![]() |
Waarom gebeuren alle slechte dingen altijd tegelijk???
Waarom moeten veel mensen altijd keer op keer in een betrekkelijk korte tijd (zeg 2 maanden) heel veel tegenslagen verwerken terwijl dat andere maanden wel meevalt???
|
de wet van merphey simpel 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als we dan toch gaan mierenneuken he? ;) :p :D |
Ja, het is net zoals met "openbaringen"
Je realiseert je allerlei dingen op 1 bepaald moment die je in het verleden niet door had. Dat doet ook pijn (ik spreek uit ervaring :( ) |
ja das kut he ! dus geef mij maar een murfie (:p) biertje !
|
Tsja Join the club
|
Hmm, leg eens uit over die wetten. Wees wel volledig hè. 8-)
|
Citaat:
hoeft niet, als die vloer al vuil is kun je niet zien of dat kind al gemorst heeft of niet ;) Citaat:
|
ja... euhm ok....
is het niet gwn allemaal toeval??? |
Citaat:
|
Citaat:
Racing Bartander |
ja, nogal vaag en niet leuk
|
tja...ben ik ook nog niet achter:?
|
Ik oowk nie..:'(
|
Weh...Murphy rulez big time!!!
|
ik heb maar een antwoord:
zo is het leven nou eenmaal, is niet uit te leggen |
Mjah wat je zegt..:(
|
serieus antwoord?
Dat isn iet zo. Alleen als je je goed voelt, dan gaan die slechte dingen voorbij en let je er niet echt op. Als je je kut voelt, dan let je erop en onthoud je alle slechte ervaringen beter |
Ja, het is gewoon dat als er één slecht ding gebeurt, je dan al slecht voelt, en andere tegenslagen erger voelt, en je nog slechter voelt door allemaal kleine dingen, die je niet erg zou gevonden hebben als je je goed zou voelen, en dus niet eens opgemerkt zou hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis idd herkenbaar. NMaar dat komt omdat als je je verdrietig voeld, dat je dan veel moeilijker kijknaar de vrolijke dingen, en de vervelende dingen schijnen dan altijd veel kutter te gaan.
Gelukkig heb ik nu dat het beter gaat. Een groot negatief ding, tegenoverstaande van heel veel positieve. Dus ik dnek dat ik er dit keer wel goed bovenop kom. Jij sterkte ermee:* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.