig MSN. En inderdaad communiceren over MSN doe je makelijker dan in het echt. Bijvoorbeeld als je verliefd bent op iemand.

Optie 3 voor mij dus ...

!Y!US!C!30X 14 August 2002 19:21

het is wel beetje waar..
voor mij dan is het heel moeilijk om mensen te vertrouwen, of om mensen echt goede vrienden mee te worden, omdat ik dat vertrouwen op een manier niet kan opbouwen
en over het internet lukt het wel, daar maak ik een stuk makkelijker vrienden..
dus er zit idd wel een kern van waarheid in..:{

koelkast 14 August 2002 19:36

totaal niet maar je moet wat als het saai is op je werk :7

The6thgate 14 August 2002 19:38

neuj ben k t niet mee eens. Ik heb genoeg vrienden, en voel me absoluut niet eenzaam ofzo:)
vind het gewoon leuk om te forummen e.d.

Nemo 14 August 2002 19:51

HAHAHAHA omdat er toevallig een paar zijn.

Ik ben een jongen haha echt maar ben dus echt niet eenzaam, integendeel bevind mij iedere dag onder de mensen, zijn het niet mijn vrienden dan is het mijn vriendin wel en als zij het niet is is het mijn werk. Ik hou gewoon erg van discussie en vind het leuk hoe mensen over sommige onderwerpen denken.
Dan ben je echt niet eenzaam maar ja die mensen komen ook overal toch? ja internet is natuurlijk makkelijk he.

Maar mensen schaam je niet als je op een forum zit hoor, er is echt niks mis mee, tenzij het een van je levensdoel is.

Isaac 14 August 2002 22:01

Citaat:

Originally posted by Nemo

Maar mensen schaam je niet als je op een forum zit hoor, er is echt niks mis mee, tenzij het een van je levensdoel is.

Heh, shit, laat het nou net me levensdoel zijn om kluizenaar te worden en dan met me labtob heel de dag te forummen :)

ma zit wel kern van waarheid in...

TheGroovMaster 14 August 2002 22:54

slaat echt op bullshit, ik heb genoeg vrienden waar ik heen kan gaan, ik spandeer alleen een gedeelte van de dag aan internet, en me vrienden zittten daar ook. Tis gewoon een handy medium om makkelijk af te spreken, goedkoper al bellen!!!

ok natuurlijk zijn er een hoop mensen die dat ook doen jah, maar om nou te zeggen dat veel kinderen/tieners gaan internetten omdat ze zich eenzaam voelen?? gewoon een stelling die is bekeken vanaf de kinderen die "eenzaam" zijn.
er zijn net zoveel niet "eenzame" kinderen/tieners online!!!!

2pac 14 August 2002 22:57

Citaat:

Originally posted by koelkast
totaal niet

Smarthezz 15 August 2002 09:45

Hahaha wat een onzin... Kijk, ik kan me wel voorstellen dat je de hele dag achter internet zit als je eenzaam bent, daar niet van, maar ja, een muis heeft een staart, maar niet alles met een staart is een muis zullen we maar zeggen... (voor de blonde mensen: iemand die eenzaam is kan op het forum zitten, iemand die op het forum zit is niet speciaal eenzaam...)

Ik ben totaal niet eenzaam. Elke dag naar m'n vriendin, doe vaak iets met vrienden, etc. etc. Ik voel me lekker zo :) Ik vind het gewoon ook wel gezelli hier en al helemaal als ik me verveel (o:

Cheerz

ramsesii 15 August 2002 09:50

ik zit hier alleen omdat ik niks te doen heb om mijn werk... meer niet... als ik thuis ben dan zit ik nooit op het forum

Ar-Tuur 15 August 2002 17:24

Citaat:

Originally posted by Smarthezz
Hahaha wat een onzin... Kijk, ik kan me wel voorstellen dat je de hele dag achter internet zit als je eenzaam bent, daar niet van, maar ja, een muis heeft een staart, maar niet alles met een staart is een muis zullen we maar zeggen... (voor de blonde mensen: iemand die eenzaam is kan op het forum zitten, iemand die op het forum zit is niet speciaal eenzaam...)
Hier sluit ik me bij aan..

bloon 15 August 2002 18:04

Re: stelling:

Citaat:

Originally posted by meiske
daarom luidt mijn stelling:
iemand die op het forum komt is (vaak) eenzaam.

daarvan is hier wel een mooi voorbeeld geweest, enkele maanden terug, van een iets ouder persoon :o

trustfire 31 August 2002 09:07

ik vind het zo dom dta bijna iedreen zegt dat ze zoveel vrienden hebben.....moet je maar eens bij jezelf nagaan wat nou een echte vriendschap is....dan hou je r niet meer aan elke hand tien ovre dnek ik hoor.....
ik zeg niet dta ik eenzaam ben maar ik word ook weer niet omringd door vrienden....
ik vind er een kern van waaarheid inzitten....!

Hertog_Joost 31 August 2002 09:42

Grapjassen... Kijk, IRL heb je geen vrienden in Japan ofzo (ik noem maar wat), en dat kan via internet heel makkelijk. Oké, niet via een Nederlandstalig forum, maar ja... you get the point :)

Denden 100 piek 31 August 2002 09:57

hahaha,dat heb ik niet hoor.
Ik ga naar het forum toe omdat ik dat heel leuk vind en ook om het gamen af te wisselen met iets anders.

FRSH 31 August 2002 10:02

kvinnut grappig om andere mensen te leren kennen en meningen te horen..
vrienden heb ik genoeg, een vriendin, en eenzaam ben ik echt niet hoor dus voor mij echt bullshit

appelshampoo 31 August 2002 17:58

Re: Re: stelling:

Citaat:

Originally posted by ronald

daarvan is hier wel een mooi voorbeeld geweest, enkele maanden terug, van een iets ouder persoon :o

jah ik weet wie je bedoelde

!Y!US!C!30X 31 August 2002 18:02

Re: Re: Re: stelling:

Citaat:

Originally posted by annestacia
mag ik vragen wie?
tenzij het erg is, dan hoef je het niet te zeggen:{

Nightwolf 31 August 2002 19:07

Re: Re: Re: stelling:

Citaat:

Originally posted by annestacia
niet weer he?

meiske 31 August 2002 20:16

ik weet ook wel wie je bedoelt maar zeg het maar niet

Stapper 31 August 2002 20:34

er zit een kern van waarheid in, je zit alleen achter je pc en bent niet in contact met andere mensen

iig zo zie ik het
ben ook alleen :'(

Jolie 31 August 2002 22:03

Zit wel een kern van waaheid achter :)

Cheryl 31 August 2002 22:20

xit hier meestal alsk me verveel :p
maar dr schuilt wel een kern van waarheidjes in ja :) bijv als dr niemand leuks online is dan gaan ik hier heen :)

Diz 31 August 2002 22:45

Ik ben echt niet eenzaam omdat ik vaak op dit forum kom, ik ben gewoon benieuwd wat andere mensen te melden hebben.

En over het algemeen is dat best interessant om te horen wat andere mensen van bepaalde zaken vinden

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.