![]() |
mannenpil
Mit de mannenpil net zo gefinancieerd wordt (door de verzekering) als de pil voor vrouwen, zouden jullie jongens de pil dan gaan nemen als de betrouwbaarheid ook even groot is?
|
afhankelijk wat die pil precies doet...
|
hehehe.:p Ik neem aan dat die pil dan de komende paar lozingen zaad dan moet doden.:o Dat zou ik nooit gebruiken, want strax is t zo dat al je komende lozingen zaad gedood worden. En Phitje wil ook nog koters hebben later. :)
|
Da's bij ons toch ook nie grapjas zodra ik stop met die pil slikken kan ik zo weer kinderen op de wereld schuppen als ik wil
|
neeuh laat t meisie maar mooi aan de pil zijn :)
|
uhm daar moet ik toch echt wat nachtjes over slapen denk k
|
Citaat:
|
laat mij maar eerst de bijsluiter eens lezen dan voordat ik daar iets op ga zeggen (naast deze post dan :+)
|
vind het sowieso alle bij niks, voor mannen en vrouwen niet, das onnatuurlijk, condoom werkt even goed en is misschien nog beter voor je gezondheid ook
|
Citaat:
INFORMATIE VOOR DE GEBRUIKSTER (ze gaan er al meteen maar vanuit dat een vrouw ze slikt :?) Dan krijg je allemaal shit over de samenstelling etc. Wanneer mag u microgynon 30 niet gebruiken? blablablablabla Als u een bloedstolsel hebt offuh ernstig verhoofd risico voor het krijgen van trombose of suierkziekte of een ernstig verhoogd vetgehalte. Bijwerkingen: Gevoelige of pijnlijke borsten (nou jongens daar hoeven jullie alvast niet bang voor te zijn want die hebben jullie nie geloof ik) Afscheiding uit de tepel (:?) Hoofdpijn en migraine Minder zin om te vrijen; stemmingsveranderingen; irritatie van de ogen bij het gebruik van contactlenzen; Misselijkheid, overgeven Verandering in de afscheiding uit de schede Huidreacties Vochtophoping (ahaaaa vandaar die extra kilo's ineens..) Gewichtsverandering (neeej je meent het) Overgevoelingsheidreacties :):) Welke jongen wil er nog aan de pil ?:+ |
ik bedoelde de bijsluiter voor de pil voor de jongen :+
|
ervanuitgaand dat de beschrijving van Loeloe klopt en dat dat ook zo geld voor jongens...
Hmz, denk het wel eigelijk... |
Citaat:
irritatie van de ogen bij het gebruik van contactlenzen; Nee helaas want me lenzen gaan niet uit :D |
in hoeverre verandert de hormoon huishouding?
vrouw krijgt doorgaans een gestimuleerdere lichaams bouw door de pil (kont e.d ; p ) zouden jongens dan ook gespierder worden? ;] of nog meer de baard in de keel? dit alles wordt geregeld door de hormoonhuishouding.. dat zijn wel punten die ik zou willen weten alvorens aan zoiets te beginnen. |
hmz...wie durft er nu nog te zeggen dat vrouwen het niet zwaar hebben :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee want ik ben een vrouw :p
|
Citaat:
|
errmm de pil voor mannen?? neehhhh lijkt me niks... duurt toch nog wel een paar jaar en dan wil ik toch al kinderen dus :P
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat van die spieren dextor: we krijgen meer vet, dus meer bouw. Helaas werkt dat voor spieren niet zo :p |
Citaat:
wij hebben dan weer testosteron, wat dus WEL te maken heeft met bevordering van spiergroei. |
Citaat:
|
ik zou het wel pakken gewoon meer veiligheid...
en STEL dat het dezelfde bijwerkingen heeft als bij de vrouw (ma dat zal wel zeker niet zijn :)) zelf dan zou ek het nog pakken tis niet alzof die bijwerkingen zo erg zijn he :D |
Citaat:
:O Ik weet niet of ik het zou doen. Eerlijk gezegd moet ik helemaal niets hebben van dat hormonen gedoe. Ik eet ook al vlees :Y) |
vind ik een goeie zaak :p vrouwe moeten genoeg afzien,dus zo'n klein karweitje kan de man wel overnemen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ut ook zo doen, geen punt! Alleen ben ik nog al vergeet achtig |:( :)
|
Geen punt.......zou ik zo voor me vriendin over hebben
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.