![]() |
Terug uit Turkije en een jaartje ouder
Ben dinsdag (op me verjaardag) terug gekomen uit Turkije (waar het lekker 30 graden was en bij jullie zware windstormen*gnagna*) en ik ben weer een jaartje ouder
daar word ik nou vrolijk van *) |
dr is op je verjaardag een topic voor je gestart!
hoe was je vakantie? welkom terug! |
lekker warm :) alleen last geahd van vervelende turken...die verkopers daar *aaaargh* maargoed het was zwaar relaxed en ik ben bruin geworden! *smile*
|
Citaat:
|
alle daantjuhs gaan naar turkije :o
|
Citaat:
maar cool dat je het leuk had *) |
Citaat:
maa rik ben blij dat je weer terug bent :D:D |
Citaat:
|
als vrouw heb je meer last van die verkopers dan als man, ik had er namelijk niet veel last van, ben gewoon door gelopen en heb niks tegen die mensen gezegt, de eerste dag toen ik daar was wel, maar de 2e dag zei ik al niks tegen die mensen
maar welcome back ik wil eigenlijk ook wel ff een weekie op vakantie, lijkt me heerlijk, ff van alles en iedereen verlost zijn en lekker van het weer genieten |
Citaat:
Turken vervelend..? Die gasten zijn allemaal fucking moooiiii ;) |
Sorry...maar ik vind meesten turken ( mannelijke) irritant en heb geen goede ervaringen met ze
*grmbl* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was ik zowiezo..maar waarschijnlijk nu omdat ik geen goede ervaringen met turken heb? |
Citaat:
|
anders ga je een heel oud topic uppen:{
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben jij trouwens een domme doos dat je het topic niet gewoon sluit. :+ |
2 jaar oud _0_
|
Citaat:
en ik kijk nooit hoe oud iets is Oeps....et was de verkeerde toppic sorry!!!!!!!!!!:$ :$ :$ |
eerlijk gezegd heb ik geen goede ervaring met nederlanders.:]
enne, de plek is turkije, daar is het altijd zo, terwijl ik eigenlijk nooit zoiets heb gemerkt. |
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
*ok, *
om verdere reacties voor te zijn dan toch maar een slotje :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.