![]() |
heb jij speeltjes met je partner?
Hebben jij en je partner speeltjes? Of iets anders in die richting? Handboeien, geile lingerie noem het maar op!
ikzelf ben nog altijd de tongue virbrat0r van plan te kopen :P ik post morgen wel url ervan |
heb net weer een nieuwe vriend na een relatief lange relatie, maar had toen geen speeltjes en nu nog steeds niet, geen behoefte aan....jaja volgens mij ben ik best wel saai in bed, want ik ben nie zo experimenteel hahaha maja leren ze maar mee te leven ;)
ciao kisz Iris |
nope geen speeltjes in mijn bed.... behalve onze dingetjes é! :D
|
Citaat:
ciao kisz Iris |
tuurlijk tellen die mee, zonder die speeltjes ben je niet echt veel é:D
|
miss_ironic heb je die foto van je ook wat groter?
|
neej geen speeltjes.... alleen onze eigen goedjes ;x
|
Nou ja, speeltjes, zijd'en sjaaltjes bieden een boel mogelijkheden
:9~ |
Citaat:
ciao kisz Iris |
Nah niet specifiek speeltjes.....maar zou zeggen wees maar eens creatief met van alles...kan zo 10 dingen opnoemen waarje veel lol me kan hebben die bijna in elk huis te vinden zijn :9 :9 :9
|
Citaat:
Zoals?;) |
nope, hebben we niet
|
Ten 1e heb ik momenteel helemaal geen partner ofzo, maar ik geloof dat ik niet echt iemand ben voor speeltjes. Iig nóg niet, ik ben nog maar 14 eh! Maar ik houd er wel van zo'n mooi mogelijke lingerie aan te trekken :D Lingerie roeleert :D
|
Mijn vriendin en ik hebben 1 dildo (die ook trilt) en 1 vibo.
We hebben er weleens plezier van :) |
Citaat:
Hehehe dat gaat je niet aan!! :o |
Citaat:
|
ik ben nog maar 15 dus:
gewoon lippebalsem en dobbelstenen... die dobbelstene kende wel: 2 dobbelstene, op 1 staat een werkwoord (lick, suck, touch,...) en op de ander een lichaamsdeel (boops, lips, neck,...) en die lippebalsem smere we overal :9~ en dan lekker oplekke :9~ :9~ :9~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WTF DOE JIJ DAARMEE? en j dobbelstenen zet ik ook zo me vraag tekens bij :? Helemaal omdat jullie beide maagd zijn geloof ik uit eerdere post denk ik echt wh0000000t beetje vaag dit |
Citaat:
|
en die dobbelstenen heb ik ook
alleen nog nooit gebruikt ;] |
tsja die vage dobbelstene legge ook ergens rond te zwerfe hier, ik heb dat ktu spel x geprobeerd met mijn vriendin maar er is geen fuck an! Volgens mij word het pas interresant als je het als maagd met gewoon een of ander geil wijfie doet ofzow als je allebij wilt expirimenteren! Dan is het een mooi iets om "de stappen" te zette....
Ene verder speeltjes tusse mij en m'n vriendin.... Tjs internet, nu zal jeje afvragen internet? Ik leg uit, lang leve de on uit puttelijke bron van ideen en standjes op het internet! Word je sex leven beetje saai? Ga dan gewoon ff lekker surfen dan kom je tallloze dingen tegen die je heel erg kunne bevallen! |
vastgebonden aan het bed.
lijkt me heerlijk, als ze maar geen zweep uit de kast trekt :p |
vast bebonde legge is idd wel relaxt :) Ken ze zich lekker op je uit leven :9
|
Citaat:
|
als het maar vastgebonden is, lijkt me zooo geil hehehe
beetje gevoel van machteloosheid, je overgeven aan diegene die je lief hebt. fijn gevoel. |
Citaat:
over een tijdje doe je nog een hond na :] |
nee, SM lijkt me stom
vastgebonden zitten niet :p ze moet niet ruig gaan doen...maar teder en lief als ik vastgebonden zit....tenminste...dat hoop ik dan maar :D |
Sm lijkt mij ook helemaal niets! :) Maar idd je mot een partner hebbe die actief is, maar gelukkig heb ik die :)
|
Citaat:
|
nee we hebben genoeg aan elkaar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon die lippebalsem, das zo een potteke met rode ... eum.... lippebalsem in en da ruikt goed en da is best lekker, en we smere da... op plaaste... en dan aflikke :) snapde? :] |
Citaat:
vervang die lippebalsem door tijgerbalsem. en smert het dan nog eens lekker op euhhh......plaatsen....... zoals je dat noemt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf is tijgerbalsmen???? |:( :?
|
Citaat:
met de eigenschap dat de ingesmeerde plekken warm aan gaan voelen door de exotherme (of was het endotherme?) reactie. |
exotherm...
en zeg maar rustig dat het ONTIEGELIJK HEET WORDT (zeker als er te veel op zit) damn, dan brandt je lul weg... :| |
Weet je wat het toppunt van sm is?
een zweep op de muur tekenen en hem er tegen aan gooien, hihihi |
Citaat:
|
ik heb wel handboeien voor me verjaardag gekregen maar nog niet uitgeprobeerd
vrijwillegers??? |
Citaat:
8* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.