Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   wat een achterlijke broer heb ik (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=18037)

Nightwolf 28 August 2002 17:31

wat een achterlijke broer heb ik

wilt ie dat ik drivers voor m'n scanner (die t op mijn computer nie doet) download voor XP, terwijl ik die drivers al heb |:( ik prbeer m dat duidelijk te maken, zegt ie als domme reden "maar ik wil ze voor me zelf hebben" |:( jezus, t staat allemaal in een exe-bestand en tis alleen maar dat bestand openen en je hebt de drivers

achterlijk idioot is t |:(

Denden 100 piek 28 August 2002 17:46

Re: wat een achterlijke broer heb ik

lol*)

Robby 28 August 2002 20:51

ik snap er nix van :?

koelkast 28 August 2002 22:31

block user

Nightwolf 28 August 2002 22:32

:?

Babysmurfie 29 August 2002 13:15

Je bent niet de enige met een achterlijke broer:z
Heb een half uur nodig gehad om mijn broer duidelijk te maken dat hij msn messenger niet meer moest downloaden, omdat ik dat al gedaan had en dat hij gerust met de mijne kon werken, gewoon andere email en wachtwoord invullen|:(

Plankje 29 August 2002 13:19

mja wees slim en doe t zoals ik. Geef je bro t een account zonder admin rechten en zorg ervoor dat kazaa, msn en alle drivers al geinstalleerd staan zodra ie gebruik maakt van de comp :)

Nightwolf 29 August 2002 14:18

maar m'n broer heeft z'n eigen computer....t enige wat ik hoefde te doen was gewoon ff t internet uitzetten en dan via t netwerk naar de computer van m'n broer door te zenden en dan weer internet aan

maar goed, m'n scanner deed t op z'n computer ook nie en ook nie op z'n laptop :+

Luigi 29 August 2002 20:18

Citaat:

Originally posted by DaSuperEvy
Je bent niet de enige met een achterlijke broer:z
Heb een half uur nodig gehad om mijn broer duidelijk te maken dat hij msn messenger niet meer moest downloaden, omdat ik dat al gedaan had en dat hij gerust met de mijne kon werken, gewoon andere email en wachtwoord invullen|:(

haha :) dies zkr wel errug blont?:)

Chesta 29 August 2002 20:34

Re: wat een achterlijke broer heb ik

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
wilt ie dat ik drivers voor m'n scanner (die t op mijn computer nie doet) download voor XP, terwijl ik die drivers al heb |:( ik prbeer m dat duidelijk te maken, zegt ie als domme reden "maar ik wil ze voor me zelf hebben" |:( jezus, t staat allemaal in een exe-bestand en tis alleen maar dat bestand openen en je hebt de drivers

achterlijk idioot is t |:(

Ben maar blij dat ik je zus niet ben dan. Ik weet namelijk nog niet eens wat drivers zijn....

geitenwollens0x 30 August 2002 11:01

Re: Re: wat een achterlijke broer heb ik

Citaat:

Originally posted by Xissez

Ben maar blij dat ik je zus niet ben dan. Ik weet namelijk nog niet eens wat drivers zijn....

nee maar jij bent een meisje

The6thgate 30 August 2002 11:29

Re: Re: Re: wat een achterlijke broer heb ik

Citaat:

Originally posted by geitenwollens0x

hoezo bevooroordeeld;) :p

Nightwolf 30 August 2002 12:29

Re: Re: Re: wat een achterlijke broer heb ik

Citaat:

Originally posted by geitenwollens0x

dat slaat nergens op....ik ken er genoeg die dat wel weten

Chesta 30 August 2002 12:44

Citaat:

Weet je dat zeker dan ;) ;) Nee ok, ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo voor drivers interesseer....

Babysmurfie 30 August 2002 17:35

Citaat:

Ik zou het ook niet weten:)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.