![]() |
Ring ipv de pil
ik heb pas op het nieuws gezien dat ze iets nieuws hebben ipv de pil, veel gezonder enz! de meisjes stoppen gewoon een "rubberen" ring in hun vagina, en die doet zijn ding dan! gaat 3 weken mee
maar nu is mijn vraag! hoe krijgen ze ingodsnaam dat ding er terug uit??? |
Ik denk dat er een heeeeeeel klein draadje aan zit. Net zoals bij een spiraaltje.
|
Ik heb het ook gelezen in de krant.
Er zit geen draatje aan. Zoue cht neit weten hoe ze dat eruit halen :S Weet wel dat ze allemaal het probleem hadden dat dat ding zo ongeveer vacuum gezogen was geworden, en dat ze naar de dokter moest om het er toen uit te halen. |
Ik denk dat de pilnogsteeds handiger is voor
Jullie soort...lijkt me ook minder kans op bevruchting hebben.. :Y) |
ik dacht (maar ben niet zeker) dat dat geplaatst en weggenomen wordt door de gyneacoloog!
|
Hmmz ik slik liever elke dag zo'n ienemieniepilletje dan dat ik om de 3 weken zo'n ding in me kut lig te pielen maar jah dat kan ook aan mij liggen he..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben een man en heb gelukkig dat probleempje niet...maar vind het wel grappig om jullie dames hier over te zien praten....:+
ps: vind ook wel dat als je wat ouder ben en je hebt kinderen, dat de man makkelijk ff een knoopje kan laten leggen zodat de dames ook kunnen stoppen met hormonen naar binnen te werken elke dag....tis maar een gedachte |
Re: Ring ipv de pil
Citaat:
Kweenie hoe je dat eruit krijgt...het lijkt me ook niet echt handig...en fris om 3 weken z'n ding in je muts te hebben...! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.