![]() |
orgasme bij mannen
en hoe voelt dat bij jullie? :]
|
lekker*)
erg lekker |
goed en lekker :+
|
was dat nu voor stomme vraag :?
|
Citaat:
|
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
(zegt da genoeg?) |
Het voelt lekker;)
mjah misschien iemand anders zin om in details te treden ik niet :D |
Citaat:
maar misschien is er iemand die wel zin heeft om zich blood te geven |
Volg het goede voorbeeld, wij vrouwen hebben het ook verteld
|
Citaat:
|
:x :x :x
O-) vindt het een beetje lullig om de andere mannen te gaan verraden, dus kzeg niets :P O-) |
stelletje mietjes :[
|
Citaat:
|
Jullie dames hebben toch wel eens dat je heel nodig moet plassen?
Nou als je dan geplast hebt dan heb je een donders volmaakt gevoel in je buik.. nou zo voelt klaar komen ook ongeveer.. :) |
Citaat:
|
en denk eens aan mayonaise ofzo die je door een rietje heen drukt
:P |
Citaat:
|
Ik denk wel hetzelfde als bij vrouwen... Alleen wel jammer dat er theoretisch wordt geredeneerd dat hij bij vrouwen langer duurt.:(
|
ni zo chatten plzzz ;)
|
Citaat:
|
Vrouwen kunnen langer en vaker klaarkomen...leven de vrouwen, ik ben blij ik ben vrouw :D :D
|
wauw boeiend zeg....not :{
|
nog misschien een grappig vergelijkend gevoel:
als je het ijskoud hebt.. en onder een warme doesj gaat staan.. dan de rilling die je over je heen krijgt ;] |
hmz ik vind eigenlijk dat je t zelf moet meemaken om te weten hoe t voelt...
|
Citaat:
lols... maarjah ik ben gewoon SUPER BLIJ dat ik een vent ben. cheers lui... :7 |
heel lekker!! *)
|
verschilt per man zeg maar.
Het maakt ook uit welk meisje het doet...sommige meisjes hebben door dat je gaat komen en die stellen het dan uit, of die spelen er op in. Andere gaan gwoon door en doen er nix mee. Persoonijk voel ik het altijd aankomen...je voelt het gewoon door je hele piemel heen en als je komt voelt het als een soort verlossing met een heel lekker gevoel, een soort explosie zeg maar..... Nou, heb ik het zo goed uitgelegd??? |
nee probeer nog eens :p
hehe nee t komt wel duidelijk over tis trouwens moeilijk om zoiets te zeggen vind ik..iedereen voelt toch degelijk iets anders lijkt me |
Citaat:
het zegt: "Orgams is characterized by rhytmic, involuntary contractions of the reproductive structures in both sexes. Male orgasm has two stages. Emission is the contraction of the glands and ducts of the reproductive tract, which forces semen into the urethra. Expulsion, or ejaculation, occurs when the urethra contracts and the semen is expelled. During female orgasm, the uterus and outer vagina contract, but the inner two-thirds of the vagina do not. Orgasm is the shortest phase of the sexual response cycle, usually lasting only a few seconds. In members of both sexes, contractions occur at about 0.8 - sec. intervals and may involve the anal spincter and several abdominal muscles.":? 8{ :x :) |
en nu vertalen naar t nederlands :+
|
Citaat:
maar ik zal het wel proberen te vertalen het orgasme word gekaraktreseerd door ritmische, ongecontroleerde samentrekkingen van bijde sexe. het mannelijke orgasme bestaat uit 2 fases. emission is de samen trekking van .......... voortplatings baan, wat zaad in de urethra duwt. expulsion, of ejactulatie, gebeurt als de uterus samen trekt en hierdoor het zaad naar buiten schiet. bij de vrouwen, de uterus en vagina trekken samen, maar van de binnenkant 2/3 niet. orgasme is duurt het korste van de hele voortplantings cyclus, maar een paar seconde zoiets is het |
vertaal dan alles naar t nederlands toe ;) en das geen correct nederlands :p
maar uhhh....had geen zin om in t engels te lezen....ben nogal moe |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn van die momenten dat je je vriendin het liefst gewoon ritueel slacht |
lol :D evil :]
|
Citaat:
|
coole actie.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik bedoel het cool.. omdat ze jou zo straft... :D:D :]:]
|
Citaat:
:'( Ik ging door een hel:'( Eigelijk best wel een luxe-probleem Ligt er een mooi meisje aan je eikel te sabbelen, ga ik nog klagen....|:( |:( |
ja maa rniet klaar komen als je bezig bent werkt nou eenmaal frusterend
:Y) |
Re: orgasme bij mannen
Citaat:
|
staat hierboven ergens :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.