![]() |
het grote-de-school-begint-weer-topic
wat zullen we er vanaf brengen :] ik hoop iig dattik overga(wie niet) maar huiswerk besteden zal wel moeilijk zijn. veel succes iedereen :]
(moet morgen naar school dus vandaar deze topic) |
iedereen die morgen naar school moet, you suck :p:p:p:+ ;)
|
Citaat:
|
you sucks bitch of a son :]:]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D :D Op zoek naar boekverslagen, werkstukken, spreekbeurten of andere hulp bij je huiswerk?
Mag dit hier wel, foeiO-) |
Citaat:
|
Re: het grote-de-school-begint-weer-topic
Citaat:
8 boeken lezen voor nederlands, 2 boeken voor engels en 2 boeken voor duits... Daarnaast nog tentamens, examens, leesdossiers en huiswerk... Mensen toch, mag ik ook nog leven ?!?!? GRMBL:[ |
Re: Re: het grote-de-school-begint-weer-topic
Citaat:
|
Re: Re: Re: het grote-de-school-begint-weer-topic
Citaat:
*gemotiveerd* Not ;) |
Ik hoef pas op 2 september ofzo weer naar school. :)
Verder hoop ik dat ik mijn VWO diploma haal, ben ook wel benieuwd naar het profielwerkstuk dat we moeten gaan maken, ook ben ik druk met tentamenweken, leesdossiers, etc. :{ |
Ik moet a.s vrijdag weer naar school voor een kennismaking. Maandag beginnen m'n lessen weer.
Eigenlijk wel weer zin in school want heb 12 weken vrij gehad. Pff best wel tering lang. :O |
moet over 2 weken pas naar school (1 dag in de week)
maar moet volgende week al weer beginnen op mijn stage plek (op een school) maarja, hoef geen lessen te volgen en das kwel |
Dinsdag beginnen de introductiedagen weer..volgende week donderdag moet ik beginnen met een half jaar stage :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.