![]() |
Ok..
Heey people..dit is een lang verhaal ik val op oudere jongens..ben zelf 14 ma dat wisten jullie al ikw as vorige week naar et strand en daar was ook een vriend van mij(17jr)en me pa en ma warenb der ook maja aannhet eind van de dag zei me pa jij valt op oudere jongens he..ik zo jah dus? hij zo die willen maar 1 ding..dus heb liever dat je aan de pil gaat..sorry hoor ma kan em wel snappen ma ik wrom moet ik aan de pil damnz...iik ben nog ni eens aan sex toen ofzow maja,.wat vionden jullie hiervan?
|
ik vind t heel verstandig van je ouwe. Beter voorkomen dan genezen :Y) :Y) :Y)
|
ben t ook volledig mee eens
|
ik zou als ouder t zelfde doen :)
|
ik wou da de pa van men meid zo was.
dan hoef je da verhaal nie te beginne da je er zelf aan wil |
je vader wil je gewoon beschermen, maar in jouw geval is dat niet nodig, jij bent verstandig genoeg om te weten wat goed voor je is en wat niet. wat dat betreft heb jij een stapje voor op andere meiden van jou leeftijd :)
|
gewoon aan de pil kan je tenminste sex HEBBEN als het er op aankomt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ik denk dat veel meiden blij zouden zijn met zo een vader. Zoals eerder gezegd is het meestal een probleem hoe te beginnen over de pil met ouders. :)
|
Citaat:
ik niet |
thnx oor de berichtjuhs denk dat ik et dan tog maar moet doen en et is tog ook bes wel handig mogt et een x gaan gebeuren ma voor mij hoeft et ni daarom heb ik zoiets van ik kan er tog mee w88 maja tog ma naaar me p[a luisteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen die condooms zijn nou niet echt onbreekbaar ofzo |
Re: Ok..
Citaat:
|
Dan mag jij hem misschien nog niet voor de sex gebruiken maar is ook erg handig met ongesteld zijn enzo. Kun je het uitstellen als het je een keertje niet uit komt enzo. De pil is niet alleen om zwangerschap te voorkomen. Je, hebt echt mazzel met zo'n vader!!!:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik denk dat ik gelijk heb en jij niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Progestativa veroorzaken na verloop van tijd geleidelijk insluipende bijwerkingen: irregulaire bloedingen, amenorroe, depressieve gevoelens, libidoverlies, gewichtstoename, dyspareunie en fluorklachten Gurl... if u take 2 much u get a fat ass 4 sure :) http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
dus....van mij mag je komen kijken, doe je best! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.