Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   blijf maagd niet te snel enzo (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=20460)

DuShiBoO 15 October 2002 15:50

blijf maagd niet te snel enzo

ik ben 17 en nog maagd ik ben er ook blij mee want tegenwoordig gaan de meisjes en heren te snellllll naar bed is gewoon abnormaal maar ja hun zijn zo xxxxx dushiboo

appelshampoo 15 October 2002 16:02

http://users.pandora.be/sweek/misc/forums/beafraid.jpg

Timmekeuh 15 October 2002 16:41

Euhm

Ik voeg mij bij u aan.Ze gaan veel ter snel naar bed.Ik zeg niet wachten tot huwelijk niet dat ik daar iets op tegen heb maar toch.

Kellyke 15 October 2002 16:51

ik weet niet wat jullie snel vinden,
alé ja ik ben nu 15 vind wel 12-13 nog te jong maar je moet het eigenlijk zelf wete wanneer je met iemand naar bed gaat natuurlijk vind k enkel dat je dat moet doen wanneer je er klaar voor bent

The Phit 15 October 2002 16:53

denk je?? dan net zo goed iedereen ook ophouden met mastruberen. |:(

bootje 15 October 2002 18:50

Mja sommigen gaan inderdaad te snel, maar ik ben nu 16 en weet ook wel dat ik binnen een aantal dagen/weken zal ontmaagd worden. Maar ik ben er klaar voor en wil het zelf. Ik houd zielsveel van mijn vriend en heb er maanden voor gevochten hem te krijgen. Hij is ook veel ouder dan mij en zo, maar dat doet er niet echt toe. Het zou echt wel eens kunnen dat hij de persoon is waar ik de rest van mijn leven mee doorbreng! Dat hoop ik toch!

The6thgate 15 October 2002 18:51

ach ja...

xlizzx 15 October 2002 19:01

je meot zelf kijkken of je er klaar voor bent om ontmaagd te worden ook of je wel veel van die jongen houd want het is iets speciaals

Stapper 15 October 2002 19:44

Re: blijf maagd niet te snel enzo

Citaat:

Originally posted by DuShiBoO
ik ben 17 en nog maagd ik ben er ook blij mee want tegenwoordig gaan de meisjes en heren te snellllll naar bed is gewoon abnormaal maar ja hun zijn zo xxxxx dushiboo
ben ik het helemaal mee eens
ik ben 19 en nog maagd, en daar is helemaal niks mis mee
je moet wachten op iemand waar je echt van houd voor je met iemand het bed in duikt

KarmaComa 16 October 2002 14:04

k vind dat je niet naar de leeftijd moet kijken, maar naar de persoon zelf... de ene is op zijn/haar 15e klaar.. de andere op 30e :p

eneri 16 October 2002 14:30

Citaat:

Originally posted by KarmaComa
k vind dat je niet naar de leeftijd moet kijken, maar naar de persoon zelf... de ene is op zijn/haar 15e klaar.. de andere op 30e :p
klopt..maar het is wel zo dat jongeren te snel denken er klaar vor te zijn..of nieuwsgierig zijn..of t stom vinden ng maagd te zxijn als je vrienden dat niet meer zijn. dat zou anders moeten.

Ryzers_GF 16 October 2002 15:44

te snel, tjah wat is te snel
je moet zelf zeker van zijn, je zeker niet laten dwinge, eerste keer moet speciaal zijn en niet zomaar, maar dat gebeurd wanneer het gebeurd...

Sgatje 16 October 2002 16:44

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
je meot zelf kijkken of je er klaar voor bent om ontmaagd te worden ook of je wel veel van die jongen houd want het is iets speciaals
Zeker...Je heb gelijk...Van mij was het een FOUT...een grote FOUT...Ik kende die jongen amper..Had niks met hem ofzo..Maarja...Drank maakt echt meer kapot dan je lief is...:'(

Achteraf denk ik..Ik vind mezelf niet te jong ofzo ik rotzooide al altijd wat aan met jongens..

