Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Kan dat niet via internet ofzo... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=20166)

Denden 100 piek 9 October 2002 20:24

Kan dat niet via internet ofzo...

Word ik gebeld door een of ander grietje voor een enquete over rokende jongeren.
Ik met me stomme kop denkt zo van,o dit zal wel vijf minuutjes en blam zijn.
Maar nee,tegen de tijd dat ik eindelijk de telefoon neer kan blammen,ben ik een kwartier verder!!!
Zij onbenullige vragen stellen als:
-Welke tv-zenders kijk je?N1,N2N3,rtl4,rtl5,sbs6,cn etc?
-luister je wel es naar de radio?
wtf,volgens mij ging 50% van de vragen over dingen die totaal niets met roekn te maken hebben.
Een kwartier lang vragen stellen(en dat natuurlijk 100x per dag),en daar krijgen ze dan betaald voor?
Ga toch lekker fietsen!

geitenwollens0x 9 October 2002 20:56

Re: Kan dat niet via internet ofzo...

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Word ik gebeld door een of ander grietje voor een enquete over rokende jongeren.
Ik met me stomme kop denkt zo van,o dit zal wel vijf minuutjes en blam zijn.
Maar nee,tegen de tijd dat ik eindelijk de telefoon neer kan blammen,ben ik een kwartier verder!!!
Zij onbenullige vragen stellen als:
-Welke tv-zenders kijk je?N1,N2N3,rtl4,rtl5,sbs6,cn etc?
-luister je wel es naar de radio?
wtf,volgens mij ging 50% van de vragen over dingen die totaal niets met roekn te maken hebben.
Een kwartier lang vragen stellen(en dat natuurlijk 100x per dag),en daar krijgen ze dan betaald voor?
Ga toch lekker fietsen!

het zijn ook altijd van die bel en win spel-achtige wijven die bellen vin je ook al

Super 9 October 2002 20:59

Telefonische enquetes doe ik nooit aan mee, als je eenmaal een keer heb mee gedaan, dan bellen ze de volgende keer weer op, en je hebt er zelf helemaal niks aan :(

Plankje 9 October 2002 22:05

ik doe nooit mee aan telefonische enquetes. En alsi k t doe dan probeer ik wel zo lollig mogelijke antwoorden te verzinnen :-)

QQQ 9 October 2002 22:19

...en ze bellen altijd onder etenstijd want dan weten ze zeker dat iedereen thuis is |:(

Denden 100 piek 10 October 2002 16:42

Ja,me pofferjes waren al koud na afloop:[ :[ :[ :'(

chica 10 October 2002 16:44

nou, ze willen altijd mn ouders hebben en zo niet krijgen ze me zus:p

The6thgate 10 October 2002 16:45

o ja, volgende keer ga ik allemaal onzinnige antwoorden geven. Alleen worden wij (bijna) nooit gebeld voor n enquete dus kleine kans dat k dat kan doen:{

xlizzx 10 October 2002 19:37

ik zge geen intresse maar dan blijven ze door zeuren dan gooi ik de telefoon erop

Denden 100 piek 10 October 2002 19:40

Hard,maar logisch.

Headliner 12 October 2002 20:37

ja dat vind ik ook wel klote.

wat nog erger is dat ik vrijwel altijd als ik de telefoon opneem, er vanuit wordt gegaan dat ik de ''heer des huizes'' ben :? :[

'nee, daar spreekt u niet mee, doei' :D

MilkyWayz 13 October 2002 15:12

"wat? kunt u dat herhalen? sorry ik versta u heeeeel slecht..wat? pardon? huh?" en dan ophangen..
simpel..
en dit moet je vooral doen als je aan t eten bent en je wordt gebeld door zo'n josti..

LoeLoe 13 October 2002 19:11

Ik zeg altijd dat ik net op het punt stond om weg te gaan..

Timmekeuh 14 October 2002 18:01

Eey ventje

Ze zouden dat langs internet kunnen doen ja.Maar dat is die mensen hun job he.

Karma-Killer 15 October 2002 20:33

Wij hebben laatst zelf zo'n enquete gehouden, LOL hij trapte dr nog in ook :D

Linnea 16 October 2002 18:30

nou, kvind ut niet erg ofzow. maar wel als ik er geen zin in heb, dan ben ik heel vaak boos, en kan ik dingen zeggen van: rot een eind op! mgoed.. meestal neem ik vriendelijk de vraagjes door..O-)

BWM 17 October 2002 19:21

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Ik zeg altijd dat ik net op het punt stond om weg te gaan..
ik zeg altijd een ogenblikje en leg vervolgens de telefoon meerdere uren neer... O-) O-) O-)

Trouwens, niet te veel zeiken, misschien ga ik het wel als bijbaantje nemen :)

(verdient 10 euro per uur plus eventuele bonussen (voor het geval je mensen dus WEL weet te strikken, krijg je daar nog meer geld voor :D))

werken wanneer je wilt (ongeveer)

Damn, echt ziek baantje :)

Linnea 17 October 2002 19:25

Via i-net is het veel midner betrouwbaar..
Dan is het geen representatief onderzoek meer..

Monica 18 October 2002 12:40

Wij worden hier thuis ook altijd gebeld voor een enquete [voor ons bedrijf]
In t begin zei ik altijd dat k geen intresse had maar nu speel k gewoon een spelletje met ze. Is wel lache joh. Gewoon domme antwoorden geven, en doe of je t meent enzo. Aan t eind vragen ze soms of je t allemaal eerlijk beantwoord hebt... zeg k ook gewoon 'nee!'
LOL:D

geitenwollens0x 18 October 2002 17:10

Citaat:

Originally posted by Monica
Wij worden hier thuis ook altijd gebeld voor een enquete [voor ons bedrijf]
In t begin zei ik altijd dat k geen intresse had maar nu speel k gewoon een spelletje met ze. Is wel lache joh. Gewoon domme antwoorden geven, en doe of je t meent enzo. Aan t eind vragen ze soms of je t allemaal eerlijk beantwoord hebt... zeg k ook gewoon 'nee!'
LOL:D

whahahaha :)

ach het is wel leuk als je je verveelt, die enquetes

Demon-of-fire 20 October 2002 11:08

Ik ga altijd vragen terug stellen:p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.