Bird Of Prey |
1 September 2002 16:56 |
Citaat:
Originally posted by Luigi
K*t voor ju hoop voor je dat ut een ouw krot fiets was:?
|
nee, dat ding was eerstehands, nog maar iets van 2 of 3 jaar oud, bijzonder kut, ik heb nog wel een andere fiets wat wel al een bijzonder oud ding is, maar daarvan was 1 band zacht en de ander lek, en daar kwam ik pas zaterdagochtend 6.55 achter (doe er altijd ongeveer 5 minuten over om naar t werk te fietsen en ik begin om 7.00, maar ze letten niet zo nauw op de tijd, als je ns 5 of 10 minuten later komt zitten ze er niet mee, ben alleen jezelf maar later klaar), dus moest ik me nieuwere fiets pakken
enne Jolijntjer, als ik me ronde loop is de reden wrom ik me fiets meeneem om de post te kunnen vervoeren ;) ik krijg dat niet allemaal mee in me rugtas natuurlijk, tenzij ik 20 keer heen en weer loop, maar goed...da's natuurlijk als je niet van plan bent een marathon te gaan lopen geen goed idee ;)
en ja, er zat in 1 van me fietstassen nog een pakketje waarvan de mensen niet thuis waren en een bundel post, dat zat net in de ene fietstas die ook meegejat was, van die andere was t bandje om de tas vast te binden kort dus zo er af te halen, die andere met de belangrijkste inhoud zat dus net weer goed vast...
echt heel veel verwacht ik er niet van, maar ik heb tenminste aangifte gedaan, niet geschoten is tenslotte altijd nog mis
|