Maar toch...Een meisje dat vorg jaar bij me in de klas zat werd ontmaagd omdat ze erbij wou horen omdat ze dan stoer was ofzo..dat vin ik ZOO ZIEK!!!!

Plankje 16 October 2002 17:42

thx voor t advies :-). Mja ik was tog niet van plan sex te hebben voordat ik de ware liefde heb gevonden :-)

Monica 16 October 2002 18:06

Je moet pas met iemand naar bed gaan als je er zelf aan toe bent. De een is er met 15 al aan toe en de anders is er pas met 18 aan toe. Het is ook weer niet de bedoeling om maar met de eerste de best jongen/meisje het bed te delen.
Ik ben ook 17 en nog maagd. Ben der ook wel weer trots op want zijn weinig die dat kunnen zeggen.

Kellyke 16 October 2002 18:23

Citaat:

Originally posted by Monica
Je moet pas met iemand naar bed gaan als je er zelf aan toe bent. De een is er met 15 al aan toe en de anders is er pas met 18 aan toe. Het is ook weer niet de bedoeling om maar met de eerste de best jongen/meisje het bed te delen.
Ik ben ook 17 en nog maagd. Ben der ook wel weer trots op want zijn weinig die dat kunnen zeggen.

hm weinig dat dat kunnen zeggen? da weet ik nog niet zo zeker
mijn lief s ook 17 en ook nog maagd
wat je daar zei van dat je pas met iemand naar bed moet gaan als je er aan toe bent dat is wel waar geef ik u volledig gelijk mee

JOEnWEN 16 October 2002 19:45

Ik vind het niet abnormaal hoor! Ik was 16 toen ik ontmaagd werd door me vriend! We zijn zelfs al verloofd...:9
Het ligt er maar net aan of je eraan toe bent en of je de goede persoon gevonden heb waarmee je je liefde wil delen

Miss_Ironic 17 October 2002 08:16

Citaat:

Originally posted by JOEnWEN
Ik vind het niet abnormaal hoor! Ik was 16 toen ik ontmaagd werd door me vriend! We zijn zelfs al verloofd...:9
Het ligt er maar net aan of je eraan toe bent en of je de goede persoon gevonden heb waarmee je je liefde wil delen

helemaal mee eens, ik vind niet dat je iedereen die toch toevallig wat jonger ontmaagd werd over een kam mag scheren, als je het alleen maar doet om een goed figuur te slaan tegenover anderen, dan ben ik het er mee eens en ben je gewoon stom bezig, maar als je dan in je post zegt van: 'maar ja hun zijn zo', zoals in de eerste post het geval was, dan heb ik echt zoiets van, alsof dat een bepaald soort mensen zijn!!! en dat vind ik gewoon de grootste onzin! het spijt me zeer hoor....wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen, met iemand naar bed gaan, doe je in 1e instantie voor jezelf en als je er zelf aantoe bent....alsof je dan heel anders zou zijn dat de mensen die toevallig nog wel maagd zijn!!!!!!!!!!!

zo dat moest ik ff kwijt
Ciao Kisz

bAnAnAqUeEn 17 October 2002 20:17

Re: blijf maagd niet te snel enzo

Citaat:

Originally posted by DuShiBoO
ik ben ok 17 en ook nog maagd, who cares.. ik heb er geen nood aan hoor :) en as de nood toch hoog is :9~

droppie 25 October 2002 21:59

Nou of je nou 14 of 25 bent, moet iedereen toch zelf weten? Als je je er goed bij voelt...waarom niet? De een is gewoon sneller dan de ander...!

Linnea 26 October 2002 20:37

Iedereen moet het voor zichzelf bepalen. Ik bedoel je kan mensen wel in een cathegorie plaatsen van leeftijd enzo,. Maar sommige kindern zijn ook eerder volwassen dan de ander. Het is wel waar dat je er goed over na moet denken.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.