![]() |
Kiezen - Accountant????
:? Help... wat moet ik kiezen... ik ben eigenlijk best goed met rekenen enzo. En uit gesprekken over wat ik moet gaan doen zeggen ze dat ik de economierichting in moet gaan. Alleen wil ik niet iets van accountant worden... wie weet of ie accountant wil worden en wat ik nog meer kan doen? :?
|
economie studeren :{
|
met een diploma economie kan je veel doen
-meteen werken -verder studeren voor: bv meester in de rechten, handelsvertegenwoorder, zelfstandig worden ik volg ook economie, kheb het gekozen voor de latere mogelijkheden:) |
ze zeggen dat je de economie richting in moet gaan.
Zorg nou maar gewoon dat je niet iets gaat doen omdat iemand anders dat zegt/ook doet. Maar zoek op internet naar opleidingen. Genoeg te vinden |
ik wil het zeker niet worden
heb zelf een jaar HEAO gedaan, maar dat was niks voor mij dit zijn opties -commerciele economie -bedrijfs economie -manegment economie en recht en nog meer, maar daar kan ik nu niet op komen, maar ga eens informeren bij een hoge school ofzo wat voren opleidingen er zijn en wat je er uit eindelijk mee kan doen |
Hmm, Economie/Bedrijfskunde/etc. , kortom "iets met economie" is zooo breed, je moet wel even verder denken dan "Met een economische opleiding word ik accountant" :o
|
Ik ben toch aan het kijken op hogescholen met economische richtingen. Er is inderdaad genoeg te doen. Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.