Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Wapenbezit ? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=20458)

anouk 15 October 2002 15:08

Wapenbezit ?

Ik had dus een laserpen gekregen van een vriend van me, word ie op school afgepakt door directrice omdat het wapenbezit is :?
Sorry maar ik vind t echt zooooooooo dom, ikk kan dr tog niemand mee dood laseren ? Zeker teveel star wars gezien |:(

sebazz 15 October 2002 15:45

ow ik heb er ook 1 en die mag je wel op onze schoon mee nemen enzo :+ :p

appelshampoo 15 October 2002 16:05

Hmmz ik snap dus echt niet wat de lol is van een laserpen.. dat deden wij in groep 8 enzow !

Banaan 15 October 2002 17:26

ik heb een sleutelhanger die GEEL licht geeft en die hebbik aan gezet, wordtik aangehouwe omdat ik een DODELIJK WAPEN BIJ ME HAD!!!!!! DODELIJK HOOR JE ME!!!!!!!!!!!!!

Timmekeuh 15 October 2002 17:58

So?

Het is afgepakt???wat ga je er aan doen?

Babysmurfie 15 October 2002 18:49

Haha, moet je eens aan die leerkracht vragen hoe je daar iemand mee moet vermoorden:+

xlizzx 15 October 2002 18:59

ja wel erg overdreven......

BWM 15 October 2002 19:24

wapenbezig betekent niet dat het wapen dodelijk is...

en laserpennen kunnen mensen wel blijvend letsel toebrengen...

Denden 100 piek 15 October 2002 20:22

Duizenden mensen dragen ongemerkt een pistool op zak in Amerika,en hier word je aangehouden voor een pennetje.
Ben je dan niet blij dat je in zo'n veilig land woont?

Pakspul 15 October 2002 21:54

sniperrifle :D :D :D :D

Little Angel 16 October 2002 14:06

Kwil niet veel zeggen maar als je iemand in zijn ogen schijnt met een laserpen kan die eene blind worden. Dus zo stom vind ik het eigenlijk niet.....:{

anouk 17 October 2002 14:34

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Duizenden mensen dragen ongemerkt een pistool op zak in Amerika,en hier word je aangehouden voor een pennetje.
Ben je dan niet blij dat je in zo'n veilig land woont?

Nee, ik vind dat ze hier veel te zeikerig zijn!

Linnea 17 October 2002 19:30

nou als ik dit zo hoor is het idd erug zwaar overdreven!!!
ik heb soms een zakmes bij me, maar tja.. dat merken ze tog niet..
maar zakmes om hele andere redenen hoor. Zit nagelvijltje bij;)
En ut mes is zo bot als wat..

aarsch 18 October 2002 17:52

je kan bijna alles wel gebruiken als een wapen dus wat is dat voor bullshit

Babysmurfie 18 October 2002 20:00

Nouja, een schaar is ook een wapen, en een cuttermes, en dat vragen de leraars soms zelf om dat mee te brengen:?

AngelHeart 19 October 2002 00:50

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Kwil niet veel zeggen maar als je iemand in zijn ogen schijnt met een laserpen kan die eene blind worden. Dus zo stom vind ik het eigenlijk niet.....:{
Dit klopt. Ik heb gelezen dat dit gevaarlijk kan zijn voor diegene die de laser in de ogen gericht krijgt. Het is dus niet vreemd dat dit een beetje als wapen wordt gezien, omdat je echt schade aan de ogen bij iemand kunt veroorzaken.

Groetjes :),

Plankje 19 October 2002 10:05

mja in principe moeten ze dan maar cd writers ook gaan verbieden. Want als je zo'n ding ombouwt heb je ook een laserpen in principe :{:{.

The6thgate 19 October 2002 10:31

en je kan ook iemand een pen door zn oog rammen.....moeten ze dat dan ook maar gaan verbieden

BWM 19 October 2002 10:32

Citaat:

Originally posted by RickClan
mja in principe moeten ze dan maar cd writers ook gaan verbieden. Want als je zo'n ding ombouwt heb je ook een laserpen in principe :{:{.
Neem jij die altijd mee naar school???

:? :? :?

Timmekeuh 19 October 2002 11:21

Citaat:

Originally posted by RickClan
No offence,maar wie neemt er nu in godsnaam een Cd-Writer mee naar school?Ge gaat me dat toch niet wijsmaken zeker.
:O

Atjeuh 19 October 2002 11:36

ik heb r 2 en 1tje kan 2 km ver schijnen maar als je met zow 1 in iemands ogen sgijnt kan je blind worden ik weet niet wat voor eentje jij hebt en wat je de voor hebt betaald... want ik heb hem opvakantie gekocht en die was 25 euro en die kan dus heel ver schijnen e ik heb er eentje met een berijk van 500 meter en die was maar 5 euro dus er zit verschil in soort.... dus je moet echt uitkijken met die dingen O-)

Brendovic 19 October 2002 16:06

die dingen zijn toch verboden in NL?

banned 20 October 2002 10:53

ze zijn gevaarlijk als je langer dan 10 seconden recht in de straal kijkt

bloon 20 October 2002 13:37

Citaat:

Originally posted by Atjeuh
1tje kan 2 km ver schijnen
daar heb je ook zoveel aan he? O-)

Mental 20 October 2002 20:50

Logisch

Elk wapen wordt afgepakt op school, logisch lijkt me

Denden 100 piek 20 October 2002 21:21

Citaat:

Originally posted by anouk

Nee, ik vind dat ze hier veel te zeikerig zijn!

Dan ga je in Amerika wonen!:+

anouk 23 October 2002 10:42

Re: Logisch

Citaat:

Originally posted by Mental
Elk wapen wordt afgepakt op school, logisch lijkt me
Ja maar t gaat dr dus om dat ik het geen wapen vind!

Kipmans 23 October 2002 18:18

ik heb bij iemand in de klas gezeten.. die had in groep 4 al een vlindermes bij zich :{ (ik zat toen in groep 3 :P)

Linnea 23 October 2002 18:30

Citaat:

Originally posted by Kipmans
ik heb bij iemand in de klas gezeten.. die had in groep 4 al een vlindermes bij zich :{ (ik zat toen in groep 3 :P)
Ik denk dat dat onder invloed van oudere broer of ouders was ofzow.. Mijn broer had vroeger ook altijd vlindermes, daar werd ik onwijs bang van. Nu helemaal niet meer. Dat vind ik wel een voordeel. Maar goed.. ik ben niet bang meer voor wapends, enzo, en zeker niet voor messen. je mag me scary vindne, maar kvind dat juist wel gaaf. en tja... men weet maar nooit wat kinderen kunnen doen. Dus misschien is het beter om te voorkomen van dat soort dingen. Ze deon het daarom denk ik.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.